Vanha foorumi

Takaisin

GTA? onko kukaan jäsen ja kannataako liittyä?

Yleinen HeroQuest -keskustelu
Topi Hiski Viljami Salmi 6. helmikuuta 2002 kello 19.16
Kirjoittaja Viesti
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 10. kesäkuuta 2001 kello 21.52
Topi Hiski Viljami Salmi 10. kesäkuuta 2001 kello 21.52 linkki Siis Glorantha Trading Association on Issaries inc:in tapa kerätä rahaa ja antamalla rahaa saa pääsyä tietoihin Gloranthasta. Kysyisin vain, että onko kukaan tällä foorumilla kävijä GTA:n jäsen? Ja mitä mieltä olette jäsennyydestä? Saako hyödyllistä tietoa ja kuinka paljon? Ja onko helppo liittyä? Ajattelin vain kohtapuoliin liittyä initaatiksi tai edes seuraajaksi. Edited by: Topi Hiski Viljami Salmi at: 6/11/01 5:13:19 pm
humis linkki 23. tammikuuta 2002 kello 7.55
humis 23. tammikuuta 2002 kello 7.55 linkki [i:e24774484b] Kysyisin vain, että onko kukaan tällä foorumilla kävijä GTA:n jäsen? Ja mitä mieltä olette jäsennyydestä? Saako hyödyllistä tietoa ja kuinka paljon? Ja onko helppo liittyä? Ajattelin vain kohtapuoliin liittyä initaatiksi tai edes seuraajaksi. [/i:e24774484b] Vähän myöhäinen vastaus, mutta mä olen GTA:n initiaatti (just odottelemassa, että posti toimittaa minunkin nimelläni varustetun Barbarian Adventuresin) :wink: Mä liityin GTA:han alunperin osaksi sen takia, että omassa pelissäni oli Kolatin s(h)amaani ja joku vihjaisi GTA:n initiaattien pääsevän käsiksi uusien s(h)amaanisääntöjen runkoon. No, kyllähän siinä sitten pääsikin, vaan eivät täyttäneet tiedontarpeen tyhjiötä. On tuolla initiaattialueella kaikkea kivaa (nykyäänhän lista siitä, mitä materiaalia kukin taso saa on osoitteessa [url]http://www.glorantha.com/inc/gta_material.html[/url]), mutta se on kovin hajanaista. GTA:n liittyminen on siis todellakin ensisijaisesti Issariesin ja Gloranthan tukemista vapaaehtoisesti rahalla, siitä tuleva hyöty on toissijaista, varsinkin kun Wizard's Atticin alennuksiakaan tuskin tulee paljoa käyttäneeksi (vaikka oli se kiva saada prefinished workseja alennuksella, nyt sekin hupi vietiin). En mä kuitenkaan yhtään kadu rahani pistämistä Gloranthan tulevaisuuteen. Heh, ja onhan siellä yksi Kalikos Jäänsärkijä -myytti, jota te muut ette varmaan ole lukenut :wink: [ Tätä viestiä on muokannut: humis 2002-01-23 10:24 ]
Plentonius linkki 24. tammikuuta 2002 kello 15.37
Plentonius 24. tammikuuta 2002 kello 15.37 linkki Olen hieman kade. Pitäisi itsekin liittyä, mutta rahaa ja aikaansaavaa mieltä tarvittaisiin.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 25. tammikuuta 2002 kello 17.43
Topi Hiski Viljami Salmi 25. tammikuuta 2002 kello 17.43 linkki Humis: Joo lueskelin itekkin tota initiaattien tietojuttuja. Hmm.. Barbarian adventures.. hmm.. vau.. okei.. taidan sitten ruveta säästään rahaa :smile: Plento: Voidaan joskus keväämmällä yhdessä liittyä, kun kumpikin/jompikumpi saa rohkeutta/rahaa.
Juha R linkki 2. helmikuuta 2002 kello 15.00
Juha R 2. helmikuuta 2002 kello 15.00 linkki [quote:fc535a2647] Voidaan joskus keväämmällä yhdessä liittyä, kun kumpikin/jompikumpi saa rohkeutta/rahaa. [/quote:fc535a2647] Tai sitten kerätään vielä isompi kimppa (esim. lehden nimellä tai jotain) ja liitytään runemasters-tasolle? Ei se mahdottoman kalliiksi tulisi esim. 4-5:lle.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 4. helmikuuta 2002 kello 0.37
Topi Hiski Viljami Salmi 4. helmikuuta 2002 kello 0.37 linkki Erinomainen idea!! Näin voisi kalikos seuran rahoja, joita saadaan jäsenmaksuista, käyttää!
Plentonius linkki 6. helmikuuta 2002 kello 17.58
Plentonius 6. helmikuuta 2002 kello 17.58 linkki Duoda duoda, ei kuullosta kauheen reilulta että koko suomen sakki pääsisi lukemaan salaisuuksia yhden hinnalla. Siis jotenkin mun moraalia vastaan vähän sotii...
Juha R linkki 6. helmikuuta 2002 kello 19.16
Juha R 6. helmikuuta 2002 kello 19.16 linkki No, siinä vaiheessa kun Kalikoksella on ylimääräistä rahaa se käytettäneen lehden tekoon tai vastaavaan. Jos jotain voi päätellä kirjojen etukansista niin pieniä kollektiiveja on kyllä jäseninä, mutta Kalikos ei sitä voisi olla. Kaunis ajatus kyllä.
Nysalor linkki 19. elokuuta 2002 kello 22.52
Nysalor 19. elokuuta 2002 kello 22.52 linkki Ajattelinpa kirjoitella tänne vanhaan aiheeseen, kun on hiukan uutta sanottavaa. Liityin nimittäin tässä vastikään noviisiksi (initiate) GTA:han, kun sain lahjoitusmaksun maksettua Kalikoksen kautta. Ajankohtakin oli kai hyvä siinä mielessä, että dollarin kurssi on euroissa juuri nyt aika alhaalla. :) Joka tapauksessa liittymisen syinä minulla oli tietysti halu tukea Issariesia ja Gloranthaa (ja valitettavasti joutuu samalla tukemaan Hero Warsiakin :(), mutta on myös kiva saada jäsenetuja ja päästä kuulumaan tavallaan sisäpiiriin. :) Silti ei kannata odottaa, että saa rahoillensa mitenkään täyden vastineen; GTA:n maksu on tosiaankin ihan vain lahjoitus ja jäsenyys pieni vastalahja. Ehkä mukavin noviisin saamista eduista on se, että pääsee käsiksi vain GTA:n maksaneille jäsenille rajattuun tietoarkistoon. Siellä on jonkin verran mielenkiintoisia tekstejä, joista osa tosin on keskeneräisiä. Näiden joukossa on esimerkiksi viitteitä tulevien vuosien tapahtumiin, kun sankarien sodat käynnistyvät todenteolla. Issaries tosin pyytää, ettei arkistojen materiaalista keskusteltaisi julkisesti. No, antavat joka tapauksessa kiinnostavia tausta-ajatuksia, eikä mikään estä minua hyödyntämästä tekstien ideoita omassa pelissäni. Ja pääsin toki käsiksi humiksen mainostamaan Kalikos-tarinaan. ;) Mahtavaa on tietysti myös se, että saa nimensä johonkin kirjaan ja saa tämän kirjan sitten lahjakappaleena itselleen. Itse valitsin Imperial Lunar Handbookin, joten sitä sitten saa innolla odotella. :) Wizard's Atticista tilatuista Issariesin tuotteista saisi 10 % alennusta, mutta se ei varmaan ole minulle kovin hyödyllinen etu. Sen sijaan vuosittaiseen Gloranthan parhaat -äänestykseen osallistun sitten kyllä mielelläni. Jospa Kalikos saisi sitten petrattua edellistä sijoitustaan parhaiden nettisivujen listalla. :) Annual Glorantha Trading Association Partyynkin pääsisi noviisina mukaan, joskaan tätä etua tuskin hyödynnän. Tässäpä siis minun ensikokemuksiani ja -ajatuksiani GTA:n jäseneksi tulemisesta. Piti nyt ihan julkisesti ilmoittaa tämä riemastuttava tapahtuma. :)
armak linkki 24. marraskuuta 2002 kello 17.19
armak 24. marraskuuta 2002 kello 17.19 linkki Itse olen ollut jonkun vuoden GTA-jäsen. Lähinnä liityin sinne koska halusin nähdä herowarsin julkaistavan kaupallisesti. Kiinnostava lisäinfo on itse asiassa vasta korkeimmilla tasoilla (tulevien julkaisujen draftit). Toivoisi että ihmiset jotka liittyvät liittyisivät yksilöjäseninä ja pitäisivät tiedot sisällään. Kesällä Convulsionissa Eric Rowen pitämä esitys vasta auttoi ymmärtämään kuinka todella älyttömän tiukassa taloudellisesti on että saamme HeroWarsista uusia kirjoja ollenkaan :-(. Eli jokainen kipinkapin kauppaan ostamaan mahdollisimman monta issariesin herowars opusta ja GTA-jäseniksi myös. --h