Vanha foorumi

Takaisin

Western

Roolipelikeskustelu
Kultainen Kuningas 27. lokakuuta 2006 kello 19.04
Kirjoittaja Viesti
Kultainen Kuningas linkki 27. lokakuuta 2006 kello 19.04
Kultainen Kuningas 27. lokakuuta 2006 kello 19.04 linkki onko nkellään kokemuksia western rooliräpellyksistä ja jos onkin niin voisitteko hieman jaella näitä kokemuksianne.
Alec linkki 30. lokakuuta 2006 kello 8.16
Alec 30. lokakuuta 2006 kello 8.16 linkki Eipä oo moni tainnu pelailla. Tämmönen western peli olis kyl aika helppo johtaa, jostain muista säännöistä...esim RQ:sta. Ootko Kultainen Kuningas hankkinu jonkun western-pelin vai meinaatko kehittää itse?
AtukkA linkki 30. lokakuuta 2006 kello 14.03
AtukkA 30. lokakuuta 2006 kello 14.03 linkki Enpä ole pelannut mutta olenpasd kuullut semmoista indie peliä kehuttavan kun Piruja miehiksi. Englanniksikin löytyy Dust Devils.
Kultainen Kuningas linkki 30. lokakuuta 2006 kello 17.08
Kultainen Kuningas 30. lokakuuta 2006 kello 17.08 linkki Peliporukka on innostunut länkkereistä ja haluaisivat nyt pelailla länkkäriropeja. Juu tuo piruja miehiksi on tullu itekin bongattua. Tietenkin voisin ite jotakin kehitellä. Googlasin ja etsin fantsusta ja roolipelitnetistä enkä loytänyt kovinkaan montaa länkkäriropea. No kiitos teille. -Kultainen Kuningas
Vesa linkki 30. lokakuuta 2006 kello 20.26
Vesa 30. lokakuuta 2006 kello 20.26 linkki Taitaapi sellanen jonkinlaine western-ropellus olla kuin Deadlands, se on ilmeisesti jonkinsortin kauhuwestern jos oikein olen käsittänyt, kokemuksia ei pelin saralta kylläkään ole.
Ledius linkki 31. lokakuuta 2006 kello 1.49
Ledius 31. lokakuuta 2006 kello 1.49 linkki [quote:a9a017641a="Vesa"]Taitaapi sellanen jonkinlaine western-ropellus olla kuin Deadlands, se on ilmeisesti jonkinsortin kauhuwestern jos oikein olen käsittänyt, kokemuksia ei pelin saralta kylläkään ole.[/quote:a9a017641a] Itse olen pelannut Deadlandsia ja sitä voisi ehkäpä kuvailla parhaiten steam-punk-horror westeriksi. Eli siellä on hulluja tiedemiehiä, kammottavia kauheuksia ja tietysti noituutta. Säännöt eivät ole maailman kepeimmät, mutta toimivat ja minusta itsestäni sopivat teemaan oikein hyvin. Jos haluaa pelata aivan normaalia westerniä niin eiköhän se Deadlandsin säännöillä onnistu ihan tuosta vaan. Jättää vain kaiken maailman kummajaiset vähemmälle. Pelistä kai on tullut uusi versio, josta en osaa sanoa onko se kuinka paljon muuttunut. Jos on westernistä kiinnostunut niin kannattaa katsastaa, jos vain jossain kykenee.