newsalor
2. lokakuuta 2001 kello 11.13
linkki
|
[i:6f74b12692] Ja mitä tarkoitat tarkalleen tuolla "pakottavalla ongelmanratkaisulla"? [/i:6f74b12692]
Typotin ja olin epäselvä. Tarkoitin RuneQuestin muottiin pakottavaa lähestymistä ongelmanratkaisuun. Eli siis esim. kiviansa(tms.), josta tulee tietty määrä haavoja riippuen simple contestin tuloksesta. Vapaamuotoisempaa olisin etsinyt. Uhkille tietyt vastukset, eikä mitään haavataulukkoja. Periaatteessa joitain "luolaston" osia voisi jopa vetää extented contesteina. Monastihan alku on vain hidastamassa pelaajia. Siis 7AP muuttuu sukkelaan haavaksi. Matkalla kohdattuja esteitä kuvaillaan ja huoneet vaihtuvat ja taidot vaihtuvat. Esim siihen yhteen seikkailuun tällainen malli olisi soveltunut erinomaisesti. Alku oli vain hidasti ennen suurta taistelua...
Muistan tarjouksesi, jos se tarkistus on liian kova homma.
|
Plentonius
2. lokakuuta 2001 kello 15.59
linkki
|
Just. Ymmärrän nyt ja olen samaa mieltä.
|