Vanha foorumi

Takaisin

Sähköpostivahvistus?

Foorumin ylläpito
Nysalor 17. maaliskuuta 2006 kello 14.53
Kirjoittaja Viesti
Nysalor linkki 17. maaliskuuta 2006 kello 14.53
Nysalor 17. maaliskuuta 2006 kello 14.53 linkki Kreifi: [i:d12b7d9ecd]Muistanko väärin, kun sanon, että foorumille kirjautuminen ei vaadi sähköpostivahvennusta? Jos näin on niin hopi hopi sellainen päälle.[/i:d12b7d9ecd] Pitäisikö meidän siirtyä Kreifin ehdottamaan sähköpostivahvistukseen? Ei sillä, että foorumilla olisi ollut mitään pahoja ongelmia mainostajien kanssa, mutta jonkun kerran olen mainoksia siivonnut pois foorumilta. Vielä enemmän olen poistanut asiattomia käyttäjätunnuksia ja lisännyt kieltolistalle niihin liittyviä sähköpostiosoitteita. Ottakaapas asiaan kantaa!
humis linkki 17. maaliskuuta 2006 kello 20.54
humis 17. maaliskuuta 2006 kello 20.54 linkki En ole halunnut tehdä mitään kun täällä on sen verran omia lisäyksiä ja teemoitusta että päivitys olisi tuskallista. Sähköpostivarmennus on kuitenkin helppo tapa tehdä jotain ja nykyään niin yleinen käytäntö, että pistin sen päälle. Yleisesti, olen pitkään odotellut phpBB:n seuraavaa versiota, mutta se kun tuntuu venyvän ja venyvän, oon kelannu siirtyä simple machines forumiin. Siitä vaan ei ole netissä vielä kattavaa kokemusta. Jossain välissä kuitenkin.
Nysalor linkki 18. maaliskuuta 2006 kello 16.17
Nysalor 18. maaliskuuta 2006 kello 16.17 linkki Galen kirjoitti minulle yksityisviestissä seuraavaa: [i:dc566f44ed]Kannattaa tsekata tämä ketju: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=257755 Itse käytin tuota aloitusviestissä kerrottua keinoa Majatalossa, ja yli viikkoon ei ole tullut yhtäkään RegBottia. (Jossain vaiheessa niitä tuli vähintäänkin 1 päivässä.)[/i:dc566f44ed] Olisikohan tuossa viestiketjussa mainitusta keinosta hyötyä? Siinä pitäisi näemmä sorkkia koodia, joten jätän sen suosiolla humukselle, jos tuon muuttaminen kannattaa.