Vanha foorumi

Takaisin

Twilight 2000 2,2.

Roolipelikeskustelu
alamolo 30. marraskuuta 2005 kello 19.07
Kirjoittaja Viesti
alamolo linkki 30. marraskuuta 2005 kello 19.07
alamolo 30. marraskuuta 2005 kello 19.07 linkki Eipä varsinaisesti liity koko foorumille mutta yleistä roolipeli "keskustelua" tämäkin on. Kysymys kuuluu näin. Miten TW:ssä pelaaja hahmo voi kuolla? Tiedän kyllä laaki ja vainaa säännön, ja päähän tulleen osuman varsin tappavan vaikutuksen, mutta kuinka Hel....ti sitä läppää voi hahmo ottaa muille ruumiinosille enneku pääsee eroon maallisesta maailmasta? Niinku ihan sääntöjen mukaan. Ku sääntö kirjasta en ole vastausta tähän kysymykseen vielä löytänyt. Sillä jos esim. jokainen osuma paikka alkaa olla vakavilla haavoilla niin elämisestä voi tulla hieman vaikeaa. Ja jos täytyy aina odottaa sitä päähän tullutta osumaa niin kuolemisesta tulee varsin vaikeasti tavoiteltava tapahtuma. Eli onko jollakin antaa jotain neuvoa aiheeseen?
Ugly Psycho linkki 30. marraskuuta 2005 kello 21.10
Ugly Psycho 30. marraskuuta 2005 kello 21.10 linkki Kuolla? Lähinnä ottaessaan suoraa osumaa jostain ilmatorjuntatykkiä järeämmästä. Twi2000:n 2-edikka on sen verran surkea viritelmä, että suosittelisin ennemmin etsimään toisen pelin kuin vaivaamaan enempää päätään.
alamolo linkki 30. marraskuuta 2005 kello 21.20
alamolo 30. marraskuuta 2005 kello 21.20 linkki [quote:7476ef4b69="Ugly Psycho"]Kuolla? Lähinnä ottaessaan suoraa osumaa jostain ilmatorjuntatykkiä järeämmästä. Twi2000:n 2-edikka on sen verran surkea viritelmä, että suosittelisin ennemmin etsimään toisen pelin kuin vaivaamaan enempää päätään.[/quote:7476ef4b69] Joo aseiden tekemä vahinko on niin pieni et pistoolilla ei saa henkeä pois edes päähän ampumalla. Mutta muuten peli on ihan ok. Tosin sääntömekaniikka kusee rankemman kerran.
Shireh linkki 4. tammikuuta 2006 kello 15.00
Shireh 4. tammikuuta 2006 kello 15.00 linkki Tästähän on jo topicci täällä. Itse vähensin vihollisten kestopisteitä puolella(40:sta 20:n). Toimii erittäin hyvin. Olen myös kehitellyt moraalisysteemin. Muistelen, että Twilight:n ensimmäisessä versiossa oli vastaava: Tulensietokyky. Moraali-kyky on hiukan jalostettu tästä. Pointtina on, että pystyykö vihollinen/pelaaja taistelemaan. Ei taisteluiden aina tarvitse päättyä tappoon. Moraali on kehittelyn alla vieläkin. Moraalin ideana on, että se laskee ja nousee erinnäisistä syistä. Vaikkapa vihollisten/pelaajien aseistus, arvoasema, kuinka mahdoton tehtävä on jne. Tämä myös vaikuttaa vihollisten/pelaajien kykyihin.