Rasta
3. marraskuuta 2005 kello 21.47
linkki
|
http://firastafari.suddenlaunch.com/
Jos kiinnostaa Rastafari"a :)
|
caramon
1. kesäkuuta 2006 kello 21.35
linkki
|
Kannatikohan tämän takia nyt sitten rekisteröityä :roll:
|
Olorin
1. kesäkuuta 2006 kello 21.54
linkki
|
Ylläpito ei taida niin hyvällä silmällä katsoa mainostamista varten otettuja tunnuksia. :wink:
*aavistelee äkkilähtöä*
|
Bellad
2. kesäkuuta 2006 kello 5.07
linkki
|
ja mokomat peelot nostaneet moisen kaikkien riesaksi tähän ihan näkösälle tuolta unohduksen suosta...
Taidatekin olla itsekin piilorastafaristeja..? =) =) =)
olette mukana samassa juonessa..=) =) =)
'
teidän kannattaisi miettiä ennen kuin alatte mainostamaan moista..=) =) =)
nyt te pikkupiilorastaritarit pääsette kuulkaas kylmäänkylpyyn ja penkkaan jäähytteleen seuraavassa mittingissä, jossa teidät ajetaan ulos talosta paloautolla!!!
|
Alec
2. kesäkuuta 2006 kello 7.17
linkki
|
[quote:e07bea40f7="Bellad"]nyt te pikkupiilorastaritarit pääsette kuulkaas kylmäänkylpyyn ja penkkaan jäähytteleen seuraavassa mittingissä, jossa teidät ajetaan ulos talosta paloautolla!!![/quote:e07bea40f7]
Tää täyyy laittaa ylös johonki!
|
humis
2. kesäkuuta 2006 kello 9.40
linkki
|
Babylonin edustajista kyllä ainakin Minä & Minä tukee Pohjolan Jalopeuroja ihan kybällä.
Että Siionin veljille iriee respektii vaan. Ja muistetaanhan kaikki, että vaikka hänen jumalainen korkeutensa Jah Haile Selassie I ei enää hallitsekaan Etiopian luvatussa maassa, voi kukin Minä & Minä yhä vapaasti soutaa sinne maata viljelemään poist täältä Babylonin kuumottavan ikeen alta!
[color=red:f0c762bfa3]Bad man nuh dress like gal, bumboclaat batty-bwais![/color:f0c762bfa3]
|