Vanha foorumi

Takaisin

pavis ja loitsuja

Yleinen RuneQuest-keskustelu
Anonymous 14. kesäkuuta 2001 kello 0.35
Kirjoittaja Viesti
Anonymous linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 11.08
Anonymous 19. maaliskuuta 2001 kello 11.08 linkki Tämä saattaa kuulostaa vähän typerältä, mutta missä on Pavis. Kaverini aloitti peluuttamaan meillä seikkailua Punainen Pappi, ja se tapahtuu Paviksessa, ja olen tutkaillut Genertela kirjan karttoja mutta en ole sitä löytänyt. Ja jos joku on kehitellyt jotain omia loitsuja olis kiva vaikka vaihdella tietoja. Joten niitä voi lähettää osoitteeseen anaconda2710@hotmail.com. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Guzmo linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 4.30
Guzmo 19. maaliskuuta 2001 kello 4.30 linkki Pavis löytyy Praxista itäänpäin. Etsit ensin kehto joen (River of Cradles) ja sen verrelta löytyy Paviskin. Jos tiedät, missä on Auringon kreivikunta (Sun County), niin Pavis löytyy sen yläpuolelta. - Guzmo
Tero Kaija linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 0.06
Tero Kaija 19. maaliskuuta 2001 kello 0.06 linkki Kaupungin sijainti näkyy Genertela-kirjan sivulla 84. Myös Kampanjakartta (erikseen myytävä kartta) näyttää Pavisin sijainnin. Glorantha.com:n sivuilta löytyy kartta Praxista: [url=http://www.glorantha.com/library/maps/cop-bitmap.jpg]www.glorantha.com/library/maps/cop-bitmap.jpg[/url]
Anonymous linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 9.43
Anonymous 19. maaliskuuta 2001 kello 9.43 linkki Mä en tiedä millainen Genertela kirja sulla on mutta mulla sillä sivulla alkaa Autiomaa-osuus. Se on aika vanha.
Tero Kaija linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 14.31
Tero Kaija 19. maaliskuuta 2001 kello 14.31 linkki Aivan. Siitä kohtaa alkaa Autiomaa-osuus, mutta sivulla 84 olevassa kartassa on myös näkyvissä Prax ja Paviskin on siihen merkitty. Näin siis minun kirjassani. Edited by: Tero Kaija at: 3/19/01 4:31:32 pm
Nysalor linkki 19. maaliskuuta 2001 kello 20.54
Nysalor 19. maaliskuuta 2001 kello 20.54 linkki Pavis on muuten aika mainio paikka. Se on yksi niitä harvoja Gloranthan kaupunkeja, jotka on kuvailtu kunnollisesti. Paviksen kuvaushan löytyy River of Cradles -kirjasesta tai jokin aika sitten ilmestyneestä paksusta uusintapainoksesta Pavis & Big Rubble. Lisäksi fanimateriaalia on tarjolla kohtuullisesti ja lisää on tulossa, koska Issaries Inc ei aio ilmeisesti enää kehitellä Praxin seutuja. Tässä on toinen kartta, josta Pavis löytyy: [url]www.bvcompuworks.com/wesl...wnload.jpg[/url]
Anonymous linkki 20. maaliskuuta 2001 kello 16.42
Anonymous 20. maaliskuuta 2001 kello 16.42 linkki Joo sori. Mun moka. En kattonu tarpeeks huolellisesti. Kiitos vinkistä.
Arkat linkki 14. kesäkuuta 2001 kello 20.23
Arkat 14. kesäkuuta 2001 kello 20.23 linkki Jos Pavis kiinnostaa, suosittelen että etsitte käsiinne Ye Booke of Tentacleseja. Yhdessä (se lojuu jossain, en muista mikä niistä) on erinomaiset läjät hienoa tietoa Paviksesta (esim. Flintnail-kääpät, Rubble Trackerit, Paviksen kultti, Real City ym.). Englanniksi tietty.
Nysalor linkki 14. kesäkuuta 2001 kello 0.35
Nysalor 14. kesäkuuta 2001 kello 0.35 linkki [i:e6ff1e811b] Jos Pavis kiinnostaa, suosittelen että etsitte käsiinne Ye Booke of Tentacleseja. Yhdessä (se lojuu jossain, en muista mikä niistä) on erinomaiset läjät hienoa tietoa Paviksesta (esim. Flintnail-kääpät, Rubble Trackerit, Paviksen kultti, Real City ym.).[/i:e6ff1e811b] Tarkoitat varmaankin Ye Booke of Tentaclesin numeroa 3, joka sisältää Pavis and Big Rubble Companion ykkösen. Niin, ihan kiinnostava kirja, jos sitä saa vielä jostakin - painos nimittäin taitaa olla jo loppu. Pian pitäisi ilmestyä myös Pavis and Big Rubble Companion kakkonen, The Mask of Pavis, jossa on lupailtu olevan myös kaikkea mielenkiintoista. Mutta yhtä kaikki pohjana pitää olla mieluiten Pavis & Big Rubble.