Vanha foorumi

Takaisin

Pahat hahmot

Roolipelikeskustelu
Gerenth Rohkea 31. toukokuuta 2005 kello 6.29
Kirjoittaja Viesti
Gerenth Rohkea linkki 31. toukokuuta 2005 kello 6.29
Gerenth Rohkea 31. toukokuuta 2005 kello 6.29 linkki haluaisin tietää muiden ilkeistä hahmoista esim. mitä jumalaa palvoo. Itse teen thanatarin kultissa olevaa hahmoa. se on paha poika: kuristulanka hyökkäys yli 90%.
Elgarth Mortifier linkki 31. toukokuuta 2005 kello 9.06
Elgarth Mortifier 31. toukokuuta 2005 kello 9.06 linkki Joskus tuli pelattua Rq-kampanjaa, jossa olimme Ogreja ja toimimme Lunarin sydänmailla(muistaakseni). Kunnon Cacodemon karkelointi gladiaattoriareenalla jäi ainakin mieleeni.
KingofSartar linkki 5. kesäkuuta 2005 kello 7.24
KingofSartar 5. kesäkuuta 2005 kello 7.24 linkki Itse pelasin joskus kauan sitten (kun vielä oli PJ johtamassa) kaaoskampanjaa, jossa oli muutama "paha" tyyppi. Eräs Thanatarin palvoja onnistui ikimuistoisesti pakenemaan Varjon avulla vankilasta (kriittinen Pelko-heitto) ja toinen samaisen kultin kaaoskääpiö (voimakkasti lainattu Warhammerista) omasi 1 PP omaa nahkaa käyttäen taistelukirvestä, jonka varsi oli täynnä piikkejä sekä kyvyn kiipeillä seiniä. Tosin kuoli sitten Jumalalliseen väliintuloon. Itse johdetuissa peleissä on ollut yksi krarshtilainen, yksi ogre sekä monta valaistunutta lunaria, joista viimeinen on kaiken lisäksi brooksi muuttunut ihmisnainen. Ilkein keksintöni omissa peleissäni oli EPH-ogret, jotka olivat laittaneet pystyyn parantolan. Sinne tuodut potilaat vain sattuivat kuolemaan komplikaatioihin yllättävän usein.
Vash the Stampede linkki 5. kesäkuuta 2005 kello 22.41
Vash the Stampede 5. kesäkuuta 2005 kello 22.41 linkki Taisi tilanne olla muutenkin aika tiukka kun vaati jumalallisen väliintulon "Heal me, oh mighty god!" *You hear a thundering voice: [i:9608fe83d3][b:9608fe83d3]"Mortal, thou art a nuisance!"[/b:9608fe83d3][/i:9608fe83d3] *You die.