Alec
linkki
26. toukokuuta 2005 kello 16.19
|
Alec
26. toukokuuta 2005 kello 16.19
linkki
|
Tarvitsisin pientä apua seuraavan probleeman kanssa:
Mitä kriittinen osuma lävistää? Tietenkin se menee panssarista läpi, mutta entä taikuus? Tähän esimerkkinä loitsu KILPI.
Itselleni kävi siten että mahtava riimulordini pisti päälle aika kovan kilpi loitsun ja PAM, jousella kriittinen rintaan. No sääntöjen mukaan kriittinen lävistää kaiken ja siihen putos mun jätkä. Ei sitä pahemmin kaveritkaan parantanu ku samal tuli pääl kauhee vastataikuus, eli jumalallista vaan! Mitä jos olisin just hankkinu paljon loitsuja ja MHT olis ollu vaikka 10, ja jumalallisest olis tullu 10, kuolo korjaa!
Onko tämä mahdollista että joku pahansisuinen ankka lataa lingolla tuuri kriittisen ja suuri ja mahtava hero täynnä loitsuja putoaa siihen!!!
Mielestäni säännöt tukevat tuuri kriittis teoriaa ( korjatkaa ihmeessä mikäli olen väärässä), mutta miten itse olette toimineet vastaavissa tilanteissa tai ratkoneet ongelmaa!
Kiitos jo etukäteen avusta.
|
Koivuniemen Herra
linkki
26. toukokuuta 2005 kello 16.47
|
Koivuniemen Herra
26. toukokuuta 2005 kello 16.47
linkki
|
Meidän jengihän ei tr00-häknslässäreinä mitään loitsua mumise kun vieressä hakkaa mörkö jalkaa hajalle. Mutta sanoisin että loitsu kilpi suojaa jopa kriittisiltä, koska sehän pyörii vaan härskisti siinä ympärillä. Tietenkin jos ei minua usko niin voi sitten vielä heittää vaikka hyökkääjän tuuriheiton että meneekö se loitsujenkin läpi.
|
Olorin
linkki
26. toukokuuta 2005 kello 18.29
|
Olorin
26. toukokuuta 2005 kello 18.29
linkki
|
Yksinkertaista, rakas Watson.
Kriittinen hyökkäys perustuu siihen, että hyökkääjä onnistuu iskemään kohdetta sellaiseen paikkaan jossa panssari ei suojaa kunnolla tai ollenkaan, esim. kypärän silmäaukot ja muiden panssarien taivekohdat.
Maagisessa suojassa taasen ei ole aukon aukkoa tai heikompaa kohtaa, joten se suojaa vahingolta aivan normaalisti.
|
Vash the Stampede
linkki
26. toukokuuta 2005 kello 21.31
|
Vash the Stampede
26. toukokuuta 2005 kello 21.31
linkki
|
Ja kyllä, jos heität jumalallisella väliintulolla saman kuin MHT, niin tokihan se onnistuu mutta sillä hinnalla että hahmolta lähtee henki. Ikään kuin maksuna jumalan suomasta palveluksesta. Useinhan jumalall.väliintulolla toivotaan kyllä parannusta, että niissä tapauksissa (kait) ruumis kyllä parantuu, mutta henki onkin sitten jossain aivan muualla.
|
Alec
linkki
27. toukokuuta 2005 kello 9.10
|
Alec
27. toukokuuta 2005 kello 9.10
linkki
|
Kiitoksia paljon toi KILPI-loitsun toiminta oli tärkee tieto!!!
Nyt sit pikkasen aiheeseen liittyen ni tosta AJATUSISKUSTA!!! Löysin kyllä ketjun siitä mut oli sen verran vanha et en uskaltanu jatkaa, joten tätä aihette sivuten:
MITÄ VIT... eihän tossa loitsussa oo mitään järkeä! ZAP ja kaveri on koomas pari viikkoo!!! Tähän ei tarvita mitään TP vastaan TP heittoa, täähän on tehokkaampi ku henkikatko! Loitsu on viel yleises riimutaikuudessa ja kaikkien saatavilla! Onko tämä oikeasti näin älytön? Ja oletteko pitäneet sen näin älyttömänä vai mitä ratkaisuja teillä on käytössä? Tossa vanhassa ketjussa ei kukaan tuntunu tietävän tosta loitsusta enempiä, joten olisko joku löytäny jotain uutta faktaa!
Me ollaan pidetty että pitää heittää TP vastaan TP, kuten henikatko, mutta on se silti aika kova loitsu!
|
Vesa
linkki
27. toukokuuta 2005 kello 9.25
|
Vesa
27. toukokuuta 2005 kello 9.25
linkki
|
Ajatteleminen ei ole kiellettyä. Vaikka ajatusisku löytyisikin samalta listalta kuin muutkin riimuloitsut, ei se tarkoita sitä että se on yleinen loitsu ja että sitä löytyy lähes jokaiselta joka vastaan tallaa.
Pelinjohtajalle varmaan kannattaa vähän vihjailla että lueskelee niitä loitsuja ja niiden vaikutuksia, ja sitten käyttää järkeään siinä että kuinka yleisenä loitsuna voi jotakin ajatusiskua, tai vaikka henkikatkoa pitää. Itse ainakin pistäisin tuollaiset loitsut todella harvinaisiksi, ja kenellä tuollainen loitsu löytyy niin tuskin käyttää sitä heti ensimmäisessä taistelussa mihin joutuu, vaan ns. "säästää" sitä pahemman päivän varalle.
|