Vanha foorumi

Takaisin

Uusi päätoimittaja

Zin Letters -tekijäfoorumi
newsalor 21. maaliskuuta 2005 kello 19.58
Kirjoittaja Viesti
newsalor linkki 21. maaliskuuta 2005 kello 19.58
newsalor 21. maaliskuuta 2005 kello 19.58 linkki Minä olen sitten seuraavan numeron uusi päätoimittaja. Minula ei tällä hetkellä ole kotonani nettiyhteyttä, joten viestini tulevat olemaan hieman purskeenomaisia, kun tänne foorumille pääsen käymään. Heitetäänpä heti pari linjausta kehiin. [size=18:e467ae549e][list:e467ae549e][*:e467ae549e]Tulemme luopumaan Orlanthi-teemasta seuraavan numeron ainoana teemana. Orlanthien monimuotoisuus tulee edelleenkin olemaan merkittävä osa lehteä, mutta rinnalle hyväksytään muitakin aiheita käsitteleviä juttuja.[*:e467ae549e]Jotta lehti saataisiin kesäksi valmiiksi, niin tarvitsemme tiukempia määräaikoja. Koitan jaella niitä kirjoittajille. [*:e467ae549e]Lisäksi tulen utelemaan kirjoittajilta artikkeleiden edistymisestä sun muusta. Ensitöikseen voisitte kaikki heittää jonkinnäköiset raakileet teksteistä tuonne tiedostoalueelle ihan vaikka versionumerolla varustettuna.[*:e467ae549e]Meidän on luultavasti pakko hakea ulkomaalaisia kirjoittajia, jotta saisimme lehden valmiiksi Ropeconiin, mutta jospa saisimme sen orlanthien kaiken (85%) valmiiksi omin voimin. [/list:u:e467ae549e][/size:e467ae549e]
Vesa linkki 28. maaliskuuta 2007 kello 19.18
Vesa 28. maaliskuuta 2007 kello 19.18 linkki No niin, nyt on sitten aika pistää pyörät pyörimään tämän projektin osalta. Olen siis astunut The Zin Lettersin päätoimittajan saappaisiin viime vuosikouksen aikoihin. Tarkoituksenani olisi yrittää saada lehden seuraavan numeron tekoon uutta intoa ja niitä puuttuvia juttuja. Toivon mukaan onnistun tavoitteessani, mutta siihen vaaditaan ennen kaikkea teidän aktiivisuuttanne. Lehtiprojektin postituslista tullaan avaamaan uudelleen, tai perustamaan uusi vanhan tilalle. Kaikki jotka ovat joskus juttuja luvanneet tehdä, varautukaa yhteydenottooni ;). Nyt vain aktiivisuutta peliin ja herätellään projekti taas eloon ja julkaistaan viimein se kauan odotettu The Zin Lettersin kolmas numero!