Vanha foorumi

Takaisin

Selkä!

Yleinen keskustelu
Mostal 17. maaliskuuta 2005 kello 14.51
Kirjoittaja Viesti
Mostal linkki 17. maaliskuuta 2005 kello 14.51
Mostal 17. maaliskuuta 2005 kello 14.51 linkki Voiko se tosiaan olla totta? Voiko foorumin virallinen nevahöödi nuorisojäsen olla vihdoinkin palannut? Tosin, minut tuntien se saattaa jäädä vain tämän yhden viestin mittaiseksi. Tietysti jos en saa jotain täysin uutta ja upeaa ropetusinspaa. Se edellyttäisi taas sitä, että tällä foorumilla pitäisi alkaa pyörimään. Kuten voitte omin silmin todeta(tai sitten ette), olin poissa jopa suorastaan maksimaaliset kaksi vuotta. Minua ei varmaan kukaan edes muista. Olen parantunut kirjoittajana ja myös ihmisenä(tai sitten en), huomattavasti. Senkin voitte nyt omin silmin todeta. Ikää on kertynyt ainakin oman laskupääni mukaan 13-vuotta, joka edellyttää sitä, että nyt olen saavuttanut virallisesti teini-iän ja ylä-aste odottaa ensi syksynä. Eipä muuta, poistakaa prkl jos ketään ei kiinnosta. Tai siis... poistakaa, ei ketään kuitenkaan kiinnosta.
Tero Kaija linkki 17. maaliskuuta 2005 kello 15.27
Tero Kaija 17. maaliskuuta 2005 kello 15.27 linkki Kirjoitustaito parantunut, mutta foorumin sääntöjen sisäistäminen ei. :-D Turha viesti, ei ketään kiinnosta! Case closed.