Vanha foorumi

Takaisin

Kevätkokous 2005 ohjelma & osallistujat

Tapahtumat
newsalor 15. helmikuuta 2005 kello 19.37
Kirjoittaja Viesti
newsalor linkki 15. helmikuuta 2005 kello 19.37
newsalor 15. helmikuuta 2005 kello 19.37 linkki Kalikos tulee tarjoamaan jäsenilleen reilusti ruokaa ja lauantaina on tosiaan se kokous. Kaiken maaliman tapahtumia sitä on tässä mualimassa! Minkälaista ohjelmaa kaipaisitte? Kiinnostaisiko HQ, RQ tai joku villimpi peli? Onko Glorantha-visalle kysyntää? Peikkopalloa ei taida tällä kertaa tulla, mutta olen kuullut huhuja jonkinmoisesta freeformista. Jos Oulusta vain riittävästi porukkaa löytyy, niin aion kyllä autolla sinne kokoukseen tulla. Se pienentäisi kustannuksia kivasti. Toivottavasti muutkin löytävät kimppakyytejä tai jotain muuta vastaavaa.
Vesa linkki 15. helmikuuta 2005 kello 20.22
Vesa 15. helmikuuta 2005 kello 20.22 linkki Itse toivoisin ainakin noita pelejä, että itse pääsisi osallistumaan, ja voisi HeroQuestiinkin tutustua. Tarinoita on aina kiva kuunnella, vaikkei itsellä sattuisikaan olemaan mitään kerrottavaa, ja glorantha-visaakin on varmasti ilo seurata, jos siinä itsellekin vähän tietoa tarttuisi :). Mahdollista on saada juttu kokouksesta paikallislehteen, ja olen pyytänyt erään kaverini, joka on joskus aikasemmin tehnyt muutamia juttuja joutsenolehdelle, tekemään juttua kokouksesta.
Olorin linkki 15. helmikuuta 2005 kello 21.06
Olorin 15. helmikuuta 2005 kello 21.06 linkki Edit: Ei. Voi. Olla. Totta. :x [quote:8526ff52f3="Nysalor"]Kalikoksen vuosikokous järjestetään tänä vuonna Joutsenossa 18.-20.3.2005.[/quote:8526ff52f3] Allekirjoittanut kulutttaa koulunpenkkiä 19. päivä. :x *epämääräinen määrä kirosanoja* Joo-o, kyllä se elämä vaan potkii. Nivusille. ... Rautakärkisillä maihareilla. :x Ei sitten vuosikokousta tänäkään vuonna. No, nähdään Ropeconissa. :roll: Jos edes siellä...
Vesa linkki 17. helmikuuta 2005 kello 19.59
Vesa 17. helmikuuta 2005 kello 19.59 linkki Ajo-ohjeita koitan hommailla mahdollisimman pian, mutta ensin täytyy itse ajella se reitti läpi, kunhan tästä flunssan kourista tervehdyn. Eli tosiaan, mahdollista kyyditystä joutsenon asemalta kokouspaille tarvitsevat ottakaa siis yhteyttä minuun sähköpostitse, eli roskapostilaatikkoni osoite on vesa_666@hotmail.com. Tätä kautta sitten saatte tarkempia yhteystietojani, kuten kännykkänumeroni. Autokyydeitse tulevien varmaan kannattaa myös tiedustella kännykkänumeroani, jos eksymisiä sattuu :). Olisi hyvä jos ilmoittelisitte minulle, että tuletteko perjantaina, vaiko lauantaina ja about mihin aikaan, että tiedän lähteä ajoissa majaa lämmittämään. Mukaan ottakaa makuupussi, ja makuualusta(jollette kovalla lattialla tai pöydällä halua nukkua :)). Saunavermeet on tietysti hyvä ottaa mukaan. Saattaapi käydä niin, että millään eivät kaikki kerralla mahdu tuonne saunaan, 5 sinne taitaa maksimissaan sopia kylpemään, mutta ainahan tietysti jos saunatilaa tarvitsemme lisää niin voimme vuokrata joutsenon lukion abien, traktorin lavalle rakentaman saunan :). Makkaranpaistomahdollisuus siis on, jos olet lihansyöjä etkä inhoa makkaroita niin suosittelen että otat niitä evääksi, vaikkakin Kalikos on lupautunutkin ruokkimaan kaikki tuhdisti.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 19. helmikuuta 2005 kello 14.36
Topi Hiski Viljami Salmi 19. helmikuuta 2005 kello 14.36 linkki Jyväskylän suunnalta on varma osanotto, tosin Luunjyrsijöiden peikkovoimasta ei ole vielä varmuutta.. Nyt on jo aikamoinen latinki kokoukseen. Oikein odottaa lähtöä! :)
Chividal linkki 21. helmikuuta 2005 kello 13.02
Chividal 21. helmikuuta 2005 kello 13.02 linkki MITÄ! EI PEIKKOPALLOA?! Pakkohan sitä on pelata. Muuten ei tule kesää. Jos Luunjysrijöille ei löydy vastustajaa niin pitää varmaan ottaa matsit ihan oman porukan kesken. Siitähän meillä on kokemusta :) Niin, Oulusta olen lähdössä eli kimppakyyti olisi rok.
Kasila linkki 23. helmikuuta 2005 kello 20.28
Kasila 23. helmikuuta 2005 kello 20.28 linkki Vaara on olemassa, jotta saapuisin tapaamaan Mestareita. Kassellaan miten airsoftii on xenossa niin (siis joutsenossa) tietää ajoittaa sotaleikit sopivasti.
Vesa linkki 24. helmikuuta 2005 kello 7.51
Vesa 24. helmikuuta 2005 kello 7.51 linkki [quote:8774068bd7="Kasila"]Vaara on olemassa, jotta saapuisin tapaamaan Mestareita. Kassellaan miten airsoftii on xenossa niin (siis joutsenossa) tietää ajoittaa sotaleikit sopivasti.[/quote:8774068bd7] No tottakai Kasila paikalle tulee, sitä vartenhan kokous joutsenossa on :-D. Kaikki niin kovasti odottavat, että saisivat nähdä sinut ilmielävänä, eikä pelkästään kuulla sankaritarinoiden kautta. Eli mukaan vaan.
Spinosar linkki 24. helmikuuta 2005 kello 13.36
Spinosar 24. helmikuuta 2005 kello 13.36 linkki Kyllä tää kokoomus vähän niinku sun takias [color=darkblue:45116e394e]Kasila Joutsenoon [/color:45116e394e]sovittiin. Et voi perua. [size=9:45116e394e]Obs! Lue NLP lauseenvälistä[/size:45116e394e]
Vesa linkki 7. maaliskuuta 2005 kello 14.25
Vesa 7. maaliskuuta 2005 kello 14.25 linkki Ihmiset hyvät, lähinnä siis kokoukseen tulijat, toivoisin saavani ilmoituksia ihmisiltä että mihin aikaan perjantaina paikalle saapuvat, että tiedän nyt lähteä ajoissa majaa lämmittämään ja ottamaan saapujia vastaan.
humis linkki 7. maaliskuuta 2005 kello 14.40
humis 7. maaliskuuta 2005 kello 14.40 linkki Noniin, olisi korkea aika saada jotain tietoa järjestettävästä ohjelmastakin. Itse aion järkätä ainakin jo perinteeksi muodostuneen satunnais-HQ-pelin, jossa pelaajille arvotaan kotimaa, sukupuoli, nimi ja ammatti, samoin kuin arvotaan myös pelin tapahtumapaikka. Niin ikään jo perinteisesti peli pelataan myös mitä luultavimmin uusimmilla HQ-väännös-säännöilläni, perinteisestä poikkeavien pelinhallintametodien kokeilua unohtamatta. Olen myös kovasti harkinnut jonkinlaisen workshopin järjestämistä em. pelinhallintatekniikoiden saralta. Yksi workshoppi joka ainakin tullaan pitämään on Zin Letters #3:n tekijäpalaveri, jossa otetaan Orlanthimiehistä mittaa ja katsotaan, riittääkö heistä puhtia Zin #3:n teeman koostamiseen. Entäs muut perinteisten ohjelmien järjestäjät? Onko luvassa tarinankerrontaa, laulua, Humaktin saunaa, Gloranthavisaa, kerskakilpailua, peikkopalloa tahi kilpikähmää? Mitä uutta tuokaan tämä vuosi tullessaan? Mitkä uudet riitit ja rituaalit kaivamme Valindin piilottamista kääröistä?
newsalor linkki 10. maaliskuuta 2005 kello 12.41
newsalor 10. maaliskuuta 2005 kello 12.41 linkki Saapa nähdä. Koska sille visalle ilmeisesti on jonkin verran kysyntää, niin kaippa se on järjestettävä. Mitään hienoa ideaa roolipelille minulla ei nyt ole, joten tuskin sellaista vedän. Muutenkin musta tuntuu, etteivät kokoukset ole tähän mennessä olleet parhaita mahdollisia paikkoja vetää pelejä. Just joku 4 peliä sinne maksimissaan varmaan mahtuu. Eikös sinne ollut joku freeform suunnitteilla? Se varmaan vaati useamman pelaajan. Pitää pistää mietintämyssy päähän. :)
black knight linkki 11. maaliskuuta 2005 kello 6.01
black knight 11. maaliskuuta 2005 kello 6.01 linkki Paljonkas tuo kalikoksen jäsenyys maksaa? voisin oikeastaan vaikka ryhtyä
Chividal linkki 11. maaliskuuta 2005 kello 11.24
Chividal 11. maaliskuuta 2005 kello 11.24 linkki 10e on ollut täysijäsenyys ja 5e nuorisojäsenyys per vuosi. Vuosikouksessahan nämä asiat päätetään taas uudelleen, mutta uskoisin, ettei tähän tule muutosta. Sillä jäsenmaksulla saa ainakin minun mielestäni varsin hyvät edut kun ottaa huomioon miten pieni yhdistys on kuitenkin kyseessä. Jäsenedut ja muutakin jäsenyydestä löytyvät täältä: [url]http://www.kalikos.org/jasenyys.php[/url]
Zero linkki 11. maaliskuuta 2005 kello 20.49
Zero 11. maaliskuuta 2005 kello 20.49 linkki Siis Joutsenossa... hmm... ois ainakin tosi lähellä kattoo nyt kattoo nyt.
Dovas linkki 15. maaliskuuta 2005 kello 22.00
Dovas 15. maaliskuuta 2005 kello 22.00 linkki Kohtahan se on jo aika jälleen Kalikosin pitää hulppea vuosikokouksensa. Minulla, sekä Makella olisi tarkoituksena vetää Praxin beast riderien elämään ja kulttuuriin sijoittuva free form & tarinankerronta pohjainen skenaario, jossa voi valita kahdesta heimosta sekä klaanista pelihahmonsa. Pelin toimivuuden kannalta minimiosallistujamäärä on viisi henkilöä. Joten mikäli halukkaita pelaajia löytyy, peli vedetään. (Mainittakoon vielä että kyseessä ei ole sama skenu, joka viime kesätapaamisessa vedettiin) Long time ago in Wastes far, far away... Mutta muuten ilman muuta kerskakilpaa, Gloranthavisaa, pelejä, sekä ainakin revanssi spinosarin Humaktimyytille; kuinka hän sai kuoleman voimat. Siis Humakt, ei spinosar...