Vanha foorumi

Takaisin

Fanipolitiikka

Zin Letters -tekijäfoorumi
newsalor 21. tammikuuta 2005 kello 2.53
Kirjoittaja Viesti
newsalor linkki 21. tammikuuta 2005 kello 2.53
newsalor 21. tammikuuta 2005 kello 2.53 linkki Lopullinen fanipolitiikka on kohta ilmestymässä. Greg sanoi, että se homma ei tulekkaan menemään, niinkuin aiemmin meni. Kuulemma ei tarvitsisikaan kaikkia artikkeleita hyväksyttää erikseen. Voisinkin jakaa teille tässä samalla aiheeseen liittyvän tarinan, joka purkautui aivoistani ruutuun tuossa kesälle edellisen Zinin kanssa säätäessä. Greg: [color=green:54d77af638]"There is something wrong here... something which makes my sheath retract and my talons ooze. I sense the ugliness of a thousand evil thoughts and I have located the source of these fetid manations. They come from your magazine! Foolish renegade human, why have you come here? All that you have found is your inevitable punishment."[/color:54d77af638] Olli: [color=blue:54d77af638]"Hold! What you are doing to us is wrong! Why do you do this thing?"[/color:54d77af638] Greg: [color=green:54d77af638]"THE WORDS!... the Words... the words Olli, you have spoken the Words. You have spoken them rightly. We will explain . . ."[/color:54d77af638]