Vanha foorumi

Takaisin

Ei elämästä selviä hengissä

Yleinen keskustelu
black knight 7. joulukuuta 2004 kello 13.05
Kirjoittaja Viesti
black knight linkki 7. joulukuuta 2004 kello 13.05
black knight 7. joulukuuta 2004 kello 13.05 linkki Kanavaa piristääkseni, nyt pistin tällaisen aiheen pystyssä. Olisi kiva tietää, mitä odotatte elämältä, missä ja mitä opiskelette / Mitä teette elääksenne ja mitä haluaisitte tehdä elääksenne. Itse käyn lukiota. Olen melkoisen kiinnostunut historiasta ja haluaisin varmaankin lukion jälkeen mennä yliopistoon lukemaan historiaa ja alkaa historioitsijaksi. Ennen taas halusin näyttelijäksi, mutta suomessa siihen on aika ankeat mahdollisuudet, jotenka pitäisi olla hurja määrä englanninkielen skilliä, jotta pääsisi jotenkin jumalan käden kautta amerikkaan johonkin Warner Brotherssiin tai jotain :S
Vesa linkki 7. joulukuuta 2004 kello 15.48
Vesa 7. joulukuuta 2004 kello 15.48 linkki Muistaakseni jokin samantapainen viestiketju on jo jossain. No vastataan nyt tähän. Tällä hetkellä opiskelen hotellivirkailijaksi, se nyt oli sellainen välipala armeijan jälkeen. Itse tähtään vakavasti tuonne yliopistomaailmaan historiaa opiskelemaan, pitäisi nyt muistinsa virkistämiseksi ja pääsykokeita varten sitäkin ruveta tankkaamaan. Eipä tässä muuta tälläerää.
Stinkastinka linkki 9. joulukuuta 2004 kello 19.07
Stinkastinka 9. joulukuuta 2004 kello 19.07 linkki Olen tällä hetkellä lukiossa (eka luokalla). Lukion jälkeen yritän lääkikseen. Välillä tuntuu, että ei millään jaksaisi, mutta pakko yrittää. Ei koulussa niinkään paha ole, mutta kotona riittää kestämistä senkin edestä. Odotan sitä, että pääsen lukiosta ja armeijasta ja sitten VAPAUS!!! Saan oman kämpän Oulusta ja luultavimmin pääsee pelaamaan siellä roolipelejäkin (kunhan löytää semmoisia kavereita). Olen pelannut vain muutaman kerran, enkä niilläkään kerroilla loppuun asti. Ropeltaminen on ainoa homma jota tällä hetkellä haluan (jos ei lasketa äänenvaimennettuja kuoria koneeseen.) Kavereita minulla on periaatteessa vain muutamia ja nekin on vähenemässä. Vapaa ajalla mähöän kotona ja kulutan aikaa netissä murehtimassa muille, siitä että tuntuu kuin elämäni valuisi tyhjään netissä. Ei kaikki liity aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen sanoa nekin.
black knight linkki 9. joulukuuta 2004 kello 19.10
black knight 9. joulukuuta 2004 kello 19.10 linkki [quote:5d8082ec33="Stinkastinka"]Ropeltaminen on ainoa homma jota tällä hetkellä haluan [/quote:5d8082ec33] Eikö naisetkaan kelpaa? ;)
Assath linkki 10. joulukuuta 2004 kello 10.38
Assath 10. joulukuuta 2004 kello 10.38 linkki [quote:ba42ec4222="black knight"]Eikö naisetkaan kelpaa? ;)[/quote:ba42ec4222] Kunhan eivät tule roolipelien tielle. Pitää priorisoida Black knight hyvä.
Stinkastinka linkki 10. joulukuuta 2004 kello 14.28
Stinkastinka 10. joulukuuta 2004 kello 14.28 linkki no... naiset ja roolipelit.
black knight linkki 10. joulukuuta 2004 kello 16.50
black knight 10. joulukuuta 2004 kello 16.50 linkki no se on oikein :) Eikä ne naiset nyt roolipelien tielle tuu. :) tai riippuu vähän millasen muijan sitä nyt kaataa
Argrath linkki 10. joulukuuta 2004 kello 18.58
Argrath 10. joulukuuta 2004 kello 18.58 linkki No mitäs tässä kertoisi. Olen 24-vuotias liiketalouden opiskelija Helsingistä, joskin tammikuun loppuun asti olen vaihdossa Wolverhamptonissa, Englannin synkimmässä sydämessä. Itseasiassa en ole koskaan ollut erityisemmin innostunut tuosta liiketaloudestakaan, mutta kun eivät humanistisen tiedekunnan ja englannin opiskelun ovet auenneet minulle oli pakko tyytyä business opintoihin (joskin englannin kielellä sentään). Roolipelaamista olen harrastanut jotain 15 vuotta ja aloitin aikoinaan Rune Questin ja Keskimaa roolipelin merkeissä. Myöhemmin on tullut koluttua koko joukko fantasia roolipelejä joskin myös Cthulhua on tullut pelattua. Vakituinen peliporukkani hajosi valitettavasti pari vuotta sitten joten pelaaminen on jäänyt, mutta intoa kyllä olisi jatkaa jos uusi porukka löytyisi. :wink: Tulevaisuudelta ovat toiveet edelleen hieman hämärät. Olen haaveillut kirjallisesta urasta, mutta en ole saanut oikein aikaiseksi mitään sillä saralla. Tällä hetkellä kai yritän lähinnä saada tämän tradenomi tutkinnon kunnialla suoritettua, ja sitten voisi katsoa eteenpäin.