Vanha foorumi

Takaisin

Kuuleeko Culbrea?

Gloranthan alueet ja mantereet
Spinosar 4. lokakuuta 2004 kello 15.00
Kirjoittaja Viesti
Spinosar linkki 4. lokakuuta 2004 kello 15.00
Spinosar 4. lokakuuta 2004 kello 15.00 linkki Tervehdys toverit, allekirjoittanut on tekemässä paluuta jälleen gloranthalaisiin myrskyihin, heortilaisen maailman ja mytologian pariin oudon tyvenen jälkeen. uuden avaava pelikokonaisuus on "Culbrean heimon nousu" XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX merkittävistä käänteistä "etummaisen heimon" klaaneissa. ks. "Orlanth is Dead" s52 No niin, siis itse pähkinään, jonka uhraan tiedon oravajumalalle: (Tietämykseni liikkuu tällä hetkin kutakuinkin "Heros of Wisdom"-tasolla.) Onko foorumilla sisäpiirin tietoa joistain Culbrean heimon klaaneista? Voisivatko nuo tietoviisaat jakaa tietoaan ja näkemystään? (vaikka samankaltaisessa formaatissa, kuin "OiD s52"kuvailee Kuningas Ranulf "Pakoonpötkijän" luotettuja) Myös muut kiinnostavat tiedot koskien Culbrean klaaneja XXXXXXXX XXXXXXX ovat tervetulleita. Millaisia selviytymisen strategioita eri klaanit heimossa valitsevat? Missä ovat Punaisen tammen ja Vaeltavan ketun miehet, sen kerran kun heitä tarvittaisiin ! Eivätkös ne olleet sieltä päin ! -Topi (ylämaan "ovelien lättäjalkojen" ylpeä pelinjohtaja)
newsalor linkki 4. lokakuuta 2004 kello 17.59
newsalor 4. lokakuuta 2004 kello 17.59 linkki [b:28b7da1f80][size=24:28b7da1f80]Argh! Spoileri-vaara!!![/size:28b7da1f80][/b:28b7da1f80] Kyllähän sitä tietämystä löytyy. Netistä löytyy kuvauksia alueen klaaneista ja ne kuvaukset löytyvät myös hieman yksityiskohtaisemmassa muodossa YBoT kakkosesta. Kummassakin lähteessä on jostain syystä tosin Punaisen Ketun klaanin tiedot kadonneet. Lunarien byrokratiaa kai. Koitan katsella ne linkit sinulle. En ole todellakaan vielä varma, miten tuo tulee omassa Gloranthassani hoitumaan, mutta MoLaD:ssä oli selkeästi joitain linkkejä tiettyjen herobandien (Fennomaanit hoi! Suomenos kaivataan.) ja kyseisen heimon välillä. Erityisesti Kotkankärvääjillä tuntuisi olevan yhteyksiä alueen metsästäjiin.
Spinosar linkki 4. lokakuuta 2004 kello 19.41
Spinosar 4. lokakuuta 2004 kello 19.41 linkki Tosiaan, taidanpa kaivaa toisen polven YBoTin kaapista! Danke. (er, pahoillani, jos noin iso ja musta "spoiler alert!" olisi ollu tarpeen, arvostelukykyni saattoi alisuorittaaa ja paradigmani, että ei niinkään se "mitä" vaan "miten" on keskeistä, ei ehkä ole kaikkien aatos)
humis linkki 4. lokakuuta 2004 kello 21.56
humis 4. lokakuuta 2004 kello 21.56 linkki Tervehdys matkalainen, veistämme mielellämme sanaa kodistamme [url=http://home.swipnet.se/~w-59453/]Culbrean heimosta[/url] ja [url=http://myrskyn.temppeli.org/materiaali/index.php]Punaisen Tammen klaanista[/url].
newsalor linkki 6. lokakuuta 2004 kello 5.17
newsalor 6. lokakuuta 2004 kello 5.17 linkki Peace Spinosar, Pelaajiani liikkuu tosiaan täällä foorumilla ja mikäli he eivät halua tämän Gloranthan osan ja myös kampanjani tulevaisuudesta spoilaantua, niin toivoisin heille sen mahdollisuuden. Kyllähän meitin klaanista saa puhua jne., mutta mikäli pelaajat haluavat kokea yllätyksenä joitain tulevista suurista tapahtumista, niin varovaisuutta vaaditaan. Mekään emme tosiaan vielä siellä Culbrean Nousussa vielä ole menossa. Tietenkin heillä on oikeus valita mitä lukevat ja minähän heidät tänne foorumille kutsuin. Kaippa minä itse ylireagoin tuossa näin tarkemmin ajatellen. Olisi kuitenkin ehkä kiva, jos tulevaisuudesta puhuttaessa laitettaisiin se vuosiluku tjsp. otsikkoon näkyviin. Spinosar, haluaisitko kuulla tarkemmin mitä meidän klaanissa on tapahtunut ja tulee mahdollisesti tapahtumaan?
Spinosar linkki 6. lokakuuta 2004 kello 15.32
Spinosar 6. lokakuuta 2004 kello 15.32 linkki Kiitoksia linkeistä ja vinkeistä. Ja joo Newsalor & co. mielelläni kuulisin ja lainaisin juuri teidän kampanjoihinne pohjautuvia ideoita, näkemyksiä. Silloin kaikki haasteet eivät tavallaan olisi niin minun mielikuvituksestani lähtöisin. Jos esittelette ideoitanne niin, ei ole sinänsä mitään erityistä tarvetta pysyä täysin omien kampanjoittenne totuudessa, jos haluatte vaikka vähän stilisoida ja yksinkertaistaa jotain pelaamalla syntyneitä henkilöhahmoja tai kulttuurimaisemia. Voitte kehua repostella julkisesti tai yksityisviestein, kuinka parhaaksi näette. Uskoisin, että olisin kiitollinen vieraanvaraisuudestanne ja ylistäisin ja kilistäisin teitä kovasti vaikka seuraavassa tapaamisessa, jonne pääsen paikalle. -Topi PS. Parasta jälkeen, valmistuspäivä ym. varomerkinnöistä: huomioidaan. Jos olisin itse ollut varovainen, niin ei olisi tarvinnut säikähtää reaktiota. Muuten olen sitä mieltä, että opus, jonka otsikko on "OiD" paljastaa jo enemmän kuin mitä minä. Mutta hyvä paljastus herättää kysymyksiä. Siinä ehkä ero.