Vanha foorumi

Takaisin

Larppaaminen

Roolipelikeskustelu
Alistaja 1. elokuuta 2004 kello 15.43
Kirjoittaja Viesti
Alistaja linkki 28. heinäkuuta 2004 kello 20.05
Alistaja 28. heinäkuuta 2004 kello 20.05 linkki [quote:0f8d9ba538]Miks kaikki larppaajat on aina köyiä??! [/quote:0f8d9ba538] Liika vapaa-aika johtuu ansiotulojen puutteesta. Kun on liikaa aikaa pohtia mitä tekisi tai mihin ryhtyisi, niin syntyy aivan käsittämättömiä ajatuksia, kuten larppaus. Larppaamisen taustalla on aina liika vapaa-aika. Liian vapaa-ajan ansiosta meillä on kasvissyöjät, larppaajat, totaalit ja kaiken maailman muut pillittäjät. Aktivismi johtuu liiasta vapaa-ajasta. Larppaus johtuu liiasta vapaa-ajasta.
newsalor linkki 28. heinäkuuta 2004 kello 21.39
newsalor 28. heinäkuuta 2004 kello 21.39 linkki Tiukan arjalaisia teesejä heitit kehiin. ;)
Assath linkki 30. heinäkuuta 2004 kello 20.35
Assath 30. heinäkuuta 2004 kello 20.35 linkki [quote:9e77e92ecb="Alistaja"]Kun on liikaa aikaa pohtia mitä tekisi tai mihin ryhtyisi, niin syntyy aivan käsittämättömiä ajatuksia, kuten larppaus. Larppaamisen taustalla on aina liika vapaa-aika. Liian vapaa-ajan ansiosta meillä on kasvissyöjät, larppaajat, totaalit ja kaiken maailman muut pillittäjät.[/quote:9e77e92ecb] Tai ne ... mitäs ne nyt oli ne säälittävien sivari nörttien, jotka eivät koskaan naista saa, hommelit ... se oli kuitenkin sitä kun istutaan piirissä pöydän ympärillä ja näytellään niitä haltioita tai jotain muita hinttareita... se on ihan kielenpäällä... niin joo ne roolipelit. Kuka tosimies muka jaksaa tuhlata aikaansa pöydän ympärillä istumiseen ja numeroiden tappamiseen PJ:n vihkosesta. Voisitko kertoa mulle lyhyesti, miksi larppi on säälittävien pillittäjien hommaa, mutta roolipelit (ilmeisesti) hienoa ajanvietettä ja älykästä viihdettä.
Kasila linkki 31. heinäkuuta 2004 kello 15.40
Kasila 31. heinäkuuta 2004 kello 15.40 linkki [quote:acfaae67c9]Voisitko kertoa mulle lyhyesti, miksi larppi on säälittävien pillittäjien hommaa, mutta roolipelit (ilmeisesti) hienoa ajanvietettä ja älykästä viihdettä.[/quote:acfaae67c9] Hyvää !! Sieltä se tulee vielä... pinnistä niin itku tirahtaa. Paska roolipelaaminen on todella hirveää... Larppaamisen kun tekee paskasti niin se on ... no jeesus itkee. "Aina kun larppaa niiin kuolee kolme oravaa" "Larppaus kasvattaa karvoja kämmeniin ja huonontaa ryhtiä sekä näköä." "Larppaajat ovat kaikki saatanan kätyreitä sekä huonoja sodassa." Riippuu keltä kysyy.. luonnollisesti. Jos muhamed kandhilla olisi munat se olisi setä-. Jos olisi pinppi niin täti. Niin ja banaani kannattaa syödä ilman niitä vitun kuoria. Toivottavasti vastasin kysymykseesi. IMHO LIPSOSAS HOHHSIOASIA HIHOHA.
Assath linkki 31. heinäkuuta 2004 kello 23.20
Assath 31. heinäkuuta 2004 kello 23.20 linkki [quote:cbb696387d="Kasila"]Sieltä se tulee vielä... pinnistä niin itku tirahtaa.[/quote:cbb696387d] Se on jo silmässä, etkö sää nää. Tuo, tuo, tuo... raakalainen loukkasi meitä larppaajia... syvästi. [quote:cbb696387d]"Aina kun larppaa niiin kuolee kolme oravaa" "Larppaus kasvattaa karvoja kämmeniin ja huonontaa ryhtiä sekä näköä." "Larppaajat ovat kaikki saatanan kätyreitä sekä huonoja sodassa." [/quote:cbb696387d] Halleluujaa, halleluujaa, halleluujaa luujaa lujaa... [quote:cbb696387d]Riippuu keltä kysyy.. luonnollisesti. Jos muhamed kandhilla olisi munat se olisi setä-. Jos olisi pinppi niin täti. Niin ja banaani kannattaa syödä ilman niitä vitun kuoria.[/quote:cbb696387d] Ja siinä lainaus Hemingwaylta, Kasilan ikiomalla tyylillä ja banaani viisaus vielä kaiken huipuksi... upeaa. [quote:cbb696387d]Toivottavasti vastasin kysymykseesi.[/quote:cbb696387d] Olen tällä hetkellä ympäri päissäni, mutta täytyy silti tunnustaa, että olet Kasila kiinnostavin raapustelija, joka tällä foorumilla esiintyy. Ja ei mulla ei ole paskankaan hajua siitä, mitä juuri yritit sanoa.
Kasila linkki 1. elokuuta 2004 kello 0.50
Kasila 1. elokuuta 2004 kello 0.50 linkki ASSAT kerta kaikkiaan ollaan samoilla vitun linjoillsa... siis linjoilla... Tää Rope touhu... huh huh ... oon propeltaja ja kännissä... EI saatana.. Eli siis jos hallintaa ja poika niin se on siinä. Tarkkana.... eli saatanan tarkkana... hehe hiih ... aaaaaj Kännissä täälläkin... jo ooo Cyber punkkia pelataan naamassa.. JEAH Mikäs vittu se kyssäri oli.,,, Joku vuty... suus ei kun siis vut,,,äh splättis.. just se on kivaa... Ninin siis larppi,,, oikeesti ei muu siinä vituta.. kun se keino eläminen.. maailmassa tapahtuu paskaa... ja sitä ei tarvitse pelata...jotta saa paskaa... vaikka sukua kuolee tai jotain... mutta rope on irti elämästä... katos... eri elämä.,.. larppaus... on .. vittu paskaa... ei tartte itkee larpissa kun sitä saa tehdä oikeessa elämässä. Jos on sitä oikeeta elämää.. ei muuta .. larp on rock jos ei saa paskaa/hyvää elämässä tarpeeksi... Pöytä rope antaa voimaa kesää oikeeta elämää.. larp antaa simun.... vittulainen.. menee vitun syväliseksi... mutta assatti... ollaan samoilla linoijlla... siis linjoilla.. tossa alkoholi poliitiikassa.. joten +25% hyökkäykseen nysaloria vastaan... JOIN the KOALITION of anti nysse union.... vitty... nysse nyt näytä se voima ja älä hävitä tätä vitun viestiä.... PErkeöe.... siis perkele.. Cyperisä jä känni.... T : he-man
Butalor linkki 1. elokuuta 2004 kello 1.01
Butalor 1. elokuuta 2004 kello 1.01 linkki [quote:90a3c0a163]vittulainen.. menee vitun syväliseksi... mutta assatti... ollaan samoilla linoijlla... siis linjoilla.. tossa alkoholi poliitiikassa.. joten +25% hyökkäykseen nysaloria vastaan... JOIN the KOALITION of anti nysse union.... [/quote:90a3c0a163] Sovitaanko, että humalassa ei tulla linjoille vaikka oltaisiinkin Laukaasta kotoisin. Jos on asiaa niin sitten on asiaa ei tarvitse yrittää olla noheasti. Usko pois Kasilan poika kyllä minä sinun kännäilyt muistan eikä niissä ole hirveästi kehuttavaa muisteltavaa. [quote:90a3c0a163] PErkeöe.... siis perkele.. Cyperisä jä känni....[/quote:90a3c0a163] jeah Cyper tosiaan rulaa etenkin kännissä, mutta yritetään nyt pitää tämä aihe kuitenkin noissa ampumapeleissa jotka tapahtuvat reaalimaailmassa :)
Alistaja linkki 1. elokuuta 2004 kello 2.00
Alistaja 1. elokuuta 2004 kello 2.00 linkki [quote:57c4f5dee9]Voisitko kertoa mulle lyhyesti, miksi larppi on säälittävien pillittäjien hommaa, mutta roolipelit (ilmeisesti) hienoa ajanvietettä ja älykästä viihdettä.[/quote:57c4f5dee9] Sanotaanpa nyt sillai, että rope on kuitenkin vain peli. JA Larppi on peli jonka mittari on pyörähtänyt nolon friikillä tavalla ympäri. Huonolle eläytymiselle ja näyttelemiselle on oma paikka maailmassa ja se on kesäteatteri... Saatte pomppia ja loitsia aivan rauhassa siellä tonttukedolla, ei minua häiritse, mutta älkää yrittäkö ruikuttaa minulta minkään tasoista ymmärrystä larppia kohtaan. Totuus tekee joskus kipeää. Ei pidä ottaa itseensä vaikka tulikin täysosuma.
Assath linkki 1. elokuuta 2004 kello 15.00
Assath 1. elokuuta 2004 kello 15.00 linkki [quote:b70f73f22f="Alistaja"]Sanotaanpa nyt sillai, että rope on kuitenkin vain peli.[/quote:b70f73f22f] Ja larppaaminen on vain näyttelemistä, joten entä sitten? [quote:b70f73f22f]JA Larppi on peli jonka mittari on pyörähtänyt nolon friikillä tavalla ympäri.[/quote:b70f73f22f] Sanoo mies, joka tykkää istua piirissä kavereidensa kanssa paiskomassa noppaa ja voittamassa PJ:n suunnittelemia numerosarjoja. [quote:b70f73f22f]Huonolle eläytymiselle ja näyttelemiselle on oma paikka maailmassa ja se on kesäteatteri...[/quote:b70f73f22f] Eli roolipelejä pelatessaa sää et sitten ilmeisesti eläydy vai? Mikä sulle oikein on se iso juttu niissä roolipeleissä? Systeemin tarjoamat huimat taktiset haasteet vai? [quote:b70f73f22f]Saatte pomppia ja loitsia aivan rauhassa siellä tonttukedolla, ei minua häiritse, mutta älkää yrittäkö ruikuttaa minulta minkään tasoista ymmärrystä larppia kohtaan.[/quote:b70f73f22f] No kyllä nuo larppi maailmat joissa minä olen yleensä pelannu ovat olleet paljon kauempana tuosta tonttukedosta, kuin vaikka Glorantha. Mää en ole sulta minkään tasoista ymmärtämystä pyytänyt. Pyysin ainoastaan sua perustelemaan väitteesi, joissa en mitään järkeä nähnyt. Nyt kun kävi selväksi, että mielipiteesi perustuu puhtaasti "Mää oon kova machoäijä vaikka pelaan roolipelejä ja larppaajat on säälittäviä pillittäjiä" ajatusmalliin, jota ei sen kummemin tarvi selitellä niin jätän sinut mielihyvin rauhaan. [quote:b70f73f22f]Totuus tekee joskus kipeää. Ei pidä ottaa itseensä vaikka tulikin täysosuma.[/quote:b70f73f22f] Pliiiiis. Mies heittää itse paskaa yleisellä foorumilla ja alkaa sitten kitistä kun pyydetään selittämään.
Wildor linkki 5. elokuuta 2004 kello 15.50
Wildor 5. elokuuta 2004 kello 15.50 linkki Ei hyvä luoja. Ehkä rumin ja karvasin trolli ikinä. No ei se mitään - trollaus on hyvästä, jos vain trolli on hyvä. Seuraan mielenkiinnolla.
Kasila linkki 5. elokuuta 2004 kello 20.56
Kasila 5. elokuuta 2004 kello 20.56 linkki Voi pojat mitä se viina saa aikaan... ...
Assath linkki 6. elokuuta 2004 kello 9.59
Assath 6. elokuuta 2004 kello 9.59 linkki [quote:14ea3aebc6="Kasila"]Voi pojat mitä se viina saa aikaan...[/quote:14ea3aebc6] Tosimies ei musta editoi jälkeenpäin syntejään, vaan jättää ne varoittavaksi esimerkiksi tuleville sukupolville, jotta nämä osaisivat välttää alkoholia, joka on tie tuhoon ja turmioon. :P
Dovas linkki 6. elokuuta 2004 kello 10.18
Dovas 6. elokuuta 2004 kello 10.18 linkki [quote:18faa003dd="Alistaja"] Sanotaanpa nyt sillai, että rope on kuitenkin vain peli. [/quote:18faa003dd] Ja tässä on ilmeisesti huikea ensimmäinen asia mitä arvon miekkonen roolipeleistä edes tällä foorumilla puhuu? Sori flametus, ei millään pahalla (olen normaalisti kait kiva kaveri enkä vaivaudu moiseen), mutta annat itsestäsi perin ääliön kuvan monille, kun et ole tehnyt mitään muuta kuin vittuillut ihmisille alkumetreistäsi saakka.
Ao linkki 8. elokuuta 2004 kello 21.38
Ao 8. elokuuta 2004 kello 21.38 linkki Hmm eikös larppi ole myös peli?
humis linkki 8. elokuuta 2004 kello 23.04
humis 8. elokuuta 2004 kello 23.04 linkki Ja kuka sanoo, että roolipeli on peli?
Häjy linkki 9. elokuuta 2004 kello 12.01
Häjy 9. elokuuta 2004 kello 12.01 linkki Olen myös [i:800e04dc37]ehdottomasti[/i:800e04dc37] sen kannalla, että kaikkien ihmisten pitää tehdä niin paljon töitä, ettei jää aikaa millekkään typerälle kuten omaehtoinen ajattelu tai moraali. -Simo