Assath
linkki
15. kesäkuuta 2004 kello 21.24
|
Assath
15. kesäkuuta 2004 kello 21.24
linkki
|
Pelailtiin tuossa tänään taas HQ:ta ja otin turpaan oikein urakalla. Olisin nimennyt tämän hahmon tylyimmäksi kuolemaksi, mutta kiitos Chalana Arroyn tehokkaan parannustaikuuden jäin henkiin.
Siis kertoilkaa lyhyesti tai pitkästi miten vain haluatte hahmoillenne tapahtuneista tylyistä tapahtumista. Oma hahmoni praxilainen sovinisti nimeltään Kareel onnistui suututtamaan erään sartarilaisen klaanin ammutuaan pari näiden paimenpoikaa.
Seuraavana päivänä 3 klaanin soturia ja 16 soturia saapui antamaan tapahtuneesta palautetta. Kareelin kaksi ystävää surmattiin ja biisoniratsu (luunmurska) tapettiin. Babeester Gorin palvoja lisäksi löi Kareelin kahtia, leikkasi tämän alaosasta pallit irti ja naulasi ne talonsa seinään.
|
Kasila
linkki
16. kesäkuuta 2004 kello 5.37
|
Kasila
16. kesäkuuta 2004 kello 5.37
linkki
|
2 Vuotta pelattu hahmo Nora (siis Sabrina..?). Huomasi, että pari tyyppiä oli perässä jalkajousilla... .... otsaan tuli vasama... -4 KP pää... kanttu vei pois...
|
Tanan
linkki
20. kesäkuuta 2004 kello 21.36
|
Tanan
20. kesäkuuta 2004 kello 21.36
linkki
|
Tässä muutamia...
Hatoka
Legendaarisin hahmoistani on on ehdotomasti Assathin samurai kampanjan Hatoka. Tarkemmat kuvaukset kampanjasta osoitteesta:
http://www.student.oulu.fi/~tukorte/L5R/L5R.DOC
Archaon Gondorilainen
Ehkä urhoollisimman kuoleman koki kuitenkin Mikon Roolimestarin Archaon Gondorilainen. Archaon oli soturi joka vihasi erityisesti (pahuuden lisäksi) maageja ja taikaesineitä. Aina kun ryhmä löysi taika-esineitä, Archaon katkaisi taikasauvat, poltti kääröt nuotiossa ja heitti hopeiset miekat järveen. Joka ainoa kerta taika-esine räjähti hänen käsissään kuin jättiläismäinen tulipallo (keskiarvo taisi olla jotain 3 E kriittistä). Savun hälvennettyä Archaon nauroi mieletöntä nauruaan ja kävi toisen esineen kimppuun. Archaonin omalaatuinen ura päättyi hänen saatuaan käsiinsä selvästi maagisen lohikäärmeminiatyyrin. Vahingosta viisastuneena Archaon pudotti pystin rotkoon. Rotkosta nousi kauheat lieskat ja jättiläismäinen kultainen lohikäärme.
Lohikäärme kaappasi Archaonin kouraansa ja haastoi:"Tiedätkö mitä olet tehnyt?"
Archaon huulille nousi uhmakas hymy:"Kuolevainen on juuri karkoittanut tästä maailmasta Morgothin kätyrin. Toivon, että vapaat kansat saavat uhrauksestani voimaa ja rohkeutta kohdata tämän maailman pahuuden."
Raivostunut lohikäärme hajoitti Archaonin solurakenteen ja haihtui sen jälkeen ilmaan. Sanotaan, että jopa tänäkin päivänä Archaonin ikuiset tuskanhuudot voidaan kuulla rotkon reunalla.
|
Tanan
linkki
28. kesäkuuta 2004 kello 9.10
|
Tanan
28. kesäkuuta 2004 kello 9.10
linkki
|
[b:f22ca99b5d]Ruåttalainen demonologi [/b:f22ca99b5d]
Ruåttalainen demonologi oli ensimmäinen Assathin kampanjassa ollut hahmoni. Hän uhrasi sylivauvoja ja lapsia synkälle demoniherralle ja oli muutenkin vittumainen. Hän päätti kääntyä muuta ryhmää vastaan, kun ryhmä demonologeja yritti kutsua demonista yliherraansa Bornholmin saarelle. Tilaisuus meni kuitenkin (taas) pieleen muiden PH:den (onnekkaan?) toiminnan takia ja demonologien johtajan kuoli pistoolin laakiin. Muut demonologit alkoivat (Ruåttalainen demonologi muiden mukana) kamppailla johtajan pääkallosauvasta. (Onnekas) Naisdemonologi repäisi kriittisellä sauvan itselleen. Ruättalainen demonologini yritti vielä kerran hyökätä tämän kimppuun, mutta sai mustasta entropiasta kasvoilleen. Hän kuoli ja demonit piinaavat edelleenkin hänen sieluaan helvetissä...
[b:f22ca99b5d]Huono-onninen Musashin seuraaja [/b:f22ca99b5d]
Huono-onninen Musashin seuraaja seikkaili Kasin Glorantha kampanjan ensimmäisessä seikkailussa. PH:t matkasivat laivalla Jonnekkin, kun merirosvot hyökkäsivät. Huono-onnisen Musashin seuraajan onnistui voittaa 30% taidollaan häntä vastaan hyökännyt merirosvo. Sitten Huono-onninen Musashin seuraaja huomasi surmaamansa vastustajan miekan maassa ja päätti alkaa käyttää kahta miekkaa yhtä aikaa!!!!! Hänen kätensä ehti jo koskettaa miekan kahvaa, kun taistelun tiimellyksessä viereen hiipinyt merirosvokapteeni heitti vaparin kahdenkädenmiekallaan Huono-onnisen Musashin seuraajan haarniskoimattomaan niskaan....
[b:f22ca99b5d]Ahne Munavaras [/b:f22ca99b5d]
Ahne Munavaras seikkaili Kasin Gloranthassa. Komppasimme Vaarallista Luolastoa. Olimme tappaneet läjäpäin rauniokulkioita, kun huomasimme luolan perällä ison heinästä kyhätyn pesän. Jostain käsittömästä syystä Ahne Munavaras sai päähänsä, että pesässä olisi kultaisia munia. Muut pelaajat jäivät pelkumaisesti kauas turvaan. Ahne Munavaras epäonnistui hiipimään lähemmäs pesää. Yhtäkkiä Kaamo hyökkäsi pesästä, tarttui käsillään hahmosta ja lävisti Ahneen Munavarkaan kallon terävällä luukielellään...
[b:f22ca99b5d]Kazad Kääpiöaatelisvaras [/b:f22ca99b5d]
LotR (Lord of Lahtaus ystävien kesken) -ryhmämme kovin hahmo. Hän ei kenties tehnyt hirveästi sankaritekoja, mutta hän selvisi PJ tapatusyrityksistä kuin koira veräjästä.
Kuuluisia tekoja:
20 örkkiä ajaa takaa Kazadia Gundabadin lähellä. Kazad yrittää kiivetä vuoren rinnettä ylös, mutta epäonnistuu. Nuolia ja keihäitä lentää, mutta superkääpiöpanssari kestää. Kazad turhautuu ja heittäytyy örkkien päälle ja tappaa ne kaikki helposti.
6 örkkiä päivänvalossa vyöryttää PH haltiaa synkmetsässä. Kazad tulee tilanteeseen, pelastaa haltian ja tappaa örkit. Kazad kuittailee haltialle tämän eräilytaidoista vielä pitkään.
Kazad on edelleenkin hengissä vaikka häntä on yritetty tapattaa PJ:n toimesta yli 10 kertaa. Tässä on auttanut maxattu hiipimistaito (Kazadia ei voi huomata pelimekaniikan takia), superkääpiöpanssari ja helvetilliset kestopisteet. Kampanja jouduttiin lopettamaan ,kun PJ ei voinut kuin nöyryä Kazadin hiipimistaidon edessä.
[b:f22ca99b5d]Soshi Chomei [/b:f22ca99b5d]
Assathin toisen L5R kampanjan aloitushahmo Soshi Chomei kuului petolliseen skorppioniklaaniin, josta on paljosta pahasta kiittäminen. Niimpä päätin rikkoa raja-aitoja jälleen kerran ja tehdä vaihteeksi hyveellisen hahmon. Chomei oli heikkokuntoinen, hän ei osannut oikein keskittyä eikä ollut pahemmin älykäskään. Mutta hän oli nopea, ja se oli enemmän kuin yhden kerran tarpeeksi. Chomein lukuisiin saavutuksiin kuului hävitä kaikki kaksintaistelut ja saada oma siskonsa tekemään seppuku. Assathin 2. kampanja pyöri pääasiassa Varjon (Elävä Pimeys) ympärillä, ja Chomei yritti itseään säästämättä soluttautua ko. entiteettiin, mutta lopulta Nimetön Pimeys nielaisi hänen sielunsa. Hän oli viimeisen seikkailun ajan vain pelkkä PJ:n marionetti. Bayjushi Emon siivutti hänet kristallimiekalla lopputaistelussa.
[b:f22ca99b5d]Matsu Sadao [/b:f22ca99b5d]
Matsu Sadao kuului kunnialliseen leijonaklaaniin, joten hän oli taas niin mulkku ja petollinen kuin mahdollista. Tämä petollinen shungenja (maagi) pelkäsi naisia, koska hänellä oli todella pieni penis. Tästä varsinkin hänen vaimonsa sai kärsiä tavattomasti. Matsu Sadaon onnistui solmia todella hyvät suhteet Nagojen (käärmeihmisten) kanssa. Seura teki kuitenkin kaltaisekseen ja lopulta Sadao kääntyi muiden sankareiden kunniakkaiden tekojen inspiroimana pehmo hyvikseksi. Sadao suurimmaksi sankariteoksi voidaan lukea se että, hän ei ottanut vastaan tuhoisaa loitsua, joka olisi tappanut kymmeniä tuhansia heimineitä (maatyöläisiä). Hänen Daimionsa määräsi hänet tämän takia tekemään seppukun. Seppukua jouduttiin kuitenkin hieman siirtämään heiminkapinan takia. Matsu Sadao taisteli kuin Kuolemanetsijä konsanaan, ja pääsi ottamaan matsia heimin armeijan upseerin kanssa. Upseeri sattui kuitenkin olemaan nainen, ja täten Sadaolla oli hyvin olemattomat mahdollisuudet voittaa. Hän kaatui tajuttomana maahan ja hävityn taistelun jälkeen tuntematon heimin lävisti hänen rintansa keihäällään.
[b:f22ca99b5d]Ujog (Goju) [/b:f22ca99b5d]
Henkilöä, jota myöhemmin kutsutiin Ujogiksi, ei ole koskaan ollut oikeaan nimeä tai minutta, hän oli vain yksi persoonaton Elävän Pimeyden orja. Pimeyden kätyreitä kutsuttiin nimellä Goju, ja Ujog oli vain se sana väärinpäin. Ujog oli ninja joka oli tappanut kymmeniä kunniallisia virkamiehiä ja samuraita, jotka olivat päässeet liian lähelle Elävää Pimeyttä. Hän taisteli muiden varjon korruptoimien tavoin 2.kampanjan lopussa Kolatia ja näiden PH kätyreitä vastaan. Varjo kuitenkin lyötiin ja Goju vannoi kostoa Kolatille ja PH:lle. Ujog soluttautui PH ryhmään tarkoituksenaan tappaa heidät kaikki. Maailma vei hänet kuitenkin mukaanaan ja hän alkoi kehittää kasvon- ja luonteenpiirteitä. Lukuisten sankaritekojen jälkeen hänet hyväksyttiin jänisklaanin kunnialliseksi jäseneksi ja oli matkalla kohti avioliiton auvoista satamaa. Mutta sitten hän sai selville missä Shiba Chitose (viimeinen elossa oleva PH, joka oli vastuusa Varjon tuhosta) ja Kolatin Salaiset Mestarit olivat. Hän tappoi yhden Kolatin leivissä olleen PH:n viiltämällä hänen kurkkunsa auki. Viimeisen taistelun, viimeisen Kolat Mestarin, viimeisen (onnekkaan) iskun takia hän kuitenkin kuoli. Shiba Chitose ei koskaan saanut tietää kuinka lähellä kuolemaa hän oli ja eli onnellisena elämänsä loppuun asti...
|
newsalor
linkki
28. kesäkuuta 2004 kello 13.38
|
newsalor
28. kesäkuuta 2004 kello 13.38
linkki
|
Kyllä on karuja kohtaloita. On minullakin kyllä hahmoja kuollut, mutta kampanjat ovat olleet sellaisia, ettei ole paljoa mieltä painanut.
Erinäisissä kauhupeleissä minut on kyllä syöty, nuijittu, kidutettu, poltettu, paloilteltu jne. kuoliaaksi.
|
GreepyReaper
linkki
4. heinäkuuta 2004 kello 15.05
|
GreepyReaper
4. heinäkuuta 2004 kello 15.05
linkki
|
Inhottavinta mitä on koskaan tapahtunut... siinä hauska kohta.
Nykyaikaan perustuvassa pelissä ryöstettiin pankki intiassa ja lähettiin kaahaamaan karkuun. Ajettiin lehtmän päältä. Kuolema kymmenessä minuutissa lynkkaamalla. Ei ollut kivaa.
|
Rvot
linkki
6. heinäkuuta 2004 kello 21.21
|
Rvot
6. heinäkuuta 2004 kello 21.21
linkki
|
Tämä tapahtui kauan aikaa sitten EPH:lle mutta jäi syystä tai toisestakin elävästi mieleen. Tapahtumapaikkana oli Eiritha-kukkulat Auringon Kreivikunnan rajalla. Kohteena seikkailunhaluinen, urhea ja viaton nuorukainen. Pahantekijöinä nuorukaisen kaksi lyhytaikaista matkakumppania eri Kreivikunnan osasta.
1. Nuorukainen kolkataan takaapäin tajuttomaksi.
2. Hänet asetetaan makaamaan selälleen kukkulan laelle.
3. Hänet peitellään heinällä ja oksilla (ettei tule kylmä).
4. Hänen viereensä ladotaan parikymmentä hopearahaa (korvauksena petetystä lupauksesta tai jotain vastaavaa, tässä vaiheessa kolkkaajien logiikan seuraaminen alkoi käymään ylivoimaisen haastavaksi).
5. Kolkkaajat poistuvat nopeasti paikalta takaisin sivistyksen turvaan, jättäen nuorukaisen käytännössä lähistön paviaaniheimon/muiden villieläinten ruuaksi.
Tähän pystyvät vain PH:t. :-D
|
Vash the Stampede
linkki
6. heinäkuuta 2004 kello 21.29
|
Vash the Stampede
6. heinäkuuta 2004 kello 21.29
linkki
|
Olen kuullut huhuja samasta tapauksesta! Kuinka pieni Glorantha onkaan. Petolliset Gambol ja Ragnar... Jos joskus saan heidät käsiini, niin silloin läski tummuu oikein kunnolla! Ja mitä tästä kaikesta jäi käsiin? Varmaan terävä keppi ja joku hikinen panssari...
|
GreepyReaper
linkki
11. heinäkuuta 2004 kello 15.43
|
GreepyReaper
11. heinäkuuta 2004 kello 15.43
linkki
|
"voisi olla huonommin"
"miten niin?"
"Voisi sataa"
"Kiitti vaan, ihan kun ne salamat eivät olisi olleet tarpeeksi"
|