Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| Kuinka monta loitsua vuorossa? | No entäs jos hahmo lyö ja haluaa heittää parannus | 30. heinäkuuta 2001 kello 19.48 | 26 | RuneQuestin säännöt |
| pelaaja | Mä olen kanssa 14 vuotta.Lähetä sähköpostia osoitt | 25. kesäkuuta 2001 kello 7.45 | 1 | Pelit, pelaajat ja peliporukat |
| HOW EURMAL LOST HIS STICK | I salute you, Bruce!!!!!! All hail reaching moon ! | 13. heinäkuuta 2001 kello 6.57 | 10 | Gloranthan kultit ja uskonto |
| Velhot, Maagit sekä muut | Kiitoksia kaikille vastauksista, mutta vielä yhell | 12. maaliskuuta 2002 kello 22.07 | 126 | RuneQuest hahmot, hirviöt ja olennot |
| Pelaajien Gloranthatietous | Heh... Ei mulla oo juurikaan hajua Gloranthan myyt | 7. helmikuuta 2002 kello 13.35 | 7 | Yleinen Glorantha-keskustelu |