Vanha foorumi

Takaisin

Kuusumun Profeetta/Moonfog Prophet

Yleinen keskustelu
Bragolgurth 17. toukokuuta 2004 kello 19.03
Kirjoittaja Viesti
Bragolgurth linkki 17. toukokuuta 2004 kello 19.03
Bragolgurth 17. toukokuuta 2004 kello 19.03 linkki Eli mitä mieltä olette kyseisestä bändistä? Itse löysin levyn(Sanansaattaja Oraakkeli Salamurha Hyökkäysvaunu) tässä pari päivää sitten, ensin olin huvittuneessa järkytystilassa, mutta nyt muutaman päivän jälkeen sanoitukset alkavat kuulostaa koko ajan järkevämmiltä, vaikken niitä osaakaan sanoiksi pukea. __________ "...And thou shalt be forgiven..."
Guzmo linkki 18. toukokuuta 2004 kello 17.59
Guzmo 18. toukokuuta 2004 kello 17.59 linkki Omalaatuista ja mielenkiintoista musiikkia.
KingofSartar linkki 20. toukokuuta 2004 kello 8.06
KingofSartar 20. toukokuuta 2004 kello 8.06 linkki Erittäin loistavaa tavaraa. Harmillisesti missasin keikan viime viikonloppuna, sain vasta sunnuntaina päähäni katsella lauantain keikkoja. Järkevää... Lisäksi esiintyi parisen viikkoa sitten Tampereella yhdessä Ozric Tentaclen kanssa. Tälläkin kertaa oli huonoa onnea, perjantaina Ozric olisi ollut Makasiineilla ja itse olin koulutusmatkalla juuri Tampereella ja lauantaina tulin sitten pois Tampereelta Helsinkiin viettämään kaverin synttäreitä.
Fourfinger linkki 20. toukokuuta 2004 kello 12.47
Fourfinger 20. toukokuuta 2004 kello 12.47 linkki Täytyy yhtyä kehuihin, bändi kyllä fjongaa aika hyvin Niin kuin sanoit Bragolgurth, tää musa vois sopia meidän pelisessioihin aika hyvin, vai mitä?
Bragolgurth linkki 20. toukokuuta 2004 kello 16.02
Bragolgurth 20. toukokuuta 2004 kello 16.02 linkki Joo, ainakin tossa viimesimmässä albumissa on aika fantasiamaiset sanoitukset, jos näin voi sanoa. Kun nyt loppuu koulun aiheuttama ressi, niin vois vihdoin ja viimein alkaa taas seikkailuttamaan. :)