Vanha foorumi

Takaisin

Kalikoksen kesätapaaminen kesäkuussa

Tapahtumat
Nysalor 28. huhtikuuta 2004 kello 17.09
Kirjoittaja Viesti
Nysalor linkki 28. huhtikuuta 2004 kello 17.09
Nysalor 28. huhtikuuta 2004 kello 17.09 linkki Vähän aikaa sitten pidetyssä The Zin Lettersin tekijöiden tapaamisessa nostin esiin ajatuksen, että voisi olla kiva pitää kesälläkin yksi Kalikoksen tapaaminen. Ainakin lehtiprojektilaisten keskuudessa tuntui olevan kiinnostusta sellaista kohtaan, joten ajattelin nyt laittaa asian julkisen keskustelun alle ja kerron tässä joitakin ajatuksiani kyseisestä aiheesta. Kalikoksen mahdollinen kesätapaaminen voisi olla kiva kytkeä ajankohtaan, jolloin Tradetalkin päätoimittaja André Jarosch on Suomessa ja Helsingissä lomailemassa eli 8.-10. kesäkuuta (paha kyllä arkipäivinä). Hän voisi olla kesätapaamisen kansainvälinen kunniavieras. :) Kaikkiaan voisi olla ihan kiva näyttää Andrélle, että Suomesta löytyy myös innokkaita Glorantha-harrastajia. Järkevintä olisi varmaan pitää tapaaminen Helsingissä, josta järjestyisivät varmasti tarvittaessa tilat perinteisestä syystapaamisen paikasta. Kesätapaaminen voisi olla vähemmän muodollinen tilaisuus kuin perinteinen vuosikokous ja syyskokous. Lehtitapaamisessa ehdotettiin, että se voisi sisältää myös ulkonaoloa, etenkin jos sattuu hyviä ilmoja kesäkuuksi. Varmastikin ohjelmana voisi olla Gloranthasta puhelemista, seurapelien pelailua, saunomista ja miksei roolipelienkin pelaamista, jos kiinnostusta on. Tuolloin kesäkuun alkupuolella toivon mukaan myös selviää, ehtiikö The Zin Lettersin kakkosnumero Ropeconissa jaettavaksi jäsenille ja myytäväksi muille. No, eipä tule nyt mieleen tämän ihmeellisempää. Kommentoikaa ihmeessä, olisiko tällaista tapaamista varten kiinnostusta, koska ei viitsisi Kalikoksen puitteissa järjestää tällaista, jos osallistujia on vain muutama. Sopii myös esittää omia ehdotuksia siitä, mitä tapahtumassa kannattaisi tehdä, jos se järjestetään.
Bombur linkki 28. huhtikuuta 2004 kello 17.56
Bombur 28. huhtikuuta 2004 kello 17.56 linkki Kannatan, olisi mukavaa tavata gloranthasta kiinnostunut ulkomaalainen. Tuskin noin alusta kesää mitään menojakaan, joten käy hyvin.
Guzmo linkki 28. huhtikuuta 2004 kello 19.00
Guzmo 28. huhtikuuta 2004 kello 19.00 linkki Jos ilmat suo niin vaikka suokkiin piknikille. Andre, nalle limut ja frisbee mukaan. Siitä se lähtee :)
Tuomas linkki 28. huhtikuuta 2004 kello 19.25
Tuomas 28. huhtikuuta 2004 kello 19.25 linkki [quote:bc8408454c="Nysalor"] Kalikoksen mahdollinen kesätapaaminen voisi olla kiva kytkeä ajankohtaan, jolloin Tradetalkin päätoimittaja André Jarosch on Suomessa ja Helsingissä lomailemassa eli 8.-10. kesäkuuta (paha kyllä arkipäivinä). Hän voisi olla kesätapaamisen kansainvälinen kunniavieras. :) Kaikkiaan voisi olla ihan kiva näyttää Andrélle, että Suomesta löytyy myös innokkaita Glorantha-harrastajia. Järkevintä olisi varmaan pitää tapaaminen Helsingissä, josta järjestyisivät varmasti tarvittaessa tilat perinteisestä syystapaamisen paikasta.[/quote:bc8408454c] Juuri sopivasti kesäloman aikaan. Harmi vain, että olen muistaakseni seuraavana viikonloppuna vasta tulossa Helsinkiin. Suostuisikohan André siirtämään vierailuaan minun takiani? :) Tuo arkipäiville sijoittuminen rajaa varmasti monta ei-helsinkiläistä jäsentä pois tapaamisesta. :( [quote:bc8408454c="Nysalor"] Kesätapaaminen voisi olla vähemmän muodollinen tilaisuus kuin perinteinen vuosikokous ja syyskokous. Lehtitapaamisessa ehdotettiin, että se voisi sisältää myös ulkonaoloa, etenkin jos sattuu hyviä ilmoja kesäkuuksi. Varmastikin ohjelmana voisi olla Gloranthasta puhelemista, seurapelien pelailua, saunomista ja miksei roolipelienkin pelaamista, jos kiinnostusta on. Tuolloin kesäkuun alkupuolella toivon mukaan myös selviää, ehtiikö The Zin Lettersin kakkosnumero Ropeconissa jaettavaksi jäsenille ja myytäväksi muille. [/quote:bc8408454c] Vaikka en itse pääse juuri tuolloin paikalle, niin olisi kiva jos tällaisia epämuodollisia tapaamisia olisi useammin. Irkin ja webin kautta keskusteleminen ei mielestäni ole tyydyttävää kuin kasvotusten oleminen.Toivottavasti aikataulu antaa periksi edes Ropeconiin saapumisen.
Tupew linkki 30. huhtikuuta 2004 kello 21.30
Tupew 30. huhtikuuta 2004 kello 21.30 linkki Njoo, minun kesän aikatauluni on aika tiukka, mutta mukavaahan tuonne olisi päästä. En sitten tiedä, että mitä rahatilanne sanoo tuonne matkaamisesta, kun pitäisi ilmeisesti ropeconiinkin tulla, sekä sinne seuraavaan Kalikoksen syystapaamiseen. Arkipäivät eivät kuitenkaan minulle ole este ja omalta kantiltani Helsinki on varmaan paras mahdollinen paikka pitää näitä tapaamisia. Minulle se on yksi ja sama, pyöriikö siellä se ulkomaalainen mukana vai ei, mutta muita kalikoslaisia tietenkin olisi kiva nähdä.
Chividal linkki 2. toukokuuta 2004 kello 19.36
Chividal 2. toukokuuta 2004 kello 19.36 linkki En tiedä vielä yhtään miten olen töissä, mutta jos en ole tuolloin niin tulen varmasti.
Arawn linkki 4. toukokuuta 2004 kello 20.12
Arawn 4. toukokuuta 2004 kello 20.12 linkki Eiköhän sitä päästä tulemaan jos se majotus järjestyy sitten.
humis linkki 5. toukokuuta 2004 kello 9.43
humis 5. toukokuuta 2004 kello 9.43 linkki Jos vaan olen kaupungissa niin olen tulossa. Ja silloin järjestyy majotuskin.
Nysalor linkki 19. toukokuuta 2004 kello 17.07
Nysalor 19. toukokuuta 2004 kello 17.07 linkki Kalikoksen kesätapaamisen aika on nyt varmistunut. Tapaaminen pidetään [b:aa17d8836e]Helsingissä 10.-11.6.2004[/b:aa17d8836e] (ikävä kyllä arkipäivinä). Se alkaa [b:aa17d8836e]torstaina 10.6. noin kello 13.00[/b:aa17d8836e]. Kyseessä on perinteisiä kevät- ja syystapaamisia pienimuotoisempi tilaisuus, jossa ei tule varmaankaan olemaan mitään valmista ohjelmaa. Sen sijaan aikaa riittää yhdessäoloon esimerkiksi seurapelien merkeissä ja mahdollisesti ulkoilunkin, jos Heler sallii. Kesätapaaminen pidetään samoissa tiloissa, joissa syystapaaminen on perinteisesti järjestetty. Osoite on Haukilahdenkatu 4, ja paikka sijaitsee Helsingin Vallilassa/Hermannissa, lähellä Paavalin kirkkoa. Paikan päälle pääsee hyvin busseilla tai ratikoilla esimerkiksi Rautatientorilta. (Enemmän tietoa Helsingin kulkuyhteyksistä löytyy [url=http://www.hel.fi/hkl/]HKL:n sivuilta[/url].) [url=http://kartta.hel.fi/kktesti/osoitehaku/mapper.asp?X=53699&Y=76773&Map=BigMap]Helsingin kaupungin kartassa[/url] näkyy myös tapaamispaikka. Sisään pääsee painamalla oven luota summeria. Tapaamistiloissa on keittiötilat, mutta Kalikos ei järjestä erikseen ateriaa; ruokailla voi myös lähiseudun ruokapaikoissa. Sauna sen sijaan tulee varmaankin olemaan illan aikana kuumana. Yöpyminen ei ilmeisestikään onnistu tapaamistiloissa, joten majoitusta täytyisi löytää muualta. Kesätapaamiseen on näillä näkymin tulossa mukaan tai ainakin piipahtamaan saksalaisen Tradetalk-lehden päätoimittaja André Jarosch. Tapaamisessa on siis kansainvälistä väriäkin. :) Jos tapaamisesta on kysyttävää, niin sopii kysellä tässä tai laittaa minulle sähköpostia. Tämän saman aiheen alla humis lupaili majoitustilaa, jos on maisemissa. Hänen puoleensa kannattaa ehkä kääntyä, jos on tarvetta majoitukseen.
Guzmo linkki 20. toukokuuta 2004 kello 19.37
Guzmo 20. toukokuuta 2004 kello 19.37 linkki Je je Mä tuon varmaan taas lautapelejä mukaan (jos siis sisällä ollaan).
Garrik linkki 3. kesäkuuta 2004 kello 15.47
Garrik 3. kesäkuuta 2004 kello 15.47 linkki [b:4f6fcd30f2]Guzmo:[/b:4f6fcd30f2] [quote:4f6fcd30f2]Mä tuon varmaan taas lautapelejä mukaan (jos siis sisällä ollaan).[/quote:4f6fcd30f2] Onkos noi niitä Gloranthaan sijoittuvia lautapelejä? Olenpa aina mielinyt päästä niitä kokeilemaan! Vaan kyllä liitokiekko ja nurmeilukin olisivat maistuneet...
Guzmo linkki 3. kesäkuuta 2004 kello 20.06
Guzmo 3. kesäkuuta 2004 kello 20.06 linkki [quote:259eafb93a="Garrik"][b:259eafb93a]Guzmo:[/b:259eafb93a] [quote:259eafb93a]Mä tuon varmaan taas lautapelejä mukaan (jos siis sisällä ollaan).[/quote:259eafb93a] Onkos noi niitä Gloranthaan sijoittuvia lautapelejä? Olenpa aina mielinyt päästä niitä kokeilemaan! Vaan kyllä liitokiekko ja nurmeilukin olisivat maistuneet...[/quote:259eafb93a] Valitettavasti minulta ei löydy kyseisiä Gloranthaan sijoittuvia lautapelejä.
humis linkki 3. kesäkuuta 2004 kello 23.34
humis 3. kesäkuuta 2004 kello 23.34 linkki Mut multa löytyy jos kiinnostusta on tarpeeksi.
Garrik linkki 5. kesäkuuta 2004 kello 8.44
Garrik 5. kesäkuuta 2004 kello 8.44 linkki [b:341b4f0795]humis:[/b:341b4f0795] [quote:341b4f0795]Mut multa löytyy jos kiinnostusta on tarpeeksi.[/quote:341b4f0795] Paljonko on tarpeeksi? Minä ainakin olen valmis hukkaamaan vaikkapa kuusituntisen kauniista kesäpäivästä Glorantha-klassikon äärellä. :)
humis linkki 5. kesäkuuta 2004 kello 10.20
humis 5. kesäkuuta 2004 kello 10.20 linkki Dragon Passiin riittää kaksi, Nomad Gods on hubaa viidellä. Kai mä voin ne mukaan raahata ja katotaan sitten paikan päällä saadaanko peliä käyntiin.
Dovas linkki 8. kesäkuuta 2004 kello 11.38
Dovas 8. kesäkuuta 2004 kello 11.38 linkki Eiköhän sitä paikalle raahauduta. Piknikkihän olisi muuten hyvä idea perjantaille? Mentäisiin vaikka Suomenlinnaan tai jotain...