Vanha foorumi

Takaisin

Ropecon 2004

Yleinen keskustelu
Kurrgo12 27. huhtikuuta 2004 kello 17.57
Kirjoittaja Viesti
Kurrgo12 linkki 27. huhtikuuta 2004 kello 17.57
Kurrgo12 27. huhtikuuta 2004 kello 17.57 linkki Muistakaa tänä vuonna tulla ROPECONIIN!Heinäkuussa!Muistakaa tulla!
Nysalor linkki 27. huhtikuuta 2004 kello 18.33
Nysalor 27. huhtikuuta 2004 kello 18.33 linkki Kurrgo12: [i:c2c5b7e955]Muistakaa tänä vuonna tulla ROPECONIIN!Heinäkuussa!Muistakaa tulla![/i:c2c5b7e955] Tottahan toki. Kalikos aikoo edellisten vuosien tapaan järjestää Ropeconiin ohjelmaa, kuten pelejä ja mahdollisesti luennon tai kaksikin. Itse aion peluuttaa ainakin kaksi peliä ja puhetta on ollut eräiden kalikoslaisten kanssa jonkinlaisesta syvämietteisemmästä Glorantha-luennosta tai -keskustelutilaisuudesta. Jos vielä The Zin Lettersin kakkosnumero saataisiin valmiiksi Ropeconiin mennessä, niin Kalikos saisi kivasti näkyvyyttä. Kannattaa siis Gloranthan ystävienkin tulla mukaan. :)
DM linkki 17. toukokuuta 2004 kello 16.52
DM 17. toukokuuta 2004 kello 16.52 linkki Olen 70%:sesti tulossa Ropeconiin, ensi kertaa, luultavasti omalla autolla. Pyydänkin vinkkejä vanhoilta konkareilta, onko mitään erityistä huomioitavaa lähdettäessä katsomaan tapahtumaa, vai voiko mukaan tunkea tavallisen turistin tavoin? :D
Guzmo linkki 18. toukokuuta 2004 kello 18.01
Guzmo 18. toukokuuta 2004 kello 18.01 linkki [quote:285b5161d1="DM"]Olen 70%:sesti tulossa Ropeconiin, ensi kertaa, luultavasti omalla autolla. Pyydänkin vinkkejä vanhoilta konkareilta, onko mitään erityistä huomioitavaa lähdettäessä katsomaan tapahtumaa, vai voiko mukaan tunkea tavallisen turistin tavoin? :D[/quote:285b5161d1] Jos aiot yöpyä paikan päällä niin peseytymisvälineet, makuupussi ja tyyny voi olla järkevä veto.
black knight linkki 19. toukokuuta 2004 kello 6.16
black knight 19. toukokuuta 2004 kello 6.16 linkki no mä tulen jos mä pääsen. Se itseasiassa riippuu siitä, pääseekö kaveri jonka kyydillä itse pääsen, koska en pääse muuten, koska minulla ei ole autoa jolla pääsisin mihinkään
Wildor linkki 19. toukokuuta 2004 kello 12.10
Wildor 19. toukokuuta 2004 kello 12.10 linkki [quote:c142f84278="DM"]Olen 70%:sesti tulossa Ropeconiin, ensi kertaa, luultavasti omalla autolla.[/quote:c142f84278] Tule ajoissa, muuten parkkitilaa ei ole. Ota tosiaan hygienia vermeet mukaan, koska siellä pääsee joka päivä suihkuun (kannatan!) ja yhtenä päivistä saunaan. Eli pyyhettä ja vaihtovaatetta messiin. Ruokaa kannattaa tuoda omaakin ja jos kykenee, niin grilli ja siihen grillattavaa. Conin yhteydessä voi ostella jotain kamalia ruokia, mutta itse olen aina tuonut grillin ja grillannut omat settini siinä. Kumipitsakin käy hyvin grillissä lämpiämään, kunhan ei ole ihan paistokuumana enää. :) Kaljoittelu ei ole sallittua Coni-alueella muualla, kuin siinä hiskisessä Dipolin baarissa, jossa kalja on kallista ja ympärillä pyörii haltioita. Ei mikään hyvä meno siis. Olemme tämänkin ongelman hoitaneet ja tiedämme, että n. 300 metrin päässä olevan meren rannalla saa juor bissee ja remuta just niinku ite haluee. Siellä on myös hyvä grillata. Grilleistä. Oma ehdoton suosikkini on pieni pallogrilli. Siihen mahtuu n. 4 pihviä tai käytännössä loputtomasti makkaraa. Polttoaineeksi ehdotan puristettuja brikettejä, jotka ovat kalliimpia, kuin normaali hiili, mutta palavat tasaisemmin, pidempään ja kuumemmin. Ainut ongelma niissä on sytytys, johon tarvitsee intiaanikin sytytysnestettä, mutta sitähän saa mistä vain Suomesta kesällä. Pallogrillien hinta vaihtelee 9.90 - 19.90 riippuen paikasta ja koosta. Pienimmät, jotka ovat vain alle 50cm korkeita ovat yleensäkin sen 9.90 marketeissa. Sellainen on mielestäni paras.
Arkint linkki 5. elokuuta 2004 kello 20.57
Arkint 5. elokuuta 2004 kello 20.57 linkki No juu olinhan tuolla, mutta en kerinnyt katsoa tätä foorumia ennen sinne menoa. Mutta tuli joku tavattua(nickiä en tietenkään muista :-? ) Oli silloin vain turhan kiire että olisin muistanut keskustella enemmän :cry: