Jori
11. huhtikuuta 2004 kello 12.00
linkki
|
Jopa lähes ilmaiseksi! :)
Katsokaas, tulin hankkineeksi harvinaisia lähdeteoksia. Myyjä ei suostunut luopumaan rakkaista kirjoistaan erikseen, joten jouduin ostamaan koko paketin. Nyt hallussani on muutamista kirjasista tuplakappaleet, jotka mielelläni lahjoitan/myyn hyvään kotiin. Mä en tahdo näistä paljoa paskaakaan, pääasia että joku pistää ne käyttöön.
*Glorantha - Genertelan mantereen kattava kuvaus Sankarien Sotien alkaessa. Suomeksi. Rähjäinen, sivut tallella.
*Vanhat rodut - Lähdekirja haltioista,kääpiöistä,vuohilaisista ym. Suomeksi. Kulunut.
*Peikkomaat, Sienikkäät, Omenakuja, Käärmepiipun syvänne - Seikkailuja suomeksi.
*Kampanjakartta Runequestiin.
*Tales of the Reaching Moon #12
|
Jucaza
11. huhtikuuta 2004 kello 12.09
linkki
|
MINULLE! MINULLE!
Paljon vaadit?
|
Tuomas
12. huhtikuuta 2004 kello 22.11
linkki
|
[quote:3b7309337c="Jori"]Jopa lähes ilmaiseksi! :)
Katsokaas, tulin hankkineeksi harvinaisia lähdeteoksia. Myyjä ei suostunut luopumaan rakkaista kirjoistaan erikseen, joten jouduin ostamaan koko paketin. Nyt hallussani on muutamista kirjasista tuplakappaleet, jotka mielelläni lahjoitan/myyn hyvään kotiin. Mä en tahdo näistä paljoa paskaakaan, pääasia että joku pistää ne käyttöön.
[/quote:3b7309337c]
Kurja kilpahuutaja :) Halvalla sait hyvää tavaraa, varsinkin se satsi missä oli Peikkomaat meni törkeän alhaiseen hintaan.
|