Salmanuoli
21. tammikuuta 2002 kello 16.20
linkki
|
Näyttää todella hyvältä! Foorumi on hyvänäköinen ja samalla selkeä. Monet aplodit Terolle ja tiimille.
-perttu, sihteerinhäirikkö
|
Juha R
22. tammikuuta 2002 kello 13.20
linkki
|
Hyvältä näyttää todella. Iso käsi kaikille syyllisille.
JuhaR
|
Guzmo
23. tammikuuta 2002 kello 7.38
linkki
|
Pitäisikö tuo Kalikoksen logon alla oleva "keskustelufoorumi" sana poistaa kun se kerran esiintyy "Glorantha keskustelufoorumi" sanassakin?
|
Argenteus
23. tammikuuta 2002 kello 8.06
linkki
|
Joo hienolta tää näyttää. Tuntuu ihan kotosaltakin :smile:
|
Wlu 000
23. tammikuuta 2002 kello 13.03
linkki
|
Aivan mahtavat sivut!
Täällähän ei ole sitä 100 viestin rajaa per aihe, vai kuinka? Eli väittely Gloranthan syvimmästä olemuksesta voi jatkua Nysalorin ja kumppanien toimesta :smile:
|
Nysalor
23. tammikuuta 2002 kello 16.24
linkki
|
Wlu:
[i:16ef82cb1e]Täällähän ei ole sitä 100 viestin rajaa per aihe, vai kuinka? Eli väittely Gloranthan syvimmästä olemuksesta voi jatkua Nysalorin ja kumppanien toimesta[/i:16ef82cb1e]
Tuskin tuota Gloranthan syvintä olemusta jaksaa kukaan enää vatvoa. Sen sijaan minun ja Plenton keskustelu Roomasta ja muusta tuntuu jatkuvan tiukkana. Aika näyttää miten pitkälle siinä mennään. :smile:
Kiva joka tapauksessa, että uusi foorumi tuntuu miellyttävän monia. Minä olen nykyään Glorantha ja RuneQuest -foorumien moderaattori, joten osallistun sillä tavalla ylläpitoonkin. Keskustelua vain olisi kiva saada vielä enemmän Gloranthasta ja RuneQuestista eli ei muuta kuin kirjoittelemaan näihin aiheisiin liittyviä kysymyksiä, pohdintoja, ajatuksia ja sellaista!
|
Plentonius
24. tammikuuta 2002 kello 15.35
linkki
|
Joo hienolta näyttää. Fantastista suorastaan.
Mutta onko joku kertonut Issariesin verkkomestareille että linkin voisi päivittää heidän sivuillaan? Sieltä esim minä tämän keskustelun löysin.
|