Shireh
12. maaliskuuta 2004 kello 10.26
linkki
|
Onkos kukaan kuullut semmosesta bändistä ku Blackmore`s night?
Ritchie Blackmore kitaroissa ja Candice night laulaa. En oikein tunne bändin historiaa. Olen kuullut pari levyä. Hyvin kaunista musiikkia.
Bändisivu on: http://www.blackmoresnight.com
Kaveri kävi faijansa kanssa keikalla Hotelli Karibialla. Harmittaa kun en mennyt mukaan. :-x
|
Ugly Psycho
12. maaliskuuta 2004 kello 13.29
linkki
|
Tuttuhan tuo. Oikein mukavaa keskiaikahenkista soitantoa. Joku aika sitten tuli uusi levykin muistaakseni. Ja livenä pitäis päästä kyllä näkemään... viimeksi kun Suomessa olivat, en armeijan takia päässyt tietenkään katsomaan, prkl.
|
black knight
14. maaliskuuta 2004 kello 10.34
linkki
|
blacmore on lempi muusikkoni, mutta tuosta bändistä en pahemmin ole välittänyt. Rainbow oli parasta mitä löytyy
|
Kasila
14. maaliskuuta 2004 kello 13.06
linkki
|
samoin...
Ritsien OLI rokki...
Noi uudet on aika kakkaa... mutta ihan jees keskiaika shittii .. siis jos tykkää
Kummalinen käännös uralla tuli kyllä
|
Northstar
15. maaliskuuta 2004 kello 6.23
linkki
|
Itseltäni löytyy hyllystä [i:451681b7a1]Shadow Of The Moon[/i:451681b7a1] ja [i:451681b7a1]Under a Violet Moon[/i:451681b7a1] cd:t. Ihan mukavaa keskiaikaista (kuuloista) luritteluahan ne ovat. Sopii fiilistelyihin ihan mukavasti. :)
|
black knight
11. huhtikuuta 2004 kello 8.52
linkki
|
blackmore's knightin ongelma on se, että kaikki biisit kuulostavat liian samalta... ne on jokainen kuin kopio vanhemmasta
|
Vesa
12. huhtikuuta 2004 kello 11.27
linkki
|
Kyllähän tuo Blackmore's Night ihan kelpo tavaraa on, vaikka minun mielestäni Ritchie oli parhaimmillaan Rainbown aikoihin. Blackmore's Night taitaa tulla 10.6 keikkailemaan helsinkiin, mutten itse armeijan takia pääse sitä katsomaan.
|