Vanha foorumi

Takaisin

Ostetaan Final Fantasy (1) 8-bittiselle Nintendolle

Roolipelikeskustelu
RaZiel 4. maaliskuuta 2004 kello 15.50
Kirjoittaja Viesti
RaZiel linkki 4. maaliskuuta 2004 kello 15.50
RaZiel 4. maaliskuuta 2004 kello 15.50 linkki Juu... Kyseinen ostotarjous ei ole enää voimassa, sillä en jaksanut odottaa enää FF1:n tarjousta Suomesta, vaan ostin pari jenkkikappaletta eBaysta. Mutta, jos joku on vielä kiinnostunut myymisestä, niin kyllähän minä ostan jos tarpeeksi halvalla lähtee. Sellainen versio jossa on paketti, manuaali ja kaikki alkuperäiset kartta/statsi sälät mukana, onkin sitten ihan eri asia. Siitä olenkin jo valmis pulittamaan ihan reippaasti. Yhteydenotto mielellään sitten yksityisinä viesteinä, jos joku on kiinnostunut. Ja edelleen sitten veri veri sori, kun pistin tänne foorumille osto-ilmoituksen... Kun en vaan ny viittiny ottaa vekekään :-?
Olorin linkki 5. maaliskuuta 2004 kello 9.28
Olorin 5. maaliskuuta 2004 kello 9.28 linkki Taitaa olla nyt HIUKAN väärässä osiossa.
Kymppimies linkki 5. maaliskuuta 2004 kello 11.10
Kymppimies 5. maaliskuuta 2004 kello 11.10 linkki Niin no tämä ei ole mikään osto tai myynti-ilmoitusten palsta mutta FF on kyllä roolipeli että... :-?
RaZiel linkki 5. maaliskuuta 2004 kello 13.11
RaZiel 5. maaliskuuta 2004 kello 13.11 linkki Tiedän asian kyllä varsin hyvin, mutta aattelin nyt tännekkin pistää ilmotuksen kun kaikissa muissakin mahdollisissa osto/myynti paikoissa on jo. Ja mix ei? Ellei se sitten ole kiellettyä tai mitään... Onhan näitä Osto/Myynti viestejä jo aikasemminkin ollut. Vai sijoitinko kenties viestini täällä foorumilla väärään paikkaan? :oops:
Sivulan Poika linkki 10. maaliskuuta 2004 kello 13.55
Sivulan Poika 10. maaliskuuta 2004 kello 13.55 linkki Heheh lol lol :) Olen pahoillani, mutta alkuperäinen FF1 on ameriikoissakin semmoista monen tuhannen dollarin keräilykamaa. Jos haluat tätä klassikkoa päästä pelaamaan, suosittelen hankkimaan Ninendo-emulaattorin ja lataamaan jostain FF1 Rommin. Uskoisin että ei sodi kenenkän moraaliteettia vastaan. Google kertoo lisää. [b:a3378f1b99]Voi-Juma-Tein-Syntiä-Edit:[/b:a3378f1b99] Voi jumaspliut, otin ja meninkin näköjään puhumaan ihan potaskaa, mutta perusteena oli "niin varman tuntuinen" muistikuva. Ja hei, en hyökännyt mitenkään persoonaasi vastaan tai tuntenut vahingoniloa, samalla puolellahan tässä ollaan.
RaZiel linkki 10. maaliskuuta 2004 kello 15.55
RaZiel 10. maaliskuuta 2004 kello 15.55 linkki Lollittele siinä vaan, mutta mä melkein sain sen jo yhestä divarista kaheksalla eurolla... Kävi vaan vähän huonompi tuuri ku se vietiin iha nenän eestä :-x Mulla on jo emu ja PSone versio mut ei se oo sama ku sitä pelaa alkuperäisellä masiinalla... Toi on muute täyttä potaskaa et sillä ois noin korkee hinta jenkkiläs. Tietenkin se on mahollista, mutta ff1 ei ole mikään harvinainen peli. Ongelma on vaan siinä, että kun sitä ei saa uutena, niin ei sitä oikeen saa vanhanakaan koska harvemmin ihmiset haluavat luopua niin hyvästä pelistä. Olen jo nähnyt parilla tyypillä alkuperäisversioita... Kyllä minä asiani tiedän joten lol vaan sullekki... Kauan eläköön ff1... Ai niin... Jos et usko ni kato: http://blake.prohosting.com/coleco/ff1/getit.html
RaZiel linkki 12. maaliskuuta 2004 kello 15.06
RaZiel 12. maaliskuuta 2004 kello 15.06 linkki Joo, sori myös minunkin puolestani... Osuit vaan niin arkaan paikkaan. :roll: Pakkohan tässä nyt vähän on hiiltyä omaa ihannetta puolustaessaan... Samalla puolella? Ai niinku roolipelaajat vs muu maailma? :)