KingofSartar
13. helmikuuta 2004 kello 11.39
linkki
|
Tuli tuosta lempikultti (ei siis Uleria...) aiheen viimeisestä jutusta mieleen, kuinka joskus pelinjohdon alkuaikoinani tein erääseen kaupunkiin parantolan, jota hoitivat ogret. Osittain tämä tuli luultavasti siitä, että eräs pelaajista oli ogre (silloin emme pelanneet vielä niin tarkkaan, kun ei tuota materiaaliakaan ollut). Kyseinen hahmokin oli juonen paljastuttua sitä mieltä, että hänen olisi pitänyt ottaa kyseinen idea käyttöön. Yllättävän usein siinä parantolassa parannettavat kuolivat komplikaatioihin. Nykyisellään idea ei tosin toimisi niin hyvin, kun kaikkia noita muita kultteja ja tarkemmin käytössä kaikki säädökset.
Lisäksi seuraava kysymys ogreista. Cacodemonin pyhän paikan lähistöllä ogrejen verenhimo yltyy. Miten tämä mielestänne näkyy muuten kuin kulttikuvauksen "toveri kysyy miksi syöt hänen kättään" -jutulla. Miten kaukaa vaikutus tuntuu? Onko rationaalinen ajattelu mahdollista? Vaatiiko jotain ÄLY-heittoja? Pystyykö ogre löytämään pyhän paikan seuraamalla jotain "signaalia"? Ideoita asiasta otetaan vastaan.
|
Ferron Säilänsärkijä
18. elokuuta 2004 kello 19.07
linkki
|
Mielestäni pyhän paikan vaikutus ogren toimintaan kysymyksessä voidaan käyttää maalaisjärkeä...
Esim. jos ogre sattuu leiriytymään pyhän paikan läheisyyteen, tietämättään tästä paikasta, hän voi saada esim. enne unia. Pelaajalta voidaan vaatia esim. mahtitarkistusheittoa, eräänlaisena willpower tsekkinä jotta ei unien vaikutuksesta ala herättyään mässätä sitä vieressä makaavan kaverin kättä ym...
|