Vanha foorumi

Takaisin

Ajatusisku?

RuneQuestin säännöt
Sabutai 7. tammikuuta 2004 kello 22.48
Kirjoittaja Viesti
Sabutai linkki 7. tammikuuta 2004 kello 22.48
Sabutai 7. tammikuuta 2004 kello 22.48 linkki Olenko käsittänyt tuon riimuloitsun jotenkin väärin, vai miksi se tuntuu minusta aivan liian voimakkaalta? Zap vain ja onneton kohde on koomassa päivätolkulla, eikä häntä voi edes herättää mitenkään(?). Vai mitä "älyn tuhoaminen" oikein tarkoittaa? Joku voisi sen tulkita niinkin että kaikki ÄLYyn varastoitu tuhoutuu määräajaksi (eli suomeksi, loitsut menevät).
Chividal linkki 8. tammikuuta 2004 kello 11.27
Chividal 8. tammikuuta 2004 kello 11.27 linkki Kyllä meidän peleissä tuo on noin toiminut... kirotut kuun palvojat! Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun "joku" hahmo on viikon tajuttomana ja kuolaa menemään. Loitsut ei ole sentään mennyt. Itse näkisin, että loitsut ovat jotenkin muistissa eikä tuo minusta muistia tyhjennä. Suurin ongelma on ollut hahmon pitäminen hengissä kun ei ole itse tietenkään syönyt ja juonut.
Nysalor linkki 8. tammikuuta 2004 kello 17.02
Nysalor 8. tammikuuta 2004 kello 17.02 linkki Sabutai: [i:2e47075ddc]Olenko käsittänyt tuon riimuloitsun jotenkin väärin, vai miksi se tuntuu minusta aivan liian voimakkaalta? Zap vain ja onneton kohde on koomassa päivätolkulla, eikä häntä voi edes herättää mitenkään(?). Vai mitä "älyn tuhoaminen" oikein tarkoittaa? Joku voisi sen tulkita niinkin että kaikki ÄLYyn varastoitu tuhoutuu määräajaksi (eli suomeksi, loitsut menevät).[/i:2e47075ddc] Tuota minäkin joskus kauan sitten täällä foorumilla ihmettelin, kun loitsun kuvaus tuntuu tosiaan hirveän niukalta, koska se ei kerro, mitä ÄLY:n väliaikainen tuhoutuminen merkitsee. Silti englanninkielisistä kolmosversion säännöistäkin voi todeta, että loitsun kuvaus on siellä yhtä niukka ja sama koskee nelosversiotakin. Guzmo ehdotti taannoin, että Ajatusiskun saanut vaipuisi koomaan ja minusta se on ihan hyvä ratkaisu. Loitsujen tuhoutuminen ei vaikuta pelin kannalta kovin mielekkäältä jutulta, joten itse ajattelisin ehkä Ajatusiskun yksinkertaisesti tuhoavan vain kyvyn käyttää aivojaan älylliseen ajatteluun, mutta ei tuhoaisi muistia.
Guzmo linkki 8. tammikuuta 2004 kello 21.54
Guzmo 8. tammikuuta 2004 kello 21.54 linkki Ajatusisku on RQ:n tehokkaimpia riimuloitsuja. Älä keuli Irrippi Ontorin papeille, sanotaan.