Vanha foorumi

Takaisin

Millaisia unelmia?

Yleinen keskustelu
Mostal 5. tammikuuta 2004 kello 12.12
Kirjoittaja Viesti
Mostal linkki 5. tammikuuta 2004 kello 12.12
Mostal 5. tammikuuta 2004 kello 12.12 linkki Niin että millaisa unelmia teillä foorumilaiset on. Tähän aiheeseen ei ole pakko vastata, haluaisin vain kysyä onko kellään minkäänlaisia unelmia elämässään. Tänne voi laittaa kommentteja muiden unelmista tai laittaa omia. Nappasin tämän aiheen yhdeltä toiselta forumilta. Nyt kun jaksan niin laitan tähän myös oman ja kaverin yhteisen "unelma" Mä en keksi tälle muuta sanaa kuin unelma tai tavoite. Mulla on hyvä ystävä jonka kanssa me ollan suunniteltu jonkun aikaa, että kun ollan kuustoista lähdetään kaksistaan amerikkaan suorittamaan ajokortit kun siellä saa sen suorittaa jo kuusitoistavuotiaana. Kun ollaan ne saatu läpi, jos saadaan. Haettaisiin sieltä töitä ja asuttaisiin siellä jonkun aikaa, ehkä kaksi kuukautta tai vähän enemmän. Lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saataisiin ajokortit nopeammin ja saatais samalla tietää milllasta porukkaa siellä jenkeissä oikeastaan on. Huom: Tämä oli vain puolivakava suunnitelma kyseisen kaverin kanssa.
Leguriand linkki 5. tammikuuta 2004 kello 12.33
Leguriand 5. tammikuuta 2004 kello 12.33 linkki [quote:fff35893a5="Mostal"]Mulla on hyvä ystävä jonka kanssa me ollan suunniteltu jonkun aikaa, että kun ollan kuustoista lähdetään kaksistaan amerikkaan suorittamaan ajokortit kun siellä saa sen suorittaa jo kuusitoistavuotiaana. Kun ollaan ne saatu läpi, jos saadaan. Haettaisiin sieltä töitä ja asuttaisiin siellä jonkun aikaa, ehkä kaksi kuukautta tai vähän enemmän. Lyötäisiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saataisiin ajokortit nopeammin ja saatais samalla tietää milllasta porukkaa siellä jenkeissä oikeastaan on. Huom: Tämä oli vain puolivakava suunnitelma kyseisen kaverin kanssa.[/quote:fff35893a5] hmm... minun tietääkseni teidän toinen(kummaltakin) vanhempi tai huoltaja on asuttava siinä osavaltiossa jossa ajatte kortin. Amerikassa ajettua korttia ei voi käyttää täällä suomessa ellei ole ajanut siihensemmosta lisäjuttua (suomessa) kylmistä keleistä ja liukkaasta tiestä yms. :( nimimerkillä tiedän kyllä. suuremmoinen idea, mutta harmi juttu... ...kannattaa kuitenkin ottaa asiasta selvää sillä voihan säännöt olla muuttuneet Ye utuvienyes Nai elye hiruva -leguriand
Kasila linkki 5. tammikuuta 2004 kello 13.05
Kasila 5. tammikuuta 2004 kello 13.05 linkki ... Miten meinasitte saada olla USA:ssa yli kuukauden... se meinaa ei ole EU:ssa. Viisumia kannattas alkaan jo kyseleen. Ja toivottavasti saatte vanhemmat mukaan niin onnistuu kaikki maksaminen. Minun unelma on saada pari kersaa, perunamaa ja mökki. Saatanasti rahaa ja isompi auto kun Pyövelillä.. (muna on isompi.. joten siinä unelmaa pyövelille)... PS volvot tehään nykyään ruotsissa.
Leguriand linkki 5. tammikuuta 2004 kello 13.23
Leguriand 5. tammikuuta 2004 kello 13.23 linkki [quote:9f2b0002ce="Kasila"]Minun unelma on saada pari kersaa.[/quote:9f2b0002ce] adoptoi mun serkut ni mun ei tartte tavata ja vahtia niitä niin usein ...siis ne on sika kivoja ja hyvin seurallisia ja.... vitsi vitsi. :)
Mostal linkki 5. tammikuuta 2004 kello 14.02
Mostal 5. tammikuuta 2004 kello 14.02 linkki Se oli vain semmonen puolivakava juttu. Mutta pitänee ottaa asioista selvää.
Kreifi linkki 5. tammikuuta 2004 kello 16.54
Kreifi 5. tammikuuta 2004 kello 16.54 linkki Muusta maailmasta eristyksissä oleva mökki (kartano!) metsän reunamilla noin 20 km päässä kaupungista. Sinne mökkiin kissa ja kissa (eli ihq tyttö). Minulle diili - julkaisisin kirjoja, se olisi työni. Mökissä kirjoittelisin, irkkaisin ja harrastaisin seksiä (sen naisen kanssa), rakkautta ja onnellisuutta unohtamatta.
Guzmo linkki 5. tammikuuta 2004 kello 16.58
Guzmo 5. tammikuuta 2004 kello 16.58 linkki [quote:294b1a7664="Mostal"] Mulla on hyvä ystävä jonka kanssa me ollan suunniteltu jonkun aikaa, että kun ollan kuustoista lähdetään kaksistaan amerikkaan...[/quote:294b1a7664] Olisiko kuitenkin järkevämpää mennä esim. vaihtoon? Tutustutte maahan, voitte ajaa ajokortin, isäntäperhe maksaa elämisen ja pääsee vielä kotiinkin jos ei tykkää toisesta kulttuurista. 16-vuotiaana työluvankin saanti taitaa olla mahdotonta, mutta mikäs siinä jos vanhemmat maksaa elämisen.
Pyöveli linkki 6. tammikuuta 2004 kello 8.47
Pyöveli 6. tammikuuta 2004 kello 8.47 linkki Unelmia, unelmia... hah... Kaikki jos tähän luettelisi, niin taitaisin saada kirjoittaa koko päivän... Aloitetaan vaikka sillä että haluaisin nähdä millainen maailma on 100 vuoden kuluttua, mihin on tekniikka mennyt. Maanläheisempiä voisi olla vaikkapa se, että saisin pätäkkää sen verran että paskalle joutuisi jo vääntymään, komean talon jostain (vaikka ulkomailta), vakituisen duunin, naisen joka kestäisi mun vittumaista luonnetta kaksi viikkoa pitempään ja muutama skidikin voisi olla ihan mukava... Eli ei mitenkään epärealistista mun mielestä (paitsi ne nainen joka kestää mua ;) ) Ja kasila; Tietääksemme emme ole vertailleet munan kokoa, emmekä ole napalankoja, niin tuolta vertaukselta vehkeiden koosta (pienuudesta/suuruudesta) et voi sanoa sitä tai tätä.. Mutta otan haasteen vastaan koska tahansa! :)
Fourfinger linkki 6. tammikuuta 2004 kello 10.54
Fourfinger 6. tammikuuta 2004 kello 10.54 linkki Hah! Mä elän jo unelmaa, eläny jo 17 vuotta ja still going strong... 8-) No joo, kyllähän sitä unelmia täytyy vähäsen olla, että tietää elävänsä.. Aika lailla samoilla linjoilla muiden kans eli pieni mökki, komia auto (mieluiten Lada) jonkin verran massia ja pari viehkeää naista...(moniavioisuus kunniaan) ja hyvä työpaikka vaikka yksityisyrittäjänä
GreepyReaper linkki 6. tammikuuta 2004 kello 15.03
GreepyReaper 6. tammikuuta 2004 kello 15.03 linkki Tappaa USA;n pressa!!! Vaikka ei istuva.
Northstar linkki 7. tammikuuta 2004 kello 6.30
Northstar 7. tammikuuta 2004 kello 6.30 linkki [quote:2caae29ece="Kasila"]... Miten meinasitte saada olla USA:ssa yli kuukauden... se meinaa ei ole EU:ssa. Viisumia kannattas alkaan jo kyseleen. [/quote:2caae29ece] Suomalaiset eivät tarvitse USA:n viisumia, tuosta oli juuri päivä pari sitten juttua mm. Hesarissa, kun oli juttua siitä, että ne ottavat käyttöön sen sorminjälkihommelin kaikille viisumilla tulevilta yms... :)
Fourfinger linkki 7. tammikuuta 2004 kello 18.50
Fourfinger 7. tammikuuta 2004 kello 18.50 linkki [quote:cc83ddb378="GreepyReaper"]Tappaa USA;n pressa!!! Vaikka ei istuva.[/quote:cc83ddb378] Susta voi tulla viä iso ongelma USA:lle :lol:
Olorin linkki 8. tammikuuta 2004 kello 12.15
Olorin 8. tammikuuta 2004 kello 12.15 linkki Saada valmiiks ja julkaista oma roolipeli. Niin ja sit japaniin Squaresoftille työstään Final Fantasyjä. :D
GreepyReaper linkki 8. tammikuuta 2004 kello 16.32
GreepyReaper 8. tammikuuta 2004 kello 16.32 linkki [quote:10cac57848="Fourfinger"]Susta voi tulla viä iso ongelma USA:lle :lol:[/quote:10cac57848] Vaikka 70 vois tehä sen ei ole sitten mitään menetettävää enää. DEAD TO THE PRESIDENT! SHORT LIVE THE PRESIDENT! (Jos en kirjoita vähään aikaan valkotakkiset sedät ovat vieneet minut pois)
Runemaster linkki 9. tammikuuta 2004 kello 12.53
Runemaster 9. tammikuuta 2004 kello 12.53 linkki Unelmana olisi elää hyvä elämä, saada oma pieni tönö (n. 300 neliöö?), mukava vaimo ja tietysti muutama kakarakin. Mielekäs ja mukava työ, hieno auto sekä tukku käteistäkään ei olisi pahitteeksi... Tietysti paljon hyviä ystäviä ympärille ja paljon aikaa pelailla roolipelejä. Toisaalta olisi kiva muuttaa johonkin lämpimään etelän maahan tai Tyynenmeren saarelle, jossa voisi loikoilla päivät pitkät palmupuiden alla nauttimassa exoottisista hedelmistä sekä kenties jostakin mukavasta viihdykkeestä. :wink: Kaikenlaisia unelmia on ja osa niistä unelmiksi saa jäädäkin, sillä tylsäähän elämä olisi, jos ei olisi mitään mistä unelmoida. 8) Eikö?
Diaidis linkki 12. tammikuuta 2004 kello 19.44
Diaidis 12. tammikuuta 2004 kello 19.44 linkki Valmistua STNAN TKK:lta inhmillisessä ajassa! Siinä on meitsille unelmaa kerrakseen. Lets take one step at a time. :o Nähdä mahd. paljon maailmaa. En ole vielä Kauko Itää nähnyt, enkä käynyt Afrikassa enkä Etelä-Amerikassa. Ne paikat. Intia, Kiina, Egypti, Brasilia, Saudi-Arabia. Ehkä Australia.
GreepyReaper linkki 13. tammikuuta 2004 kello 7.07
GreepyReaper 13. tammikuuta 2004 kello 7.07 linkki [quote:dd2bc9444a="Runemaster"]Unelmana olisi elää hyvä elämä, saada oma pieni tönö (n. 300 neliöö?), mukava vaimo ja tietysti muutama kakarakin. Mielekäs ja mukava työ, hieno auto sekä tukku käteistäkään ei olisi pahitteeksi... Tietysti paljon hyviä ystäviä ympärille ja paljon aikaa pelailla roolipelejä.[/quote:dd2bc9444a] Kunnon Usa;n propagandaunelma. Ei tollaista tapahdu kellekkään. Mutta ainahan saa unelmoida.
Aztek the Merciful linkki 13. tammikuuta 2004 kello 16.46
Aztek the Merciful 13. tammikuuta 2004 kello 16.46 linkki Eiköhän niiden valkotakkisten setien olisi jo todellakin aika viedä CrappyRaper pois täältä itseänsä nolaamasta. Perusta, CreepyWanker, vaikka anti-USA -ketju, mutta älä levitä ilosanomaasi jokaiseen mahdolliseen aiheeseen.
Bragolgurth linkki 13. tammikuuta 2004 kello 17.12
Bragolgurth 13. tammikuuta 2004 kello 17.12 linkki Minulla on ihan perus jokamiehen unelma: Naida kaunis(fiksu) vaimo, päästä hyvään työpaikkaan töihin, muutama lapsi, omakotitalo ja kaikkea kivaa oheissälää...ehkä lottovoitto olis poikaa...
Olorin linkki 14. tammikuuta 2004 kello 10.29
Olorin 14. tammikuuta 2004 kello 10.29 linkki [quote:7c47d91201="Aztek the Merciful"]Eiköhän niiden valkotakkisten setien olisi jo todellakin aika viedä CrappyRaper pois täältä itseänsä nolaamasta. Perusta, CreepyWanker, vaikka anti-USA -ketju, mutta älä levitä ilosanomaasi jokaiseen mahdolliseen aiheeseen.[/quote:7c47d91201] Totta! WeepyWanker onko se joku pakko käydä valittamassa joka topicissa. :-x Mikä sulla mättää onko kipuja, puristaako päätä onko krapula? Nyt sitä nyt sitä nyt sitä saa, lääkettä vaivaan ja vapinaan. Lääke on HAULIKKO! :evil:
GreepyReaper linkki 15. tammikuuta 2004 kello 14.24
GreepyReaper 15. tammikuuta 2004 kello 14.24 linkki Okei... Jos omia mielipiteitä ei saa sanoa... Ei pakolla. Ei minua arvosteta täällä.
Fourfinger linkki 16. tammikuuta 2004 kello 11.31
Fourfinger 16. tammikuuta 2004 kello 11.31 linkki No pitäähän täälä foorumissa yksi Al-Qaidan jäsenkin olla..
GreepyReaper linkki 16. tammikuuta 2004 kello 18.14
GreepyReaper 16. tammikuuta 2004 kello 18.14 linkki [quote:05b79d08bf="Fourfinger"]No pitäähän täälä foorumissa yksi Al-Qaidan jäsenkin olla..[/quote:05b79d08bf] Mun en asu maakuopassa, olen ateisti, mulla ei ole halua tehdä itsemurhaa, en omista partaa, en ole arabia syntyinen... Mutta muuten kyllä.
Kreifi linkki 16. tammikuuta 2004 kello 20.08
Kreifi 16. tammikuuta 2004 kello 20.08 linkki [quote:e3133b15a9="GreepyReaper"]Mun en asu maakuopassa, olen ateisti, mulla ei ole halua tehdä itsemurhaa, en omista partaa, en ole arabia syntyinen... Mutta muuten kyllä.[/quote:e3133b15a9]Noniin, tuon kuvauksen avullahan me saamme koko "yhdistyksen" kiinni. :P
GreepyReaper linkki 20. tammikuuta 2004 kello 7.45
GreepyReaper 20. tammikuuta 2004 kello 7.45 linkki Niinhän ne sai osamabinkin kiinni... Arabia syntyinen parrakas muslimi maakuopassa hörppimässä spritia ja haaveilemassa itsemurhasta jumalansa tähden.