Vanha foorumi

Takaisin

Ostetaan RuneQuest/Glorantha-materiaalia

Yleinen Glorantha-keskustelu
Jori 31. joulukuuta 2003 kello 14.18
Kirjoittaja Viesti
Jori linkki 31. joulukuuta 2003 kello 14.18
Jori 31. joulukuuta 2003 kello 14.18 linkki Tajusin juuri, mihin lusikkani olen tunkenut, ja kuinka vähän tiedän maailmasta, jossa niin ahkerasti pelautan. Improvisoinnilla pärjää pitkälle, muttei mopolla mahdottomiin - tarvitsen lisää lähdemateriaalia, ja julkaistua materiaaliahan piisaa. Joten, jos teillä valuu nurkissa vanhoja RQ-lähdeteoksia, seikkailuja tahi alan lehtiä, suomeksi tai enklanniksi, kannattaa mainita asiasta minulle, joko vastauksena tähän tahi sitten mailitse (jori @ iki.fi)
Marcus Maximus linkki 1. tammikuuta 2004 kello 11.54
Marcus Maximus 1. tammikuuta 2004 kello 11.54 linkki Sen siitä saa kun lainaa hyllymetrin kamaa jostain. :-) Varmasti olet tutustunut jo pakollisiin nettilähteisiin, kuten etyries.comiin?
Guzmo linkki 1. tammikuuta 2004 kello 12.12
Guzmo 1. tammikuuta 2004 kello 12.12 linkki Kannattaa tsekata myös kirjastojen tarjonta. Niilläkin eväillä pääsee jo hyvin alkuun.
Ugly Psycho linkki 1. tammikuuta 2004 kello 12.49
Ugly Psycho 1. tammikuuta 2004 kello 12.49 linkki [url]huuto.net[/url]istä löytyy aina ajoittain suomennettuja opuksia. Lähiaikoina tosin ei ole näkynyt kuin olisikohan ollut Gloranthan olennot ja salaisuudet -opusta.
Jori linkki 2. tammikuuta 2004 kello 0.12
Jori 2. tammikuuta 2004 kello 0.12 linkki [quote:e8c308a56b="Marcus Maximus"]Sen siitä saa kun lainaa hyllymetrin kamaa jostain.[/quote:e8c308a56b] Mä en kyllä tiedä mistä sä puhut. Ja vaikka tietäisinkin, mitään en myönnä :) Etyries.com on vilkaistu, kuten myös Huuto.net ja pari muuta saittia. Hyllystähän löytyy jo aika paljon materiaalia, mutta siitä on kymmenen vuotta kun viimeksi on RQ:n kanssa takellellut näin ahkerasti, ja kymmenessä vuodessa ehtii tulla aika paljon kamaa ulos - eikä vanhastakaan materiaalista ole kaikkea omassa hellässä huomassa. Gloranthassahan hurjin puoli on juuri se, että sitä voi hankkia vaikka kuinka paljon matskua vain huomatakseen, ettei se riitä vielä mihinkään ;)
Chividal linkki 2. tammikuuta 2004 kello 14.10
Chividal 2. tammikuuta 2004 kello 14.10 linkki Mmm.. Gloranthastahan on toki tullut paljon tavaraa, mutta RQ:hun ei ole paljoa melkeinpä tuohon kymmeneen vuoteen tullut.