Jori
31. joulukuuta 2003 kello 14.18
linkki
|
Tajusin juuri, mihin lusikkani olen tunkenut, ja kuinka vähän tiedän maailmasta, jossa niin ahkerasti pelautan. Improvisoinnilla pärjää pitkälle, muttei mopolla mahdottomiin - tarvitsen lisää lähdemateriaalia, ja julkaistua materiaaliahan piisaa.
Joten, jos teillä valuu nurkissa vanhoja RQ-lähdeteoksia, seikkailuja tahi alan lehtiä, suomeksi tai enklanniksi, kannattaa mainita asiasta minulle, joko vastauksena tähän tahi sitten mailitse (jori @ iki.fi)
|
Marcus Maximus
1. tammikuuta 2004 kello 11.54
linkki
|
Sen siitä saa kun lainaa hyllymetrin kamaa jostain. :-)
Varmasti olet tutustunut jo pakollisiin nettilähteisiin, kuten etyries.comiin?
|
Guzmo
1. tammikuuta 2004 kello 12.12
linkki
|
Kannattaa tsekata myös kirjastojen tarjonta. Niilläkin eväillä pääsee jo hyvin alkuun.
|
Ugly Psycho
1. tammikuuta 2004 kello 12.49
linkki
|
[url]huuto.net[/url]istä löytyy aina ajoittain suomennettuja opuksia. Lähiaikoina tosin ei ole näkynyt kuin olisikohan ollut Gloranthan olennot ja salaisuudet -opusta.
|
Jori
2. tammikuuta 2004 kello 0.12
linkki
|
[quote:e8c308a56b="Marcus Maximus"]Sen siitä saa kun lainaa hyllymetrin kamaa jostain.[/quote:e8c308a56b]
Mä en kyllä tiedä mistä sä puhut. Ja vaikka tietäisinkin, mitään en myönnä :)
Etyries.com on vilkaistu, kuten myös Huuto.net ja pari muuta saittia. Hyllystähän löytyy jo aika paljon materiaalia, mutta siitä on kymmenen vuotta kun viimeksi on RQ:n kanssa takellellut näin ahkerasti, ja kymmenessä vuodessa ehtii tulla aika paljon kamaa ulos - eikä vanhastakaan materiaalista ole kaikkea omassa hellässä huomassa.
Gloranthassahan hurjin puoli on juuri se, että sitä voi hankkia vaikka kuinka paljon matskua vain huomatakseen, ettei se riitä vielä mihinkään ;)
|
Chividal
2. tammikuuta 2004 kello 14.10
linkki
|
Mmm.. Gloranthastahan on toki tullut paljon tavaraa, mutta RQ:hun ei ole paljoa melkeinpä tuohon kymmeneen vuoteen tullut.
|