GreepyReaper
9. joulukuuta 2003 kello 7.47
linkki
|
Jengi aina puhuu IRC;stä. Mutta kuinka pajon todella vietätte aikaa siellä. Minulla se käynnistyy koneen mukana eli lähinnä vain idlaan siellä.
|
Kasila
9. joulukuuta 2003 kello 17.46
linkki
|
irkki on paskaa...
|
Larppa
9. joulukuuta 2003 kello 21.14
linkki
|
Kasila kirjoitti:
[i:54b80bf959]irkki on paskaa...[/i:54b80bf959]
Indeed. Vain jotkut onnettomat 100% no-lifettäjät siellä viihtyy. Sellaisia tänne kaivata, hyi. 8-)
|
TypoDemon
9. joulukuuta 2003 kello 21.26
linkki
|
Vastasin että idlaan. Mielestäni typerää vastata etten osaisi laskea niin pitkälle kun rivejä kirjoitan. :/ Toiseksi, ne jotka "idlaavat" irkissä ovat varmasti höpöttelemässä silloin vain toisella kanavalla. :-o
|
Pyöveli
10. joulukuuta 2003 kello 9.05
linkki
|
[quote:a251799f0b="Larppa"]
Indeed. Vain jotkut onnettomat 100% no-lifettäjät siellä viihtyy. Sellaisia tänne kaivata, hyi. 8-)[/quote:a251799f0b]
OK, eli olen sitten empiirisen tutkimustuloksen mukaan no-lifettäjä... Täytyy kyllä sanoa että tulle irssailtua aina silloin tällöin ja idlattua aina välillä... Mutta huomattavasti kätsympi on mun mielestä pitää yhteyttä tuttaviin irc:n kautta kuin vaikkapa tekstareita näpyttelemällä... irc pyörii mulla kaverin koneella 24/7 ja toimii eräänlaisena "puhelinvastaajan" korvikkeena... Tietenkin Larppa tarkoitti provosoida kommentillaan ja minä lankesin heti ansaan... stna...
|
Aztek the Merciful
10. joulukuuta 2003 kello 12.18
linkki
|
IRC on hjyva, jos tuntee kanavalla pyörivät ihmiset oikeastikin, eikä teeskentelyä ilmaannu. Opiskeluun liittyvistä asioista pysyy myös aika hyvin selvillä. Ja saattaa tutustua johonkin jees tyyppiin ja päästä piireihin... :wink:
Kuten ehkäpä Lontooseen Dream Theaterin keikalle tai sanailemaan Evergreyn Englundin kanssa.. (tätä ei tosin ole tapahtunut vielä :P )
|