Vanha foorumi

Takaisin

Katsovatko ihmiset sinuun oudosti koska olet roolipelaaja?

Roolipelikeskustelu
GreepyReaper 6. marraskuuta 2003 kello 14.14
Kirjoittaja Viesti
GreepyReaper linkki 6. marraskuuta 2003 kello 14.14
GreepyReaper 6. marraskuuta 2003 kello 14.14 linkki Joskus tuntuu että kaikki muut ajattelevat tyyliin "kaikki roolipelaajat ovat satanisteja". Tai ainakin mitä tulee kaikkiin "koviksiin" ja hip hoppareihin. Vai olenko vain paranoidi, kun luulen että kaikki pitää minua satanistin?
Tupew linkki 6. marraskuuta 2003 kello 15.18
Tupew 6. marraskuuta 2003 kello 15.18 linkki Meillä päin roolipelaajia ei pidetä satanisteina. Meillä päin roolipelaajat ovat lapsellisia ja jälkeenjääneitä. Tosin, ei minua pahemmin oudosti katsota, kun ei se roolipelaaminen päällepäin näy. Ainakaan minusta. Roolipelaamisesta ja saatanan palvonnasta onkin ollut jo keskustelua tällä foorumilla.
Larppa linkki 6. marraskuuta 2003 kello 15.21
Larppa 6. marraskuuta 2003 kello 15.21 linkki Tässä äänestyksessä on liian vähän vaihtoehtoja. Ensinnäkin, roolipelaaminen ei (aina) näy ulkoisesti. Ellet kävele noppapussi kädessä ja uskosi symbooli toisessa kourassa (joku hiton D&D sääntökirja :P ). Ja toiseksi, läheskään kaikki roolipelaajat eivät ole mitään öriöriöri - hevipoikia. Minua ei katsota epäillen, siis roolipelaamisen takia. Mutta muuten kyllä... :)
GreepyReaper linkki 6. marraskuuta 2003 kello 15.24
GreepyReaper 6. marraskuuta 2003 kello 15.24 linkki En tiedä aikaisemmista keskusteluista, mutta meillä päin kaikki tietävät minun olevan roolipelaaja. Siksi kaikki just luulee minua jotenkin jälkeenjääneeksi satanistiksi. Se ärsyttää eniten kun ihmiset pitää kaikkea uutta ja erikoista pahalla. Ne eivät edes tiedä mitä roolipelaaminen on niin voisivat pitää suunsa kiinni. Jos kerran on sanonut harrastavansa roolipelaamista niin heti leimataan. Ihmisten pitäisi katsoa ensiksi peiliin ja sitten tulla valittamaan muitten harrastuksista.
black knight linkki 6. marraskuuta 2003 kello 15.27
black knight 6. marraskuuta 2003 kello 15.27 linkki no... itse asiassa noissa vaihtoehdoissa ei mikään ole omani.. minulla ei ole hevi lettiä enkä pukeudu mustiin. Enkä sanoisi että kovinkaan moni täällä, eikä minua katsota ristinkään... enemmän vaihtoetoja kiitos!
Shireh linkki 6. marraskuuta 2003 kello 16.33
Shireh 6. marraskuuta 2003 kello 16.33 linkki [i:527500bc27]Ei, se johtuu vain heviletistä ja satanisti paidoistani[/i:527500bc27] Jeps, ihan ku minä... Heviletti... En ole ysiluokan aikana käyttäny muuta ku mustaa väritystä... Heh... Mut ei mun harrastuksesta ole mitää naljailtu... Onhan mua satanistiksi haukuttu mutta ei haittaa... :)
Wildor linkki 7. marraskuuta 2003 kello 0.51
Wildor 7. marraskuuta 2003 kello 0.51 linkki Minä ainakin erottelen saatananpalvontani ja roolipelaamiseni aivan täysin! Nii..kerta. :D Mut vaikka kuuntelenkin norjalaista kirkonpolttoheviä, niin eihän se näy päälle. Eihän? Mulla on lyhyet hiukset ja pukeudun aika normaalisti. 70-luvulla tehty nahkarotsi on ainut, joka voisi viitata mörköhevin kuunteluun, mutta kirjava vaatetukseni puhuu muuta. Blend in the crowd jne. Mitä siihen tulee, että jotain ihmistä pidetään outona roolipelaamisen vuoksi on ihan järkevää. Kyllä muakin epäillyttäisi porukka, joka istuu ringissä huoneessa ja silmät kiiluen kuvittelee tappavansa örkkejä ja haltioita. Tyhmältähän se kuulostaa, jos ei tiedä asiasta sen enempää. Toisekseenkin roolipelaajat ovat outoja, koska niillä on tapana lyöttäytyä "kitarapiiriin" ja puhua selväjärkisen ihmisen mielestä aivan täyttä huuhaata ja nauraa asioille, joista he eivät voi ymmärtää mitään.. "mä löin siihe jotai 20 täppää ja kaikki meni panssareista läpi! Eikä se vielkää tippunu siihe, vaa jatko vaa. Varmaa joku älytön kaaoshirviö..." Ei ihan sellaista mitä voisi kutsua järkeväksi kommentiksi, jos ei ymmärrä asiayhteyksiä lainkaan.. Roolipelaajat on hulluja..kaikki. I rest my case.
Mostal linkki 7. marraskuuta 2003 kello 10.32
Mostal 7. marraskuuta 2003 kello 10.32 linkki Ei se johtuu lyhyestä varresta ja kyttyräselästä!
GreepyReaper linkki 7. marraskuuta 2003 kello 13.20
GreepyReaper 7. marraskuuta 2003 kello 13.20 linkki Ihmisillä on niin paljon ennakkoluuloja asioista joita eivät ymmärrä. Tämän takia meitä roolipelaajia katsotaan niin kieroon. Kyllähän me friikit toisia ymmärretään, mutta muut eivät vaan ymmärrä meitä. Pitäisi joskus kirjoittaa roolipelaaja-hip hoppari-roolipelaaja sanakirja. Mutta ei mekään mitään pulmusia olla jos siihen tullaan. Ei voi väittää ettemme katso samalla tavalla skeittareita tai hip-hoppareita. Mutta onhan kaikilla tietenkin oikeus mielipiteisiin, mutta rajansa nyt kaikella
Kasila linkki 7. marraskuuta 2003 kello 13.53
Kasila 7. marraskuuta 2003 kello 13.53 linkki Pitäs alottaa sellanen aihe ko: Mihin ihmisryhmään ropeltajat yleensä luokitellaan ? Mielestäni olen kuullut jossain teekari pileissa käytettävän: Humanisti-karvalakki-roolipelaaja termiä kettutytöistä ;) No mutta sellasta on... ja ei mua katota kieroon vaikka oon teekkari ja ropellan... (meillä on kutenki rope kerhot ja kaikkee...) Larppaajia katotaan kieroon kyllä.. kun ne vetää bussissa roolivehkeet päällä...
Kymppimies linkki 7. marraskuuta 2003 kello 14.31
Kymppimies 7. marraskuuta 2003 kello 14.31 linkki Juu ja on tullut huomattua että aika usein ropeltajat yhdistetään suoraan larppaajiin joten ymmärtää sen oudosti katselun :P Ei sillä että larppauksessa vikaa mutta kai siitä voi saada hieman oudon kuvan kun kaverit sanoo että ne lähtee mettään hakkaamaan toisiaan tohjoksi.
black knight linkki 7. marraskuuta 2003 kello 15.35
black knight 7. marraskuuta 2003 kello 15.35 linkki [quote:c0cf4e83c2="calyz"] Jeps, ihan ku minä... Heviletti...[/quote:c0cf4e83c2] juu.. mullakin on kuulemma heviletti, vaikken itse sitä heviletiksi sanoisi, vaan pitkät mustat hiukset :D, mutta en kyllä ikinä alkaisi pitämään mitään satanisti vaatteita enkä muuta, lukuunottamatta iron maidenin ja cradlen paitaa :)
Bragolgurth linkki 24. marraskuuta 2003 kello 15.57
Bragolgurth 24. marraskuuta 2003 kello 15.57 linkki Minulla on kuule CreepyReaper aivan sama ongelma. Pieni Kaupunki, jossa kaikki tuntee toisensa. Mutta en ymmärrä miksi kaikki(melkein) luulevat roolipelaajia satanisteiksi? No joo, ehkä on vähän arveluttavaa kun on muita jumalia yms. mutta moni tuskin uskoo noihin jumaliin. Ja larppaa lainaten, minäkään en ole öriöri -ihmisiä. Mutta toi satanistihomma on kyllä naurettavaa, vai mitä? [quote:510bedd375="GreepyReaper"]Ei voi väittää ettemme katso samalla tavalla skeittareita tai hip-hoppareita. Mutta onhan kaikilla tietenkin oikeus mielipiteisiin, mutta rajansa nyt kaikella[/quote:510bedd375] Minä taidankin olla erilainen nuori, sillä olen ropeltaja sekä skeittari. Mutta en hoppari, se ei sovi mulle. Oikeastaan olen melkoinen kombinaatio. Luen paljon, yleensä fantasiaa, roolaan, olen mieluummin rullalautailija kuin skeittari ja Blaah... eli Mielikuvitusta ja Fyysistä toimintaa.
Tupew linkki 25. marraskuuta 2003 kello 9.16
Tupew 25. marraskuuta 2003 kello 9.16 linkki Bragolgurth, roolipelaaminen ei tarkoitakkaan sitä, että voi harrastaa mitään fyysistä. Itse pelaan sählyä ja käyn silloin tällöin kuntosalilla. Enkä muutenkaan kaihda mitään fyysistä. Sen lisäksi minä myös luen kirjoja, vietän aikaani pelikonsolien ääressä jne. Roolipelaaminen ei kuitenkaan siis sido vain ja ainoastaan roolipelaamaan. Eli et ole mielestäni mikään erikoinen "kombinaatio". Vaikka meidän peliporukka asuu pienessä kylässä, tyyliin kaikki tuntee kaikki, niin ei sentään kaikki tiedä synkkää harrastustamme, roolipelaamista. Ja kuten jo aikaisemmin sanoin meillä päin roolipelaajia ei pidetä satanisteina vaan pikemminkinlapsellisina. Ja minähän olen sellainen massaan sulautuva tyyppi. Ei kukaan osaisi epäillä minua roolipelaajaksi. Tiedä sitten porukkamme muista jäsenistä.... Kun täälläpäin harvat yleensä edes tietävät mitä roolipelaaminen tarkoittaa. Mutta ne jotka tietävät roolipelaajiksi, pitävät meitä hieman tyhminä tai muuta. Ja ne harvat jotka meidät roolipelaajiksi tuntevat, on heidänkin kuva roolipelaamisesta vääristynyt. He ajattelevat, että roolipelaaminen menee näin: "Heitä noppaa, jos saat kakkosen sinulta tulee paska housuun sen jälkeen heitä, jos saat kolmekymmentäkahdeksan ehdit vessaan juuri ennen paskan tuloa"... näin. Meilläpäin jotkut myös sanovat roolipelaamista roolileikeiksi... Koska skeittaus on vedetty mukaan keskusteluun, sanon oman mielipiteeni asiasta. (Bragolgurth, tarkoitukseni ei sitten ole mollata sinua millään lailla, joten toivon, että et ota nokkiisi tai muuta). Harrastuksena rullalautaulu on mielestäni ihan OK, mutta se että skeittaus on jonkinlainen alakulttuuri ja se, että mitä hienompia temppuja osaa sitä kovempi jätkä on, kuulostaa minusta hieman tyhmältä. Jotenkin joskus vain tuntuu säälittävältä, kun kaikki kovat hopparit ihan vakavissaan viettävät päivänsä jollain skeitti rampilla tai kaupan pihassa ja harjoittelevat niiden indycrab360ollie juttujaan ja kiroavat kun epäonnistuvat ja kantelevat skeittilautaansa joka puolelle minne menevät. Skeittilauta selässä on meilläpäin varmaan semmoisen kovan hemmon merkki. Sitten kaikki kovat skeittaajat kävelevät kylillä ja haistattelevat kaikille. Tosin skeittarit varmaan ajattelevat roolipelaajista kaikkea. Vähän sama homma, kuin Gloranthassakin eri kansojen näkmykset toisista kansoista. Eli jos me olisimme skeittarien telttahousuissa johon mahtuu kaksi karhua parittelemaan, niin ajattelisimme varmasti kaikkea pahaa roolipelaajista ja pitäisimme heitä säälittävinä ja meidän roolipelaamisalakulttuuria pidettäisiin tyhmänä jne.
Larppa linkki 25. marraskuuta 2003 kello 12.45
Larppa 25. marraskuuta 2003 kello 12.45 linkki Bragolgurth kirjoitti: [i:e77850b6e7]sillä olen ropeltaja sekä skeittari[/i:e77850b6e7] No siis, ihan luonnollista tuollainen. Itsekkin harrastin noiden lautojen kanssa kikkailemista, lumella ja asvaltilla, mutta myin pois sellaiset ja ostin lisää roolipelitarvikkeita. :) Lisäksi kaiken maailman jalkapalloilu ja sellainen kuuluu harrastuksiini. Et ole siis mitenkään omituinen tai epänormaali. (Harrastaahan ne Jyväskylän roolipelaajat jotain parkouria, joten... :)) Tupew kirjoitti: [i:e77850b6e7]Eli jos me olisimme skeittarien telttahousuissa johon mahtuu kaksi karhua parittelemaan,[/i:e77850b6e7] Mielipide-/makuasioita. Itse tuen myöskin väljiä housuja, ne on ihan rennot. En niinkään kultti-ilmiön takia, vaan sen mukavuuden. Ennemmin käppäilen sellaisissa housuissa, jotka eivät ole tiukat jne. [i:e77850b6e7]Sitten kaikki kovat skeittaajat kävelevät kylillä ja haistattelevat kaikille. [/i:e77850b6e7] No tuskinpa. En tiedä, onko tämä siellä yleistä (hei, Valkeala muuten näkyy ihan hyvin kartalla) vai onko siellä kaikki kovia rullalautailijoita, muttei täällä tuollaista juttua ole. Asiallisia hemmoja, ja suurin osa kavereistani kuuluu/kuului noihin piireihin. Mutta enpäs ole kuullut, että perheelliset isät (like Toni Haukka) kulkevat rullalaudat selässä ja haistattelevat kaikille... Bullshit.
Tupew linkki 25. marraskuuta 2003 kello 15.36
Tupew 25. marraskuuta 2003 kello 15.36 linkki Täälläpäin ne oikeasti tuppaavat joskus haistattelemaan muille(Itsekkin joutunut haistattelun kohteeksi) ja skeittaajilla tarkoitan nuoria, en Tony Hawkeja. Täälläpäin AIKA harvat aikuiset nääs harrastavat skeittailua. Sitten kaikki kovat skeittaajat kävelevät kylillä ja haistattelevat kaikille. Tällä kommentillani siis tarkoitin täälläpäin olevia skeittaajia. Joo, kyllähän se Valkeala kartalla näkyy. Iso alue se on, mutta se kirkonkylä on kyllä aika pieni. Muuten Valkeala on korpea. (Tämä on todella turha viesti!!!)
GreepyReaper linkki 29. marraskuuta 2003 kello 16.44
GreepyReaper 29. marraskuuta 2003 kello 16.44 linkki Niin kyllä oli. Mutta juuri skeittarit ja muut sub-kulttuurit ovat suurin vieroksuja porukka.
Chividal linkki 29. marraskuuta 2003 kello 16.57
Chividal 29. marraskuuta 2003 kello 16.57 linkki [quote:31035a71b2](Harrastaahan ne Jyväskylän roolipelaajat jotain parkouria, joten... )[/quote:31035a71b2] Hahaha... "Katsovatko ihmiset sinuun oudosti koska olet parkouraaja?" TODELLAKIN! Ja muistakaa taas olla yleistämättä kaikkea ihan liikaa. Ja muistakaa aloittaa hauska ja halpa parkour-harrastus, joka kasvattaa kuntoa, ketteryyttä, tietoisuutta omasta itsestä ja samalla itseluottamusta myös muilla elämän aloilla.
Mostal linkki 30. marraskuuta 2003 kello 11.11
Mostal 30. marraskuuta 2003 kello 11.11 linkki Tupew on mun mielestä oikeessa, koska tosiaan. Täälläpäin skeittaajat on koviksia jotka pitää telttahousuja ja kulkee skeitilauta selässä. Nykyään kaikki ostaa laudan ja hyppii sen päällä ja puhuu ollieista ja "Fiftarista kolmen deckin boksiin ja siitä oliiecabmikälienee" Ja miksei skeittaajia katsota kieroon? koska he ovat skeittaajia, eli tosi kovia tyyppejä jotka tappelee, polttaa, juo ja vittuilee kaikille. Mä tunnen täältäpäin yhden skeittaajan joka on ihan järkevä eikä polta eikä juo eikä auo päätään joka tilanteessa. Ropeltajia katsotaan kieroon koska he eivät ole "kovia jätkiä" eivätkä juo eivätkä polta. Ja sitten vielä päälle toi satanistijuttu
Bragolgurth linkki 30. marraskuuta 2003 kello 12.05
Bragolgurth 30. marraskuuta 2003 kello 12.05 linkki [quote:f7f9c75d6b="Mostal"]Ropeltajia katsotaan kieroon koska he eivät ole "kovia jätkiä" eivätkä juo eivätkä polta. [/quote:f7f9c75d6b] Nyt kyllä oli melko tiukka yleistys, kyllä minä ainakin... [quote:f7f9c75d6b="Tupew"]Sitten kaikki kovat skeittaajat kävelevät kylillä ja haistattelevat kaikille. .[/quote:f7f9c75d6b] Meillä ei ole tuollaista ongelmaa, koska Parkanon "skeittari" lukumäärä on sen verran pieni, että kaikki on oikeastaan pikkupoikia, paitsi minä ja mun kaverit.
Mostal linkki 30. marraskuuta 2003 kello 15.10
Mostal 30. marraskuuta 2003 kello 15.10 linkki Siis nyt meinaan kovalla jätkällä niitä jotka yrittää aina ollla cool ja tosi kova kingi. Oonhan mäkin omasta mielestäni ja omalla tavallani ihan helvetin kova jätkä!!!! :lol:
GreepyReaper linkki 1. joulukuuta 2003 kello 8.00
GreepyReaper 1. joulukuuta 2003 kello 8.00 linkki Koko toi "Cool" asenne on vähän väärin. Pitäisi olla lauma eläin ja pitää telttahousuja että vois olla cool. Mutta ne on aivan kaameen näköiset :x , eihän sellaisia kestä kukaan.
Fourfinger linkki 10. joulukuuta 2003 kello 13.42
Fourfinger 10. joulukuuta 2003 kello 13.42 linkki Sanotaanpa näin. Eihän ropeltajan tarvitse olla mitenkään "erikoinen". Tarkoitan erikoisella: hevaria, hopparia tai satanistia. Pelaaja voi olla ihan tavallinen kengänkuluttaja, joka käyttää ihan tavallisia vaatteita. Ja, se että jos ihmiset katsoo sinuun oudosti, koska sä oot ropettaja nii se o ihan sun mielikuvituksen tuotetta, Perkema! Ihan yleisesti ajateltuna.. 8)
GreepyReaper linkki 11. joulukuuta 2003 kello 14.28
GreepyReaper 11. joulukuuta 2003 kello 14.28 linkki [quote:61a7bb2bc1="Fourfinger"]Ja, se että jos ihmiset katsoo sinuun oudosti, koska sä oot ropettaja nii se o ihan sun mielikuvituksen tuotetta [/quote:61a7bb2bc1] Väitätkö että mä oon paranoidi! Hä!!! Kyllä saunan takana on vielä tilaa!!! :evil:
Juha linkki 11. joulukuuta 2003 kello 21.07
Juha 11. joulukuuta 2003 kello 21.07 linkki Onhan se niin, että tyttöystävän vanhemmille ei sanota ensimmäisenä 'mää pystyn juomaan kakstoista kaljaa kusematta.' eikä kuumalle kisalle tatamilla 'pelaatsä roolipelejä. mä pelaan. kerran mulla oli sellaista iso ja vahva barbaari hahmo. se oli aika siisti.' Eiköhän loppupelistä kysymys ole siitä kuka olet. Roolipelit on aika laaja harrastus siihen tuskiin liittyy yhtä selviä ominaispiireitä kuin vaikkapa natseihin tai kukkakauppiaisiin.
Sampi linkki 12. joulukuuta 2003 kello 10.40
Sampi 12. joulukuuta 2003 kello 10.40 linkki Kukkakauppiaisiin? Mitkä ovat kukkakauppiaitten ominaispiirteitä? Mutta siitä kyllä olen samaa mieltä että se on ihmisestä kiinni, ei harrasteista. Ikävä vaan että roolipelaamisella on huono sosiaalinen viesti.
Peär'gâlâh linkki 15. joulukuuta 2003 kello 13.33
Peär'gâlâh 15. joulukuuta 2003 kello 13.33 linkki [b:125b63c289]Larppa kirjoitti:[/b:125b63c289] [i:125b63c289]Tässä äänestyksessä on liian vähän vaihtoehtoja. [/i:125b63c289] Pöh, miten niin. Omalla kohdalla ei-vastaus osui kirjaimellisesti oikeaan :wink: Tosin noista "satanisti vaatteista" en kyllä tiiä (tosin kesällä aika moni tuijotti perään, kun paidassa luki "Saatanaako tuijotat") Ihan noin topicinryöstö hengessä pitää vaan kysyä, että kuinka monella onkaan liput Metallican keikalle? 8-)
Kasila linkki 16. joulukuuta 2003 kello 7.39
Kasila 16. joulukuuta 2003 kello 7.39 linkki Sampi en muista oletkos käynyt kutsunnoissa... mutta siellä selviää mitä vaaditaan kukka-kauppuaalta noin yleisesti. Hym... roolipelit ovat vain asia, jota ei tunneta... sellasta se vaan on. Vaikka tämä foorumi on laajenemassa, niin aina on niitä LARPaajia telkkarissa jotka saa roolipelaajat taas näyttämään pennuilta poffereissa... mielestäni LARPaajat ovat vaikeuttaneet Roolipelaajien elämää... siis (vitsi) tapetaan ne. :-o :o 8) :-? :-o :lol: :x :-x :evil: 8o 0] :wink: Kuinka moni on käynyt metallikan keikalla ? PS vitun Aztek saatana... menee vittu Driimi teatterin keikalle lontooseen VITUN NEEKERI EI OTA MUA MUKAAN:... ja osta mulle lippua ja anna hässiä erjaa...
GreepyReaper linkki 16. joulukuuta 2003 kello 7.45
GreepyReaper 16. joulukuuta 2003 kello 7.45 linkki [quote:d8ba8810b2="Peär'gâlâh"] Pöh, miten niin. Omalla kohdalla ei-vastaus osui kirjaimellisesti oikeaan :wink: Tosin noista "satanisti vaatteista" en kyllä tiiä (tosin kesällä aika moni tuijotti perään, kun paidassa luki "Saatanaako tuijotat") [/quote:d8ba8810b2] Toi koko satanisti juttu on niin klisee. Löydän netistä ainakin tusinan sivuja, joissa on tekstiä tyyliin. "Kaikki roolipelaajat ovat satanisteja" "Roolipelaajat pitäisi sulkea pehmustettuun huoneeseen" Ja minun lemppari "Opettajat käyttävät roolipelaamista kiduttaakseen oppilaita"
Peär'gâlâh linkki 16. joulukuuta 2003 kello 14.53
Peär'gâlâh 16. joulukuuta 2003 kello 14.53 linkki GreepyReaper kirjoitti: [i:ec63fc27f1]"Opettajat käyttävät roolipelaamista kiduttaakseen oppilaita"[/i:ec63fc27f1] :lol: :lol: :lol: Itse asiassa ala-asteella luokkakaveri kerto, että kun se kävi koulupsykiatrilla (vai mikä se ammattinimike se sitten on?) niin ne pelas sielä sitä suomalaista Kalevala roolipeliä...että sellasta kidutusta :-D Onkos muuten kukaan lukenut sitä juttua pelit-lehdestä parin vuoden takaa, jossa oli juuri kasattu yhteen kaikki vastaavanlaiset jutut? Erinomainen kirjotus...
pysir linkki 18. helmikuuta 2004 kello 18.43
pysir 18. helmikuuta 2004 kello 18.43 linkki [quote:c675d1b02d="Bragolgurth"]Luen paljon, yleensä fantasiaa, roolaan, olen mieluummin rullalautailija kuin skeittari ja Blaah... eli Mielikuvitusta ja Fyysistä toimintaa.[/quote:c675d1b02d] Jeps, ihan kun minä... Forgotten Realms on just ny käynnissä... Koulussa tuon vastakkaisen sukupuolen edustajat kyllä katsovat minua ja kaveriani hieman kieroon, en sitten tiedä johtuuko se ropeltamisesta... :-?
GreepyReaper linkki 19. helmikuuta 2004 kello 10.47
GreepyReaper 19. helmikuuta 2004 kello 10.47 linkki "Elämä on julmaa" Itsekin olen muuttunut viime aikoina just lähinnä sen takia ettei ihmiset katsoisi minua kieroon.
Fourfinger linkki 20. helmikuuta 2004 kello 18.13
Fourfinger 20. helmikuuta 2004 kello 18.13 linkki Greepyreaper: [i:ac0b8672bb]Itsekin olen muuttunut viime aikoina just lähinnä sen takia ettei ihmiset katsoisi minua kieroon[/i:ac0b8672bb] Miten oot muuttunu.. Onko tukkamuoti muuttunu punkkarin tukasta koulupojan tukaksi.. Entäs housut, onko ne vaihtunu nahkahousuista vakosamettihousuihin.. :lol: Niin kuin sanoin aikaisemmin, että vilkas mielikuvitus voi aiheuttaa paranoidisia reaktioita :wink: ____________________________ [i:ac0b8672bb]Se mikä ei tapa, vahvistaa[/i:ac0b8672bb]
Leguriand linkki 21. helmikuuta 2004 kello 10.56
Leguriand 21. helmikuuta 2004 kello 10.56 linkki meidän koulussa ropeltajia ei katsota niinkään kieroon (no okei ne harvat ''kovat tyypit'') melkein puolet on joskus kokeillut ropeltamista ja kun kuulee, että joku muukin koulussa on pelannut tai pelaa saattaa kysyä mitä pelii pelasit, me pelattiin XXx+xX X+xXXx peliä. eikä asiasta sen enempää. useimmiten ne satanisti jutut yhdistetään kyllä näihin heviletti hemmoihin. joihin minä en kuulu sillä olen ''erikoinen kombinaatio'' kuten sanotaan. no jotkut ekee kyllä sellaista ilkivltaa jos on koulussa noppia ni ne tulee ja varastaa niitä ja pytää lunnaita yms.
GreepyReaper linkki 23. helmikuuta 2004 kello 15.01
GreepyReaper 23. helmikuuta 2004 kello 15.01 linkki Fourfinger: Jotain tohon suuntaan. Vaatetus tyyli muuttu ja käyttäytyminenkin muuttui aika paljon. Nyt olen jo osittain viaraantumassa koulun ropeporukoista.
DM linkki 15. toukokuuta 2004 kello 8.12
DM 15. toukokuuta 2004 kello 8.12 linkki Tämä koskee taas ihmisten tyypillisiä ennakkoluuloja ja tietämättömyyttä. Ihmiset olettavat roolipelaamisen olevan jotain aivan muuta kuin se todellisuudessa on. Lähes sama asia on omistaa tuo heviletti, ihmiset leimaavat tumman pukeutumisen ja mustan letin vuoksi heti saatananpalvojaksi, vaikka he eivät tunne minua, ideologiaani tai uskomuksiani. Ihmiset eivät myöskään tiedä mikä ero on satanistilla ja saatananpalvojalla, ne rinnastetaan täysin samaksi asiaksi. TYPERÄÄ. Eniten vittuilua kuulee ns. junteilta ja viiksi-amiksilta, ei muuta kuin vittuilla takaisin ja nauraa noille tietämättömille ali-ihmisille. (Oikeasti olen hyvinkin suvaitsevainen ihmisolento ;p) Älkääkä hyvät ihmiset muuttako persoonallista tyyliänne muiden ihmisten reaktioiden vuoksi, tämä on vapaa maa, jokaisella on oikeus olla sellainen kuin itseä huvittaa. Olkaa rohkeita olemaan erilaisia!
black knight linkki 15. toukokuuta 2004 kello 13.12
black knight 15. toukokuuta 2004 kello 13.12 linkki eiköhän toi ole ihan arkipäivästä nähä yks hevari joka päivä, ei kukaan siitä enää välitä. Ei ketään enää katsota pahemmin kieroon kuin ennen. Jos edes katsotaan. Luin soundi lehestä, että lordi oli menny tanskassa junaan ja suomessa bussiin ja lapsetkaan eivät välittäneet hänestä. Kaikki suhtautuivat niihin kuin jokapäiväisiin ihmisiin. Elikkä yks hevari ei tunnu missään :D
_luu-pallo_ linkki 16. toukokuuta 2004 kello 13.04
_luu-pallo_ 16. toukokuuta 2004 kello 13.04 linkki Hei haloo! Mua ei ookukaan viel moittinu siitä, et oon roolipelaaja. Vaikka kukaan mun kamuista ei oo roolipelaaja ne ei oo haukkunu mua siitä ees sillon, kun ollaan oltu riidoissa. :D