Vanha foorumi

Takaisin

Minkälaista ohjelmaa haluat mieluiten Kalikoksen tapahtumiin

Tapahtumat
Guzmo 28. lokakuuta 2003 kello 18.12
Kirjoittaja Viesti
Guzmo linkki 28. lokakuuta 2003 kello 18.12
Guzmo 28. lokakuuta 2003 kello 18.12 linkki Eli minkälainen ohjelma kiinnostaa eniten Kalikoksen tapahtumissa.
Larppa linkki 28. lokakuuta 2003 kello 19.43
Larppa 28. lokakuuta 2003 kello 19.43 linkki Minun mielestä tosiaan pitäisi olla tuollaista yhteistä ohjelmaa eniten. Eli roolipelien ei välttämättä pitäisi olla pääasia siellä, ellei niitä ole sitten sen verran, että mukaan mahtuisi kaikki halukkaat. Pelit vievät kyllä kyllä hirvittävän paljon aikaa ohjelmasta. Tosin hyvähän niitä on pelailla, jos ei muuta ohjelmaa ole. Tuollainen kerska on jees, tarinankerronta ja Cold Mountain rlz. Niihin minun mielestä pitäisi painottaa. Toki nyt keväällä peikkopalloa olisi hieno pelata siten, että tulisi useampi joukkue. Saisi sitten enemmän pelejä eri joukkueitten välillä (edellyttäen sitä, että uzdot selviää ensimmäisestä pelistä). :)
Tupew linkki 28. lokakuuta 2003 kello 20.23
Tupew 28. lokakuuta 2003 kello 20.23 linkki Haluaisin oikeastaan kaikkia noita Kalikoksen tapaamisilta. Roolipelejä on ihan kiva pelata semmoisten kanssa, joiden kanssa ei ole ennen pelannut. Tietovisat olisivat varmaan aika hyvä myös. Tosin, viime tapaamisessa en ehtinyt nähdä visaa, kun piti lähteä niin aikaisin. Peikkopalloa olisi kyllä kanssa kiva pelata. Jos me Valkealaiset päästään sinne Jyväskylään keväällä niin me, Kyger Litorin unohtamilta karuilta aluelta kotoisin olevat Valkealaiset pistetään pystyyn kyllä oma joukkue ja sitten otetaan turpaan kaikilta :). Ja ihan kiva on kyllä vaan puhuakkin muiden kalikoslaisten kanssa. Tarinankerronta on varmasti myös hauskaa (Sitäkään en ehtinyt kokea viime tapaamisessa). Itse vaan en ole kovin hyvä storyteller.