Vanha foorumi

Takaisin

Kuinka käytätte Elementtiloitsuja?

RuneQuestin säännöt
Xavier 24. lokakuuta 2003 kello 12.01
Kirjoittaja Viesti
Xavier linkki 24. lokakuuta 2003 kello 12.01
Xavier 24. lokakuuta 2003 kello 12.01 linkki Kuinka te muut hyödynnätte Elementtiloitsuja esim: ilma tai maa. Pinoatteko te eri Elementtiloitsuja? Ja mikä on kaikkein nopein ja tehokkain tapa tappaa loitsuilla ököjä? Minkä tyyppisiä loitsuja teillä muilla on tai on ollu käytössä? :-?
Chividal linkki 24. lokakuuta 2003 kello 15.37
Chividal 24. lokakuuta 2003 kello 15.37 linkki Hmm... en oikein ymmärrä kysymystä. :-? Siis mikä taikuuslaji, mikä loitsu? Loitsuista on paljon keskustelua RQ:n säännöt alueen alla, jonne tämäkin aihe kuuluisi. :) Ainakin velholoitsuista on todella paljon juttua myös hyökkäysloitsuista.
Guzmo linkki 24. lokakuuta 2003 kello 17.49
Guzmo 24. lokakuuta 2003 kello 17.49 linkki [quote:6d3bb24c15="Xavier"]Kuinka te muut hyödynnätte Elementtiloitsuja esim: ilma tai maa. Pinoatteko te eri Elementtiloitsuja? [/quote:6d3bb24c15] Häh? Selitäs nyt vähän enemmän. Tarkoitatko nyt esim. vesi elementtiin liittyvää alkeisvoimaa undiini vai jotain taikuutta joka liittyy yleensä veteen? Onko pelisysteemi RQ, HQ vai joku muu? [quote:6d3bb24c15] Ja mikä on kaikkein nopein ja tehokkain tapa tappaa loitsuilla ököjä? [/quote:6d3bb24c15] RQ:n säännöissä loitsut tekevät usein suoraa vahinkoa. Jos vihollisen kestopisteet tippuvat nollaan se on vainaa. Sitten on näitä erikoisloitsuja kuten Humaktin henkikatko. Sekä soveltavaa taikuuden käyttöä. Käytetään liima taikaa ja liimataan ilkeä peikko muurahaispesän viereen. öh 0] [quote:6d3bb24c15] Minkä tyyppisiä loitsuja teillä muilla on tai on ollu käytössä? [/quote:6d3bb24c15] Sääntökirja rohkeasti käteen ja sieltä niitä löytyy. Itsekkin voi keksiä, varsinkin HQ:ta pelaamalla.
Xavier linkki 25. lokakuuta 2003 kello 9.47
Xavier 25. lokakuuta 2003 kello 9.47 linkki katos vaan! oon näköjään unohtanut sen sen taikalajin. eli kysymys koski taikakiviä (palasia tosikivestä) huomaa kyllä että ensimmäisiä kertoja kirjottelen tänne ku noin tärkeet jutut unohtuu pistää. :o
Guzmo linkki 25. lokakuuta 2003 kello 16.36
Guzmo 25. lokakuuta 2003 kello 16.36 linkki [quote:aa50cff444="Xavier"]katos vaan! oon näköjään unohtanut sen sen taikalajin. eli kysymys koski taikakiviä (palasia tosikivestä) huomaa kyllä että ensimmäisiä kertoja kirjottelen tänne ku noin tärkeet jutut unohtuu pistää. :o[/quote:aa50cff444] Tosikivistä löytyy juttua Gloranthan olennot ja salaisuudet kirjasta. Lyhykäisesti selittäen: tyhjään tosikiveen (erittäin harvinaisia) tulee tarve heittää koko riimutaikuus arsenaali jolloin taikuus siirtyy pysyvästi kiveen. Täytetystä tosikivestä voi sitten paiskoa siihen heitettyä taikuutta kuin omaisi itse kyseiset taiat.
Chividal linkki 26. lokakuuta 2003 kello 18.20
Chividal 26. lokakuuta 2003 kello 18.20 linkki Myös tosikivistä on ollut kiivasta keskustelua RQ:n sääntöjen alla. Olentojen ja salaisuuksien säännöt eivät nimittäin ole aivan yksiselitteiset. Threadi on pitkä, mutta sieltä saa varmasti kaivettua mieleisensä version tosikivien käytöstä.
Wildor linkki 26. lokakuuta 2003 kello 19.06
Wildor 26. lokakuuta 2003 kello 19.06 linkki kunnon trolli! Parasta.
Nysalor linkki 27. lokakuuta 2003 kello 0.08
Nysalor 27. lokakuuta 2003 kello 0.08 linkki Chividal: [i:e73414e917]Myös tosikivistä on ollut kiivasta keskustelua RQ:n sääntöjen alla. Olentojen ja salaisuuksien säännöt eivät nimittäin ole aivan yksiselitteiset.[/i:e73414e917] Joo, erittäin mainio tosikivikeskustelu löytyy [url=http://www.kalikos.org/foorumi/viewtopic.php?t=294]Tosikivet RQ:ssa -aiheesta[/url]. Täytyy sanoa, että se aihe oli eräs parhaita ja inspiroivimpia sääntökeskusteluja, joita olen käynyt. Jos taas keskustelu vaikuttaa liian tylsältä ja rönsyilevältä luettavaksi, olen laatinut [url=http://www.nysalor.net/runequest/tarinat/tosikivi.html]oman kuvaukseni tosikivistä[/url]. Kuvauksessa olen hyödyntänyt keskustelussa saamiani ideoita, mutta tietysti se on tosiaan vain yksi näkemys asiasta. Parhaan kuvan esitetyistä tosikiven mahdollisuuksista löytää tosiaan vain itse keskustelun lukemalla ja vielä sieltä linkkejäkin tutkimalla.