Vanha foorumi

Takaisin

Monesti kolhittu Xavier

RuneQuest hahmot, hirviöt ja olennot
Xavier 22. lokakuuta 2003 kello 12.48
Kirjoittaja Viesti
Xavier linkki 22. lokakuuta 2003 kello 12.48
Xavier 22. lokakuuta 2003 kello 12.48 linkki kai sitä vois tehä osan statseista niin saa muut kattella onko hyvä, huono vai erittäin noopelo äijä. VMA: 14(Se ollaan nähty tappeluissa ku ökön ruumiin osat on sillä täällä) R-R: 12(Tavallisen klopin lihakset) KOK: 13(Suuri pieni mörssäri) ÄLY: 12(Tavallinen maalaisjärki) MHT: 12(Sellanen vaan) NPP: 14(Kätevä sormistaan) ULK: 13(Aloittaessa 14, sittä tuli vuoripeikolta koivusta päähän, ULK tippu 12, ja sit sain sellasen kaulanauhan joka nostaa 1ULK) YHT Laskettu tulos 89 Primaryweapon: Bastard miekka johon on liitetty ukkosloitsu d10+1+(3d6)+ vahinkomuutos d4. Loitsu toimii vain pilvisellä säällä. Eli koivusta päähän, ihmis-suden purema olkapäässä, kädet ja jalat murskattu lukuisia kertoja jne... jne... Minkälaisia aseita tai suojia teidän muitten hahmoillanne on? Minkälaisia vammoja muut ootte saanu? vastatkaa jos kiinnostaa... olisi mukava kuulla muittenkin epäonnesta. 8-)
TypoDemon linkki 24. lokakuuta 2003 kello 15.15
TypoDemon 24. lokakuuta 2003 kello 15.15 linkki Oleko käsittänyt väärin, vai meneekö tämä aihe tuohon hirviö gatekoriaan, eli siis tämä viesti on hirviö? :-o
newsalor linkki 24. lokakuuta 2003 kello 15.22
newsalor 24. lokakuuta 2003 kello 15.22 linkki Olen Haltija eli omistan! Lisäksi olen saanut taistelussa aivo vamman, mutta onneksi D&D:ssä siitä ei ole mitään haittaa. Yhessä RQ-kampanjassa hahmoni on dunedáin oppinut/aatelinen ja sille on ollut monessa kohdassa jalkojen lähtö lähellä. Keski-Maassa se on aika paha homma, koska niitä jalkoja ei saa niin vain regeneroitua. Yhellä pelikerralla meitä oli 3 dunedáinia pinossa (eli kaikkein jalat tai vatsa oli miinuksilla) , kun yksi örkki-ninja oli lyönyt kaikki maahan. Onneksi olin vielä tajuissani ja saatoin lopettaa sen örkin. (Kunhan olin ensin lyönyt siltä jalat alta.) Sellaista se RQ:n pellaaminen on. ;)
Tupew linkki 24. lokakuuta 2003 kello 21.13
Tupew 24. lokakuuta 2003 kello 21.13 linkki ööö, tota joo. Kovat on vaihtoehdot äänestyksessä. Mikäs tämän homman pointti on? Onko jutun idea siis laittaa jonkun hahmon statsit esille ja katsoa kuinka hyvä hahmo on, vai? No, minä en ensinnäkään ajattele, että hahmo on hyvä, kun sen statsit on hyvät. Minä en myöskään pidä listaa siitä minkälaisia vahinkoja tai onnettomuuksia hahmoille on tullut. Ja tuosta äänestysjutusta sitten: Olen pelannut kaikilla noilla ja MONILLA muillakin hahmoilla. No, tuo hahmo on statsien kannalta varmaan ihan kohtalaisen hyvä, mutta määrittelen hahmon hyvyyden sen persoonallisuuden, ulkonäön ja ennenkaikkea sen roolin perusteella. Ja niitä suojia löytyy RuneQuestin peruskirjasta ja Riimumestarin kirjasta. Ja omaa mielikuvitusta saa käyttää. PS: Sori jos oli liian kovaa kritiikkiä.
Guzmo linkki 24. lokakuuta 2003 kello 21.30
Guzmo 24. lokakuuta 2003 kello 21.30 linkki Miten tähän saa vastata pelinjohtajat kun en ole Runequestia pelaajana tainnut pelata kuin kerran? :) Pelaajieni hahmojen suurteoista täytyy mainita ainakin: Korah Adanar, urhea ja raivoisa erantha gorin papitar joka kasvoi niin voimakkaaksi että meidän piti siirtyä HQ:n systeemille pelataksemme hänen sankariretkiään pimeyttä vastaan. Voonith suuri: Aeolilainen velhotar, joka keksi niin paljon porsaanreikiä säännöistä omilla velholoitsuillaan että PJ (minä) oli koko ajan ihan pähkinöinä. Ormo: statit ja kyvyt oli mitä oli, mutta röyhkeyden ja hahmojen tyhmyyden määrällä oli sankarilliset arvot. Mitä luulette tapahtuvan kun suurpeikko pistetään miettimään kuinka kokonainen linna vallataan kolmen tavallisen miehen & yhden suurpeikon voimin?
Shireh linkki 8. marraskuuta 2003 kello 14.00
Shireh 8. marraskuuta 2003 kello 14.00 linkki VMA: 16 R-R: 16 (oli 18 mutta laski alas Succubucsen takia. Leikin tosikiven kanssa ja äly nousi väliaikaisesti 45:seen) KOK:13 ÄLY:15 MHT:13 (Tosikivi nosti 163:en...) NPP:18 ULK:10 Ei mikään surkea hahmo.... Otin idean tähän hahmoon Moonsorrowin "Kivenkantaja" levyn läpyskästä... Heilun 1 käden bastardimiekal ja suurikilpi oikeassa kädessä. Olen vasenkätinen kuten oikeassa elämässä. Rutiiniin kuuluu laulaa ainakin yhden kerran pelis. Se on noussu jo 23% :-o
Marcus Maximus linkki 9. marraskuuta 2003 kello 7.53
Marcus Maximus 9. marraskuuta 2003 kello 7.53 linkki Te vissiin käytätte vähän eri sääntöjä tosikiville kuin me...
Broo linkki 24. helmikuuta 2005 kello 10.18
Broo 24. helmikuuta 2005 kello 10.18 linkki Vma:8 r-r:16 kok:10 äly:13 mht:9 npp:15 ulk:16 Aseina lyhytmiekka ja kuristuslanka.