Vanha foorumi

Takaisin

Millanen tehtävä?

Yleinen RuneQuest-keskustelu
Aldar 21. lokakuuta 2003 kello 15.58
Kirjoittaja Viesti
Aldar linkki 21. lokakuuta 2003 kello 15.58
Aldar 21. lokakuuta 2003 kello 15.58 linkki Elikkäs, nyt minulla on ideat loppu. Tarvis saada jonkinlainen tehtävä kasaan. Olen kehitellyt sellaista kampanjaa, missä päätehtävä on tappaa eräs paroni. Nyt tarvittaisiinkin ideoita millainen tuo kampanjan kolmas tehtävä voisi olla? Ei tarvitse selittää sen tarkemmin, kunhan saan perusidean, niin kehittelen sen sitten itse loppuun...
Vash the Stampede linkki 22. lokakuuta 2003 kello 9.34
Vash the Stampede 22. lokakuuta 2003 kello 9.34 linkki ?!? No pitää olla aika lailla ideat käytetty loppuun, kun ei mitään keksi... Noh... Pelaajat saa tietoa paronille tulossa olevasta karavaanista/kauppatavarasta. Ehkä ruokaa, varusteita, kääröjä/kirjoja, kuitenkin paronille jotain tärkeää, mutta mistä pelaajat eivät suoranaisesti hyödy niin paljoa. Ei muuta ku robin hoodit ja ryöstetään vankkurit tai mitkä ikinä ja kamat köyhille talonpoijjiille. Tai pitäkööt itse, ahneet paskiaiset! Tai ehkä paronin vakoilijat saavat vihiä pelaajien puuhista(jotain kautta, onhan niitä keinoja... vaikka taikuudella) ja paroni lähettää pelaajien päänmenoksi joitain pahiksia. Vaikka kaupungin satamasta palkattuja öykkäreitä tai vankilasta "päästettyjä" rikollisia, jotka pelaajat tappamalla saisivat armahduksen... taikapahikset on kans ihan kivoja, pari chonchonia ihan vaan piruillakseen :evil: Salainen kartta paronin linnakeesta, joka löytyy jostain perhanan vaarallisesta paikasta? Muinainen taikaesine, jolla voi lentää tai teleporttailla paronin linnaan. Ja tietenkin, se sijaitsee jossain perhanan vaarallisessa linnassa, jota vartioi läjä ilkeitä ja vaarallisia pahiksia... Eiköhän nuita ideoita ala löytyä. Vaikka kirjastoon ja ensimmäinen Dragonlance-kirja käteen tai ihan mitä tahansa Eddingsiltä, niin varmasti aiheita löytyy...
Aldar linkki 22. lokakuuta 2003 kello 11.11
Aldar 22. lokakuuta 2003 kello 11.11 linkki Vash the Stampede: [i:48433559dd]Tai ehkä paronin vakoilijat saavat vihiä pelaajien puuhista(jotain kautta, onhan niitä keinoja... vaikka taikuudella) ja paroni lähettää pelaajien päänmenoksi joitain pahiksia. Vaikka kaupungin satamasta palkattuja öykkäreitä tai vankilasta "päästettyjä" rikollisia, jotka pelaajat tappamalla saisivat armahduksen... taikapahikset on kans ihan kivoja, pari chonchonia ihan vaan piruillakseen. [/i:48433559dd] Tuota voisi kokeilla, paljon kiitoksia! :-D Ajattelin eilen että voisi sijoittaa riimulordit tuohon jotenkin..
Guzmo linkki 22. lokakuuta 2003 kello 16.50
Guzmo 22. lokakuuta 2003 kello 16.50 linkki Kokeile Aldar Newsalorin & Humiksen mainitsemia avoimia pelikertoja joissa ei ole välttämättä mitään määrättyä tehtävää vaan peli (& hauskuus) syntyy ihan pelaajien ja maailman vuorovaikutuksesta. Mitäs esim. jos se paroni onkin oikeasti jonkun hahmon hyvä tuttu ja tämä hahmo ei mitenkään voi enään suostua paronin surmaamiseen. Miten hän suostuttelee muut jättämään tehtävän tms?