Tällä sivulla voit selata vanhaa Kalikoksen foorumia. Viestejä ei ole mitenkään muotoiltu ja käyttötarkoitus on lähinnä menneiden muistelu ja hauskat löydöt. Foorumin sisältö on tuotu varmuuskopiosta, jonka päiväys on 29.11.2011. Foorumille oli tämänkin jälkeen kirjoitettu lisää materiaalia. Jos sinulla on tuoreempi varmuuskopio, käy ilmiantamassa se Juholle Discordissa.
Uusi Kalikoksen foorumi löytyy Discordista.
| Otsikko | Viesti | Aika | Viestit | Keskustelualue |
|---|---|---|---|---|
| Pelatut pelit | suina osottautu aika hyväksi, vaikka olenkin henki | 7. toukokuuta 2002 kello 17.01 | 64 | Roolipelikeskustelu |
| ongelma ratkaisuja | no kyllähän vain. mutta jotkut ovat aika outoja | 10. marraskuuta 2002 kello 20.38 | 5 | Roolipelikeskustelu |
| Fysiikka-pohjainen taistelusysteemi | Fysiikka on mielestäni vain niille vaikeaa jotka e | 7. joulukuuta 2002 kello 13.04 | 14 | Roolipelikeskustelu |
| Numerot/Keskiarvo todistuksessa? | hikut... mun keskari oli 7.2... ei yhtää ysiä. Mus | 31. toukokuuta 2003 kello 15.52 | 12 | Yleinen keskustelu |
| Lehden aikataulusta | paljos toi lehti maksaa? | 11. heinäkuuta 2002 kello 7.28 | 16 | Lehti |
| Syy, Seuraus & Kohtalo. Sekä pala omenapiirakkaa | Siin on ollu mulla monena iltana miettimistä, että | 12. huhtikuuta 2004 kello 16.05 | 18 | Yleinen keskustelu |
| Mikä pelinjohtajan roolin kuuluisi olla mielestänne? | Mielestäni pelinjohtajan tulee juurikin Kuvailla a | 2. lokakuuta 2004 kello 13.58 | 10 | Roolipelikeskustelu |
| Oletko kyllästynyt TV:ssä pyöriviin mobiilipeleihin? | Ei siinä minun mielestäni mitään jos mobiilipelejä | 2. syyskuuta 2006 kello 12.30 | 5 | Yleinen keskustelu |