Vanha foorumi

Takaisin

Mikä kuvastaa sinua Gloranthassa?

Yleinen Glorantha-keskustelu
Larppa 17. syyskuuta 2003 kello 18.44
Kirjoittaja Viesti
Larppa linkki 17. syyskuuta 2003 kello 18.44
Larppa 17. syyskuuta 2003 kello 18.44 linkki Niin juuri, sinua. Aiheena siis on se, että onko Gloranthassa joku kuuluisa sankari tai vastaava sinun kuvajaisesi/vastine? Onko teillä jotain yhteisiä luonteenpiirteitä? Onko se ihminen, vaiko joku muu olio? Miksi se kuvastaa sinua? Tälläinen keskustelu käytiin taanoin #glorantha kanavalla irkissä, mutta eipäs tänne kukaan jaksanut aihetta aloittaa, niin itse tänne aloitan sen ja toivottavasti joku vastailee. :) Muutamat taisivat jo irkissä sanoa, mutta toki tännekkin olisi hienoa saada omat kirjoitukset. Kerronpas vaikka oman vastineeni: Neep Peikonturma! Perusteluja mm. 1) Pieni koko 2) Sitkeä 3) Kuuluisa (hihi) 4) Asenne (Neep peikkoja vastaan, minä vanhempiani :evil: ) 5) Jengi 6) Pukeutuminen (Ei värikäs minulla, mutta omaperäinen) Siinä muutamia esimerkkejä.
Moonson linkki 25. syyskuuta 2003 kello 11.21
Moonson 25. syyskuuta 2003 kello 11.21 linkki Ralzakark. Lähinnä siksi, että olemme molemmat aina niin ikäviä ja epäreiluja pelaajahahmoja kohtaan :)
Harakka linkki 29. syyskuuta 2003 kello 12.30
Harakka 29. syyskuuta 2003 kello 12.30 linkki Kaksi merkittävää asiaa: Humakt: Vain yksi asia on tärkeä. Ja se on kuolema. Ja sekään ei ole niin tärkeä. Cacodemon: Lait on luotu rikottaviksi. Siksi me olemme täällä. Rikkoaksemme lakia. Siten ruokaihmiset tietävät, mitä on laki. (Kommentin esitti Lunarin Imperiumin vaikutusalueella kasvanut Cacaodemonin noviisi-ogre)