Vanha foorumi

Takaisin

OpenRPG - RuneQuest

Yleinen RuneQuest-keskustelu
Sepirotta 18. elokuuta 2003 kello 17.36
Kirjoittaja Viesti
Sepirotta linkki 18. elokuuta 2003 kello 17.36
Sepirotta 18. elokuuta 2003 kello 17.36 linkki Eli siis haluaisiko kukaan teistä pelata [url=http://www.openrpg.com]OpenRPG[/url]:llä RuneQuestia? Mää oon sitten alottelija (eka kerta olisi..). Haluaisin olla pelaaja jolloin pitäisi myöskin pelinjohtajien katsella tätä viestiä :). Minulla on Riimumestarin kirjasta sivut 4-16, eli tiedän hieman siitäkin :). Peli-illat voisivat olla... Tai noh... Annetaan PJ:n päättää se :-D.
Aldar linkki 20. lokakuuta 2003 kello 17.19
Aldar 20. lokakuuta 2003 kello 17.19 linkki Sepirotta [i:c517f1cf85]Eli siis haluaisiko kukaan teistä pelata OpenRPG:llä RuneQuestia? Mää oon sitten alottelija (eka kerta olisi..). Haluaisin olla pelaaja jolloin pitäisi myöskin pelinjohtajien katsella tätä viestiä . Minulla on Riimumestarin kirjasta sivut 4-16, eli tiedän hieman siitäkin . Peli-illat voisivat olla... Tai noh... Annetaan PJ:n päättää se .[/i:c517f1cf85] Voisihan sitä koettaa. Olen ollut nyt kaksi vuotta Pelinjohtajana, mutta pelaajani ovat nyt hieman.. estyneitä.. Kumminkin, voisihan sitä koettaa, kunhan saan ensin nuo kaikki ohjelmat imuroitua.