Vanha foorumi

Takaisin

pelaajat

Roolipelikeskustelu
Shireh 10. maaliskuuta 2003 kello 10.58
Kirjoittaja Viesti
Shireh linkki 10. maaliskuuta 2003 kello 10.58
Shireh 10. maaliskuuta 2003 kello 10.58 linkki Minkälaisia pelaajia teillä pelaa? Oma porukka on pervoa ja sotaisaa. :-o tai minkälaisia pelaajat kun he pelaavat? Pelaajat ovat: [b:17663df895]Lari[/b:17663df895],innokas Tappara-fani joka ei myöskään tiedä että tappelu ei ole ainut vaihtoehto. Joskus todella pervo :lol: . [b:17663df895]Henri[/b:17663df895], porukan innokas rock/hevi-fani. Välillä pervot ajatukset pulpahtavat ulos suusta :lol: [b:17663df895]Osku[/b:17663df895], hmmm.. porukan lapsi(henkisellä tavalla,ei pahalla Nanoflare :lol: ) Ei kovin pervo.... [b:17663df895]Ja minä [/b:17663df895](Teppo)Kuvailisin itseäni lyhytpinnaiseksi,hevi/rock-faniksi,voisin väittää olevani porukan henkisesti kehittynein-tyyppiä.Saatan [b:17663df895]VÄLILLÄ [/b:17663df895]olla omissa maailmoissani (Et sano mitää Nanoflare tai PolFus :lol:) Mutta parempia kavereita ei ole pitää sanoa...
Larppa linkki 10. maaliskuuta 2003 kello 12.44
Larppa 10. maaliskuuta 2003 kello 12.44 linkki calyz kirjoitti: [i:9faa65362c]Minkälaisia pelaajia teillä pelaa?[/i:9faa65362c] No, on meillä kaikki pelaajat ihmisiä, on sekin lähtökohta. :) Sakari: No luulee olevansa jotain jota ei ole. Ihan kohtalainen pelaaja, mutta roolin pelaaminen jää yleensä hakuseen. Harrastaa judoa ja lusmuilemista yleensäkkin, sekä lukemista, mutta tuo judo on aika harhaan johtavaa. :wink: Pauli: No minun veljeni. Kitaraa soittelee ja on ihan hyvä pelaaja, joskus vain keskittyminen herpeää. Markus: No tästä en mene sanomaan mitään. Aina tahtoo ensinnäkin vain hakata ja olla paha ja oikeassa elämässä aika omituinen. Harrastaa kumminkin samassa joukkueessa jalkapalloa. Minä, eli GM: No kaikkihan minut tietää, että kuinka hyvä olen ja vastaavaa. :lol:
Xenro linkki 10. maaliskuuta 2003 kello 13.36
Xenro 10. maaliskuuta 2003 kello 13.36 linkki Iltaa tahi huomenta tai keskipäivää itse kullekin! Kysyit pelaajista, tässä joitain omasta piiristäni: Tuomas: Porukkamme nuorin äijä. Tahtoo yleensä ratkoa asiat voimakeinoilla eikä välitä jos joku loukkaantuu siinä välissä. Harrastaa pianon soittoa, warhammereita ja softaamista sekä ropeltamista. Antti: Itse kilteimmästä päästä oleva haltia mies, joka auttaa ihmisiä ja toruu Tuomaksen Lurz peikkoa tekemästä mitään tyhmää. Myös pianon soittoa, warhammereita ja softaamista sekä yllätys yllätys: ropeltamista. Sami: Jengin köntein jätkä. Pelailee joskus meidän kanssamme kääpiöllään joka muistuttaa Lurzia ikävän pelottavasti. Harrastaa myöskin softaamista, tietokoneella pelaamista ja warhammereita. Minä (parhain kaikista): Olen sitten PJ, mutta aina uudessa seikkailussa joku toinen hoitaa sen viran. Harrastan kitaran soittoa, softaamista, lukemista, tietokoneita, warhammereita ja hillumista. Check my website: www.geocities.com/xenro_1 Siinä olikin kaikki karut faktat. Pärjäilkää!!
Son of Humakt and Jogurt linkki 14. maaliskuuta 2003 kello 14.13
Son of Humakt and Jogurt 14. maaliskuuta 2003 kello 14.13 linkki itte en enää pelaa koska ei oo kenen kaa pelais mut ollaan suunniteltu jos alotettas orlanth is death eetun ja alkesin kaa... kaikki oli ihan suht järkevii jos niin voi sanoo mut tassä niitä ny on: eetu(sivula):pelinjohtaja ja ihan hyva sellanen jolla ideat ei lopu ja... atte:eetun pikkuveli joka on ihan hullu tappaan ja aina jos mahdollista nii pistää itelleen perserkin ja tosi aseen ja kaikkee sellasta mita voi. myrskyhärän noviisi. aleksi:pelaajista vanhin, pelaa ihan kunnolla ja kaikki hahmot on aina ihan erilaisii
Runemaster linkki 14. maaliskuuta 2003 kello 15.50
Runemaster 14. maaliskuuta 2003 kello 15.50 linkki Ilta päivää! Ihmisiä me kai kaikki ollaan mekin.. Tuomas: Vakio älyinen pikkuveli, joka ei tiedä muita tapoja selvittää ongemia, kun tappelu. Itse luottamus rajaton.. ei ymmärrä omien ja vihollisten välisiä voimasuhteita. Tekee yleensä ison ja vahvan hemmon, joka käyttää piilukirvestä, tai jotain vastaavaa massatuhoa. Aiheuttaa välillä hauskoja tilenteita. (Pisti kerran kritulilla peikkolaista päähän ja pää meni mukana, kun kirves jatkoi matkaa vielä seuraavaankin onnettomaan pikkupeikkoon :lol: ) Tommi: Äkkipikainen isoveikka, jonka ainainen unelma on tehdä maagi, joka räjäyttää kolme vihollista kahdella sanalla. Päästää alkukantaisen minänsä esiin aina, kun kompuroi, tai vihollinen heittää nollaykköstä *karjuu ja hakkaa rintakehäänsä*. Ahne, yrittää hyötyä kaikesta mahdollisesta ja ryöstää kuolleiden vihollisten ruumiit. Minä: Paras kaikista ja erinomainen pelinjohtaja, mielikuvituksellinen, eikä tippaakaan itserakas sekä... ilkeä. Hymyilee ja nauraa pielipuolisesti, kun pelaajat ovat pulassa. :evil: Tämmönen meidän porukka. 0]
NanoFlare linkki 18. maaliskuuta 2003 kello 7.04
NanoFlare 18. maaliskuuta 2003 kello 7.04 linkki [quote:1e6c092ed7="calyz"],voisin väittää olevani porukan henkisesti kehittynein-tyyppiä. :-o[/quote:1e6c092ed7] Ihanko????? Päätit sitten laittaa meidän nimet sinne... :evil: Oma versioni: Large: Sama kuin yllä Henkka : Hevimies joka alunperin haluaa pelata mutta lopettaa sitten kesken katsellakseen esim. mitä videoita hyllystä löytyy... sitten ihmettelee miksi lopetimme pelaamisen. Teppo:Hmm... Pelinjohtaja yrittää parhaansa Minä: Ei Seko, Porukan lapsiko? EI! :lol:
PoLFus linkki 22. maaliskuuta 2003 kello 14.12
PoLFus 22. maaliskuuta 2003 kello 14.12 linkki Perkeleen tontut! :lol: mun näkemys meidän pelaajista: [b:8be925de01]Teppo[/b:8be925de01] johtaja, heppu 8-) [b:8be925de01]Lari[/b:8be925de01] pervo, pervo, pervo :-o [b:8be925de01]Osku[/b:8be925de01] child is his name... :oops: [b:8be925de01]Henri[/b:8be925de01] no, ylivoimaisesti paras :evil: ...
Shireh linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 9.17
Shireh 24. maaliskuuta 2003 kello 9.17 linkki Nanoflare, älä nyt suutu. :lol: Ei kai se haittaa jos teidän nimenne huojuvat täällä... Onhan moni muukin henkilö pistänyt nimensä tänne. Hmmm... Uusi kysymys: Kuinka moni pelaajista pelaa naispuolisella henkilöllä?
Larppa linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 10.11
Larppa 24. maaliskuuta 2003 kello 10.11 linkki calyz kirjoitti: [i:204f4689fe]pelaa naispuolisella henkilöllä?[/i:204f4689fe] Minä aloitan juuri pelaamaan. Juuri eilen tehtiin hahmo ja tiedoksi vain, että se on Vingan Daughter! :wink: Aikaisemmin en ole pelannut naishahmoa, mutta nyt sitä pitää kokeilla. Tuli kyllä aika perinteistä, ulkonäkö 18... Naishahmot tuovat yleensä peliin lisää intoa, meillä tämä on hoidettu eph-hahmoilla ja joilla sukupuoli on siis nainen. :wink: Mielenkiintoista oli se, että en ottanut kultiksi sitä perinteistä Ernaldaa tai sitten sitä kaikkien rakastamaa Babeester Goria. Vinga on aika hyvä kultti sitten, kannattaa kokeilla.
Shireh linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 10.18
Shireh 24. maaliskuuta 2003 kello 10.18 linkki Olin aikoinaan naishaltia joka kantoi katanaa ja silmukkahaarniskaa... Lahtas eniten koko porukassa (n.10 henkilöä ennen kuolemaansa, mut hänet herätettiin ja porukkaa kuoli lisää.) Tais myös olla kova juomaan alkoholijuomia...
Runemaster linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 13.15
Runemaster 24. maaliskuuta 2003 kello 13.15 linkki Minun johtamassa pelissä on veljelläni nais haltia, joka riehuu aika taitavasti naginatan kanssa. Hän on raivo raitis ja ulk on 16. Nimi on Amberyl ja palvoo Yelmaliota.
Ugly Psycho linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 14.08
Ugly Psycho 24. maaliskuuta 2003 kello 14.08 linkki [quote:c517772f9f="calyz"]Hmmm... Uusi kysymys: Kuinka moni pelaajista pelaa naispuolisella henkilöllä?[/quote:c517772f9f] En varsinaisesti enää pelaa, mutta pitkään tuli pelattua Vingaa. Elossapa tuo on vieläkin, mutta pelattu ei ole enää pitkään aikaan. Oli heimopäällikön tytär ja hitusen hienohelma. Lopussa tosin myös melkoinen tappokone. Ihan hilpeä hahmo oli, erilainen ainakin. Vingasta sen verran, että ainakin Jane Williamsin versio Vingasta on mielestäni hel-vetin loistava.[url]http://homepages.nildram.co.uk/~janewill/gloranth/vinga/index.htm[/url]
Large linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 18.27
Large 24. maaliskuuta 2003 kello 18.27 linkki Asia on kyllä näin: Minä: Rauhallinen perus pelaaja. :-D Teppo: Pelinjohtaja mutta välillä aika tappo haluinen. :evil: Henkka: Keskittymis vaikeuksinen hevi-hemmo. :wink: Osku: Lapsi vielä... 0]
Guzmo linkki 24. maaliskuuta 2003 kello 19.31
Guzmo 24. maaliskuuta 2003 kello 19.31 linkki Meilläkin on ihan mukavia pelaajia.
Shireh linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 11.07
Shireh 11. huhtikuuta 2003 kello 11.07 linkki ÄLÄ naurata mua kuoliaaksi Large... :lol: Sinä muka rauhallinen pelaaja :lol: Sinähän olet energisempi kuin ydinase....
black knight linkki 11. huhtikuuta 2003 kello 19.54
black knight 11. huhtikuuta 2003 kello 19.54 linkki meidän pelipotukka on tässä: Minä: välillä sekoan ja käyn riehumaan mutta muuten yritän olla rauhassa Timo: hilpeä metsän veikko :wink: Valtteri: totinen kuin pannu Qroqor: suurinpiirtein nukahteleva pelinjohtaja, joka huokailee lauseiden väliin Tässä tämä meidän ihmeellinen joukkomme on :oops:
ZamboNet linkki 14. huhtikuuta 2003 kello 21.45
ZamboNet 14. huhtikuuta 2003 kello 21.45 linkki Sampo (minä): Rauhallinen pelaaja, harvoin teen "barbaarimöykkyjä" hahmoikseni (paitsi joskus agressioiden purkamiseen =D). Tapana hankkitua hahmoillaan ongelmiin osoittamalla liian korkea-arvoisille eph hahmoille nenäkkäitä, teräviä kommentteja. Se yhdistää kovin useita hahmojani =D Off-elämässä filosofian ja argumentoinnin ystävä =) Niko (PJ yleensä): Hänkin rauhallinen. Saa jatkuvasti uusia seikkailuideoita, joiden toteutus jää surullisesti usein puolitiehen, kun uusi idea tulee päähän. Keskeneräisiä seikkailuita tekeillä yleensä viisi kerralla =D Mutta kun hän saa jonkun seikkailun valmiiksi (yleensä painostuksen tuloksena) se on todella mielekästä pelattavaa. Off-elämässä filosofian ja argumentoinnin ystävä kuten minäkin. Antti: Taipuvainen "tuuliviiri"-kompleksiin =D Mukava tyyppi joka tapauksessa. Kääpiöhahmojen suuri ystävä. Hänellä on nykyään periaate: mitä oudompi hahmo, sitä parempi. Kykeneväinen myös argumentointiin. Ville: Hänen hahmonsa ovat yleensä synkkiä, tavalla tai toisella. Hänen pelitapansa on yleensä hieman on/off-nappulaa muistuttava. Jos peli on hänestä kiinnostava hän on mukana 110% teholla, mutta jos peli on vähänkin pitkästyttävä, niin hän kaivaa koulukirjoja esiin ja alkaa käyttää aikaa läksyjen tekemiseen =D, ollen näin mukana noin 1% teholla. Offina mukava tyyppi kuitenkin... pitää argumentoinnista myös... sellaisen kuvan ainakin olen saanut =) (miksi argumentointi tuli esille niin usein? koska 80% peliajastamme menee yleensä väittelyissä *naur* se on muodostunut tärkeäksi osaksi pelikertojamme syystä tai toisesta...)
Oxu linkki 16. huhtikuuta 2003 kello 11.29
Oxu 16. huhtikuuta 2003 kello 11.29 linkki Lopetetaan tämän peliryhmämme kommentoiminen nyt joooko?? Pitää jättää muillekkin tilaa katsos :roll:
Wraith linkki 28. huhtikuuta 2003 kello 22.32
Wraith 28. huhtikuuta 2003 kello 22.32 linkki Jaa, no meillä on melko (?) normaali porukka..*köh* Risto: Jenkkifutista, pervoko (ei liian :) ) Rauhallinen pelaajana, osaa jopa suunnitella juttuja. Veki (Mc Skeleton Veli-Veijo): Kalpea kuin haamu, lusmu, pelaajana erinomainen ryhmätyöskentelijä. Ville: Pitkänhuiskea blondi. Pyrkii (rooli)pelaamaan oikeasti, jopa välittää siitä että hahmolla on elämä ja tausta yms. onneton noppakäsi. Jarkko: Pieni mies, töissä (uskokaa tai älkää). Erinomainen selkäänpuukottaja, rakastaa pelata omaan pussiin.. ja josksu jopa onnistuu siinä jäämättä pahasti kiinni. Myös seurustelee (nii-in, tällä jätkällä on elämä IRL). Pelaa varasta tai velhoa.. usein molempia samassa :) Pasi: Edellisen veli. Ainoa tuntemani henkilö joka osaa pelata ns. Paladiiniä. Tarpeen vaatiessa osaa olla myös itsekäs. Janne (that's me): PJ.. (lievästi) hullu siviilissä... onneton romantikko.. pelaajille tulleet salamurhaajat tutuiksi... hermot aika pinnassa kun alkaa kuulua valitusta pelaajien osalta...
Aldar linkki 21. lokakuuta 2003 kello 10.16
Aldar 21. lokakuuta 2003 kello 10.16 linkki calyz: [i:b9be8cb224]Minkälaisia pelaajia teillä pelaa?[/i:b9be8cb224] No meillä pelaa ihan pervoa porukkaa.. [b:b9be8cb224]Miska:[/b:b9be8cb224] Tappelun janoinen pervo. [b:b9be8cb224]Kari:[/b:b9be8cb224] Pervo 180 senttinen wanabe-velho. [b:b9be8cb224]Markku:[/b:b9be8cb224] Tiedenero wanabe-varas. Että sellasta, aika perus roolipeliporukkaa, mutta kumminkin aika erikoinen porukka. Parempia kavereita ei kumminkaan voisi toivoa..
Juha linkki 19. marraskuuta 2003 kello 21.49
Juha 19. marraskuuta 2003 kello 21.49 linkki Laukaan RQ-kilta unrevealed ~ [b:446b72af2e]Esko[/b:446b72af2e]*: Hukkaprosennti 95(%). Pääjuoni on kasaantunut jo lukuisia vuosia, joten mies on itse pitkajänteisyys. Turnaus kestävyys laskenut vuosien karttuessa. Tosin niin myös vaatimukset ja itsekritiikki. Ei pelkää käyttää sahaa pelaajien ilakoidessa, kuten hyvän luolamestarin kuuluu. [b:446b72af2e]Juha[/b:446b72af2e]: kohtelias kikkailija. [b:446b72af2e]Osku[/b:446b72af2e]: dynaaminen haastaja. [b:446b72af2e]Smu[/b:446b72af2e]: nuorekas ja näppärä. [b:446b72af2e]Moilanen[/b:446b72af2e]: kuriton pervo. cheerleaders: jalostuneita, urbaaneita ja aistillisia. Ollemme pelanneet yli kymmenen vuotta. Moilanen on uusin lisäys, aloitti tänä vuonna, joten siksi leikkii vielä. Kunhan saadaan se tavallinen 'munuaisen luovutus killalle' tehtyä, niin eiköhän poika opi tavoille. *luolamestari.
Bragolgurth linkki 24. marraskuuta 2003 kello 15.49
Bragolgurth 24. marraskuuta 2003 kello 15.49 linkki Meillä oli alkuunsa melko isokin peliporukka, joka käsitti kuusi pelaajaa(meillä yläraja)plus Pj. Mutta jostain syystä se hajosi ja nyt on sellainen pieni porukka. Porukka ennen: Käpä: Pj:mme, heittää luultavasti kaiken päästään, joskus hakee jonkun pikkuskenen. Innostuu toisinaan lahtauttamaan hahmoja, ei vielä onnistunut siinä. Penni: En tunne koko tyyppiä, Pj:mme kamu. Ei koskaan peleissä mukana, teki jotain omaa kunnes lopetti roolauksen. Niko: Pelaa aina silloin tällöin, kun jaksaa. Ei mikään kummoinen pelaaja. Antti: Innostuu ja innostuttaa muita pelaamaan, mutta tahtoo lopettaa ensimmäisen tunnin sisällä. Jaakko: Oma veli, ei koskaan kiinnostunut roolauksesta, luulisin, kökkö pelaaja. Tatts: Samanlainen kuin minä, yllättävästi. Kun pelataan, pelataan hartaasti. Väkivalta ei ole ainoa vaihtoehto, ollut mukana joka kerralla. Joonas: Minä. Puhumalla pääsee pitkälle, miekalla vähän pidemmälle(joskus) :wink: Porukka nyt: Käpä: Samaa mitä yllä Tatts: samaa mitä yllä Antti: samaa mitä yllä(Ei aina pelaa, kun pelaa jääkiekkoa) Joonas: samaa mitä yllä Nykyinen peliporukka käyttäytyy miten kuten, esim. puolituisilta saatiin piiput ja massi jotain(ei ainakaan pitkänpohjan pehkua) ja on saatu kylmiä katseita muutamasta kaupungista.
Tupew linkki 25. marraskuuta 2003 kello 9.45
Tupew 25. marraskuuta 2003 kello 9.45 linkki Meidän peliporukkamme hyvä puoli on se, että kaikki ovat tajunneet roolipelaamisen idean. Keskitytään siis pelaamaan roolia eikä kokoajan kinuta mättöä, Tässä hieman meidän peliporukkamme jäsenistä: Tony: Hyvä pelaaja ja yleensä pelinjohtaja. Pelaamme hänellä joten hän on aina mukana. Pelaa hyvin ja silloin kun pelataan niin hän pelaa keskittyneesti. Hän myös alunperin kokosi sakin kasaan ja auttoi roolipeliharrastuksemme käyntiin. Kunniaa hänelle. Juha(minä): Tonyn jälkeen varmaan johtanut eniten pelejä. Hyvä pelaaja ja keskittyy rooliin silloin, kun pelataan. Luova myös. Ollut pisimpään porukassa Tonyn jälkeen. Mukana pelaamassa aina kuin mahdollista. Markus: Ihan perustasoa. Kohtalaisen luova pelaaja ja pystyy kyllä ihan hyviin roolisuorituksiin, mutta hänen keskittymisensä joskus hieman herpaantuu. Jaksaa kuitenkin kohtalaisen hyvin keskittyä ja pelata. Melkein aina mukana pelaamassa. Tomi: Ihan perustasoa. Pistää kohtalaisen usein ranttaliksi. Mutta ihan hyvä pelaaja kun se jaksaa keskittyä. Hänelle voisi oikeastaan antaa meidän porukan pervon arvonimen, vaikka ei hän nyt kovin usein pervoa peliä haluakkaan. Melkein aina pelaamassa Jarkko: Jarkko pelasi silloin kauan sitten mutta lopetti sen jälkeen pelaamisen. Nyt hänen roolipelaajanliekki on kuitenkin taas sytytetty ja pelaa tällä hetkellä yhdessä pelissä. Jaksaa keskittyä ihan hyvin rooliinsa. Paikalla silloin kun pelataan sitä peliä missä hän on mukana. Lassi: Hän nyt ei enää kovin paljon pelaa, mutta on periaatteessa vielä mukana Peliporukkamme historiasta löytyy myös muita nimiä, mutta he eivät pelaa enää, piste.
GreepyReaper linkki 29. marraskuuta 2003 kello 16.53
GreepyReaper 29. marraskuuta 2003 kello 16.53 linkki Suurin osa meidän porukan kuvauksesta löytyy "Mitä tehdä jos pelaajat kettuilevat PJ;lle?"-osiosta.
Fourfinger linkki 18. joulukuuta 2003 kello 17.17
Fourfinger 18. joulukuuta 2003 kello 17.17 linkki [i:99362c4996]Tommi[/i:99362c4996]= Erittäin vittumainen Pj kun sille päälle sattuu... murhanhimoinen paska.. :lol: [i:99362c4996]Sami[/i:99362c4996]= muissa maailmoissa aika paljon, mutta kirjaa tunnollisesti päiväkirjaa ja parantaa [i:99362c4996]Jussi[/i:99362c4996]=kelpo pelaaja, mutta joskus aika tekopyhä haltianketale, joka ampuu hyvin jousellaan [i:99362c4996]Hate[/i:99362c4996]=Erittäin helposti vittuuntuva ja joskus itsessäälissä rypevä sammakko, muuten hyvä velho [i:99362c4996]Henkka[/i:99362c4996]=Pervo, joka puhuu koko ajan naisista mutta kelpo kääpiö
Mostal linkki 19. joulukuuta 2003 kello 11.17
Mostal 19. joulukuuta 2003 kello 11.17 linkki Meilläkin kaikki ovat ihmisiä. ja kaikki ollaan samalla luokalla ja saman ikäisiä. Ja kaikki on yhtä pervoja. [b:35a688b706]Teemu:[/b:35a688b706] Ainoa jolla on muija. Aika hämärät jutut välillä. :-D [b:35a688b706]Samuli (Merkka)[/b:35a688b706] Ainoa joka tykkää räpistä. Pelaa futista. Kuulishullu ja puutteinen. HElvetillinen korsto :-D [b:35a688b706]Marko[/b:35a688b706] Porukan hiljaisin. Kaikkien tyyppien pitää olla juoppoja. Istuu aina palvontamenoilla (pelikerroilla) nurkassa ja puhuu vain silloin kun siltä kysytään jotain. Tikun laiha eikä omista hanskoja :) [b:35a688b706]Aku[/b:35a688b706](ei mukana tässä kampanjassa) Pulska ja Helvetillinen korsto. Aika hidasälyinen. Sillä on astma ja illä on tietokone jossa ei ole nettiä ja se kone on sairas über. [b:35a688b706]Minä[/b:35a688b706] En sano ittestäin muuta kun että mä olen aina pelinjohtaja. Porukan pervoin. tai no pervo on aika lievä sanamuoto :-D
Broo linkki 25. toukokuuta 2005 kello 20.00
Broo 25. toukokuuta 2005 kello 20.00 linkki Jari: yleensä aina haltia,unelma on kirjoittaa kirja seikkailuistan,tyypillisin hahmon nimi Haltsu-Hintti,Pete-Peruna yms.Rauhallinen pelaaja ja hyvä pelinjohtaja. Toni:on alussa aina innostunut,mutta about puolen tunnin pelin jälkeen alkaa nukkua tai vaatii ruokaa itselleen. ei tiedä säänöistä mitään. Viktor: sellanen 'meen kutittamaaan baarimikkoa tyyppi'. muuta ei tartte sanoa. Minä: olen yleensä ortlanthi tai broo.luulen että keskityn eniten peliin.tunnen säänöt hyvin. aivan meinasin unohtaa peliporukkamme sai uusimman jäsenensä pari viikkoa sitten. Jesper: Tappelee aina baareissa.Käyttää yleensä joukko tuhop aseita esim: piilukirves,suurvasara,suurkirves,isomiekka,bastardi, sotamoukari, pallo ja ketju. Niin että tallanen kiva porukka meillä on :D
Alec linkki 26. toukokuuta 2005 kello 11.09
Alec 26. toukokuuta 2005 kello 11.09 linkki No pistämpä itsekkin tiimimme yleiseen esittelyyn: Iso W: Porukan ikuinen PJ, heittää aina kaiken päästään, mutta saa pelistä sen verran huumoria irti että on aina pakko tulla uudestaan kokemaan uusimmat mielentuottamukset Joonas: Porukan erikoishahmo, ankka, puolituinen, ym. Varmasti tiimin viisain ja roolipelikokemus laajin Suski: Uskomaton legenda, ei petä koskaan. Ase ku ase vahinkoa tulee aina minimi, suusta lähtee sellasia kommentteja että ollaan jopa kirjattu osa ylös (mä työnnän vankkurit metsään -> siis KOK 10 VMA 9 nainen työntää isot kaupppavankkurit täynnä tavaraa yksinään tiheään metsään :lol: ). Viime pelikerta oli viimeinen kerta ku uskon suskilta lauseen "luottakaa muhun" Minä: Perus varma action man, joka ei vaaraa kaihda -> hahmoja tehty välillä liukuhihnalla! Säännöt aika hyvin hallussa ja PJ turvautuukin välillä minuun säännöissä. Ai niin varmasti myöskin kovaäänisin ja yleisesti pelikerran jälkeen ei ajokunnossa!!!