Vanha foorumi

Takaisin

28.2 - 2.3 (-03); Lähdetkö vai et?

Tapahtumat
Dovas 30. tammikuuta 2003 kello 15.33
Kirjoittaja Viesti
Dovas linkki 30. tammikuuta 2003 kello 15.33
Dovas 30. tammikuuta 2003 kello 15.33 linkki Hyvähän järjestäjien on tätäkin seurata... ...Täytyy kertoa, meinasin pistää neljännenkin vaihtoehdon: "Ostaisitko tältä mieheltä hevosen?" No joo...
Larppa linkki 30. tammikuuta 2003 kello 17.57
Larppa 30. tammikuuta 2003 kello 17.57 linkki No minä voin ilmoittaa teidän kiusaksi, että taidan liittyä Kalikokseen ja saatan siten piipahtaa siellä Jyväskylässä, jos kyyti järjestyy. Joten minäkin taidan ehkä tulla. :) Ps: Ei ole vielä varmaa.
Kasila linkki 31. tammikuuta 2003 kello 8.15
Kasila 31. tammikuuta 2003 kello 8.15 linkki Kaikkien kauhuksi voisi tulla piipahtamaan siellä ja kattoo rakkaita kinastelu kumppaneita in flesh... nops.. mutta perkeleesti tenttejä ja pari semmaria.. mutta tulossa ollaan jos se on millään mahdollista... Tussu kun on muuta elämää ei vain RQ:ta--- ja naimisiinkin pitää mennä :o
Dovas linkki 31. tammikuuta 2003 kello 9.18
Dovas 31. tammikuuta 2003 kello 9.18 linkki Kasila: [i:7746de8d57]Kaikkien kauhuksi ...[/i:7746de8d57] Höpö höpö. [i:7746de8d57]voisi tulla piipahtamaan siellä ja kattoo rakkaita kinastelu kumppaneita in flesh[/i:7746de8d57] No niin hienoa! Kaikki ilman muuta paikalle! [i:7746de8d57]... ja naimisiinkin pitää mennä :o[/i:7746de8d57] Congratulations! :hat:
Salmanuoli linkki 31. tammikuuta 2003 kello 10.01
Salmanuoli 31. tammikuuta 2003 kello 10.01 linkki Huusaa! Toivottavasti Herra Kasila ilmaantuu paikalle, olisi mukava nähdä (pitkästä aikaa!). Tulkaa koko laukaan-kilta remmi. Tuun hakeen jos ette tuu! Larppa on lämpimästi tervetullut, nuorempaa sukupolvea kaivataan ettei 'vanhukset' ihan kangistu kaavoihinsa. Tulkaa tulkaa! -Perttu
Larppa linkki 31. tammikuuta 2003 kello 13.16
Larppa 31. tammikuuta 2003 kello 13.16 linkki Salmannuoli kirjoitti: [i:3e09e0f3d2]Larppa on lämpimästi tervetullut, nuorempaa sukupolvea kaivataan ettei 'vanhukset' ihan kangistu kaavoihinsa. [/i:3e09e0f3d2] Kiva kiva. :) Jos kyyti järjestyy niin varmasti tulen!
Aztek the Merciful linkki 5. helmikuuta 2003 kello 0.20
Aztek the Merciful 5. helmikuuta 2003 kello 0.20 linkki Kasila sen sanoi: ei voi tietää. Yleensä tiedän viikonloppuni menot vasta silloin kun huomaan jossain olevani. Netti-mielikuvat ovat kuitenkin niin hatarat ja epäluotettavat, että hyvä olisi face-to-face nähdä, vaikka edes pikaisesti. Yritetään saada RQ-viikonloppu tuohon saumaan niin eiköhän meistä jokainen silloin paikalle tule jonain päivänä. Vaikkakin pikainen face-to-face mielikuva voi olla vielä hatarampi kuin foorumilla lätinöinnistä syntynyt. :lol: Tekisi mieli pelata hieman jotain peikkopallon tynkää. Olkapää leikattiin 2 viikkoa sitten, joten en ehkä voisi ottaa 100% kontaktia... mutta ei se haittaa koska kukaan ei saisi minua kiinni kuitenkaan 8-)
Grammund linkki 5. helmikuuta 2003 kello 12.53
Grammund 5. helmikuuta 2003 kello 12.53 linkki Aikataulut sotii taas allekirjoittanutta vastaan. Noup ei pääse.
Wildor linkki 5. helmikuuta 2003 kello 12.58
Wildor 5. helmikuuta 2003 kello 12.58 linkki Hyvähän se on, jos Larppakin pääsee. Kai ihmiset saunoo ja sillai? Mikään ei oo niin palkitsevaa, kuin kunnon rehkiminen lumipeikkopallon kimpussa ja sen jälkeen kipakoihin löylyihin likoamaan hien ja peikkomaisen sonnan pois itsestään. Viime kerrasta viisastuneena ihmisille tiedoksi, että riimut kannattanee piirtää kosteusvoiteella käsitellyn ihon päälle, kunhan voide on ensin imeytynyt. Lähtee paljon paremmin nimittäin se musta Grimasin maali pois tällä tavoin! Miten on? Kysytäänkö paikalle muitakin, kuin Kalikosin jäseniä Jyväskylän alueelta. Pari innokasta peikkopalloilijaa sekä Gloranthaa pelaava tulisi varmasti paikalle, jos vain kutsuttaisiin.
Larppa linkki 5. helmikuuta 2003 kello 13.15
Larppa 5. helmikuuta 2003 kello 13.15 linkki Aztek the Merciful kirjoitti: [i:f6f3646abb]että hyvä olisi face-to-face nähdä,[/i:f6f3646abb] No niin on tosiaan. Sain esimerkiksi Nysalorista ihan erinlaisen näkemyksen, ennen kuin näin hänen (huonon) kuvansa netissä. Ja sitten voisi olla pieni ehdotus: Miten olisi, että kaikkien Kalikoksen jäsenten naamataulut otettaisiin filmille ja sen jälkeen laitettaisiin nettiin koko kansa nähtäväksi? Miten on? Wildor kirjoitti: [i:f6f3646abb]Hyvähän se on, jos Larppakin pääsee.[/i:f6f3646abb] Niin minustakin olisi. :-D Aikatauluja olen katsellut bussista, niin olisi sillä lailla, että minun bussini tulisi vasta kolmelta sinne jyväskylään, ellen tulisi jo perjantaina. Ja sitten sunnuntai aamuna kahdeksalta pitäisi poistua. Hmm, katellaan, hyvältä alkaa näyttämään. :) [i:f6f3646abb]rehkiminen lumipeikkopallon kimpussa [/i:f6f3646abb] Jos nyt pääsen tulemaan, niin onko mahdollista päästä mukaan? Ainakin vikkelät jalat on, mutta massa ongelmia ehkä liikaa. Kunhan ette runti liian kovaa. :wink: Ja sitten Topikin ehdotti ovelasti, voisin olla peikkolainen! No ei nyt sentään. :)
Wildor linkki 5. helmikuuta 2003 kello 14.01
Wildor 5. helmikuuta 2003 kello 14.01 linkki Yö-peikon nuoruushan on hyvin suojattua ja varjeltua aikaa, joten voisit ihan hyvin olla nuori yö-peikko. Esim. pallonkuljettaja tai jotain sellaista. Jos tällainen ei oikein näytä toimivan, niin eiköhän sitä järjestetä yksi vähän pehmeämpi peli niille, jotka tuntevat luiden katkeamisen jotenkin epämiellyttäväksi. Eipä siltikään, eihän viime kerrallakaan mitään ilkeätä tapahtunut kenellekään ottelijalle - ainoastaan jälkipeleissä joku taisi ottaa tuttavuutta saunan kaakeleiden kanssa. Itsehän en päässyt osallistumaan tähän vaiheeseen, koska en ottanut urheilujuomaa mukaani lainkaan. Ylipäänsä tapahtumasta toivon itse sellaista, että kaikki saavat olla mukana kaikessa. Syynä lie se, että itse aloitin roolipelaamisen jo kolmannella luokalla (nörtti jo syntyessään?) Sellainen "sä oot liian nuori" asenne on täysin peestä ja itse ainakin olen sitä meiltä, että Larpan ja Tupewin ikäiset pelaajat osaavat pelata ropea tai peikkopalloa ihan siinä missä muutkin vanhemmat ihmiset. Eihän alle 15-vuotias sentään mikään kädetön ja jalaton norppa ole. Että kaikki minun mielestäni mukaan just niin paljon, kuin itsestään vaan siltä tuntuu.
Larppa linkki 5. helmikuuta 2003 kello 16.07
Larppa 5. helmikuuta 2003 kello 16.07 linkki Wildor kirjoitti: [i:15c8fdf9c9] jotka tuntevat luiden katkeamisen jotenkin epämiellyttäväksi[/i:15c8fdf9c9] Heh, no etsinäkään varmaan pysyisi urheilu hengessä enään mukana, jos kylkiluu katkeaisi tai vastaavaa. :wink: No en minä sitä pelkää, annan kyllä teille taidon näytteen pakoon juoksemisesta peikkolainen sylissä ja voisi sitä flix flax sarjaa kokeilla maalivahdin ohitse. :) No eiköhän se onnistu, äiti ei varmaan kovin paljoa ilahdu jos tulen takaisin käsi tai kylki paketissa. Kaikki samaan peliin vain. Nopeesti vaihtoon jos sattuu. :) [i:15c8fdf9c9]mikään kädetön ja jalaton norppa ole. [/i:15c8fdf9c9] No pitää sitä täälläkin mainostaa, että olen juossut Visassa (urheiluseura iisalmessa) kilpaa. Aina vuotta vanhemmat samassa sarjassa, mutta olen päässyt aina palkinto sijoille, niin lyhyellä ja pitkällä matkalla, että eiköhän se peikkopallon pelaaminen suju, kun jalkapallossakin tulee nykyään kyynerpäätä ja runtteja hieman liikaa. :)
Dovas linkki 5. helmikuuta 2003 kello 16.49
Dovas 5. helmikuuta 2003 kello 16.49 linkki Joo, ehdottomasti: mukaan vain nuoret ja ujotkin! Ketään ei sysätä sivuun. Yhteishenki on aina ollut niin helkutin korkealla.
Chividal linkki 6. helmikuuta 2003 kello 9.30
Chividal 6. helmikuuta 2003 kello 9.30 linkki Jes kaikki mukaan peikkopalloon. Jos ei muut huoli niin Jyväskylän Luunjyrsijät ainakin. Jyrsijät ovat harjoitelleet koko pitkän vuoden ja hioneet taktiikoita, joten varokaa muut. Mutta oikeastaan ihan sama tuletteko ollenkaan pelaamaan kun Jyrsijät voittavat kuitenkin.
Sivulan Poika linkki 14. helmikuuta 2003 kello 18.56
Sivulan Poika 14. helmikuuta 2003 kello 18.56 linkki Kyllä nyt Dovasin suoramarkkinoinnin ansiosta aloin ihan vakavasti harkita tulemista. Täytynee alkaa vanhemmilta kärttäminen. Peikkopallo/Kilpikähmä kuulostaa kyllä aika muikealta. :) Nimim. 12-vuotiaana äänenmurros ja 70kg ja 180cm. Oli kiva tossa koulusta myöhästyessäni joku tuntematon opettaja luuli minua abiksi, ei herran jumala, juuri menin seiskalle. Niin, ja minulle saa sitten vakutella kuinka kaikki otetaan mukaan kaikkeen, ja kuinka siellä on muutenkin niin äärettömän kivaa.