Vanha foorumi

Takaisin

Runescape

Yleinen keskustelu
TypoDemon 23. joulukuuta 2002 kello 15.28
Kirjoittaja Viesti
TypoDemon linkki 23. joulukuuta 2002 kello 15.28
TypoDemon 23. joulukuuta 2002 kello 15.28 linkki Eli siis tämä suurta suosiota kerännty nettirope.. mitäs mieltä kukin on? Laitoin aika monta eri vaihtohetoa, jotta jokaiselle olisi oma. Tähän voisi vaikka sitten laittaa mikä siinä on nyt niin uonoa/hyvää sitten kanssa. Ps: en nyt ole itse ihan varma, mutta kai sen pelin jostain [url]http://www.runescape.com[/url] osoitteesta löytää. Itse henk koht en pidä pelistä, koska sehän on vain hinutusta pahimmillaan... :x
Tupew linkki 23. joulukuuta 2002 kello 18.12
Tupew 23. joulukuuta 2002 kello 18.12 linkki Itseasiassa, tuolta ei löytynyt minulle vaihtoehtoa ja se vaihtoehto minulle olisi ollut: En ole koskaaan kuullutkaan.Eli en ole koskaan edes kuullut siitä, saati sitten pelannut.Mutta veikkaan, että se on samanlainen , kun kaikki muutkin nettiropet. Ja kaikki nettiropet ovat todella huonoja. Koska niissä vain kävellään ja hakataan örvenkkeleitä ja ostetaan uusia aseita ja sitten niitä kutsutaan vielä roolipeleiksi. Ainoa hyvä asia mielestäni niissä on se, että hahmon saa tehdä ihan itse. Siis en tarkoita sitä, että valmiina on jotain kuusi vaihtoehtoa joista valitaan se yksi.(JA yleensä niitä vaihtoehtoja ovat soturi,velho,parantaja,varas, jne) Vaan tarkoitan sitä, että sen hahmon saa tehdä ihan kokonaan itse jokaista kasvon piirrettä myöten.
Larppa linkki 23. joulukuuta 2002 kello 19.38
Larppa 23. joulukuuta 2002 kello 19.38 linkki Tupew kirjoitti: [i:1d417b644a] Ja kaikki nettiropet ovat todella huonoja. Koska niissä vain kävellään ja hakataan örvenkkeleitä ja ostetaan uusia aseita ja sitten niitä kutsutaan vielä roolipeleiksi.[/i:1d417b644a] Niin, minusta ei ainakaan nettiropet ole huonoja. Tai saattaa sieltä muutama huono löytyä, mutta ei yhtäkään todella huonoa. Ja Tupew minä ainakin tykkään sellaisista roolipeleistä, niin netissä kuin paperilla, missä hakataan jonkin verran örvelöitä. Ja pystyy ropeissa juoksemaankin. En minä ainakaan tykkäisi sellaisesta roolipelistä, mikä menee näin: -"Suututat kauppiaan tyhmällä tinkimisellä ja se suuttuu ja aikoo hakata sinut, mitä teet?" -"Juoksen pakoon" -"Pääset pakoon, mutta joudut vihaisen pikkupojan luokse joka hakkaa sinua kepillä, mitä teet?" -"Jatkan pakoon juoksemista, kun en tykkää hakkamis ropeista" Niin, asiaan minusta tämä runescape on aivan kohtalainen netti roolipeli. Voi se joittenkin mielestä tuntua huonolta, mutta on se loppujen lopuksi ihan hyvä, kun on vetänyt sen läpi kahdesti eli aivan hyvä roolipeli, kun jopa minä jaksan pelata sen läpi. :-D
TypoDemon linkki 23. joulukuuta 2002 kello 20.26
TypoDemon 23. joulukuuta 2002 kello 20.26 linkki Ohi aiheen menee, mutta minkäs sille voi... Larppa: oletko koskaan ajatellut, että ehkä ei kannattaisi isonnella ja liioitella asioita? Voisi suhtautua johonkin järjellä? Viakka hakkaaminen ei olisikaan pääasia pelissä, niin sitä voi silti olla pelissä. Kauppiasta varmaan kannattaakin juosta krkuun, mutta mitä pikkupokiin tulee, niin ehkä pikkupojat lähtisivät karkuun jo pelkästä huutamisesta? Tässä kyllä tulee mieleen sekin, että miksi pelinjohtaja laittaa pikkupoikia hakkaamaan pelaajaa kepeillä? :-? Mielestäni taisteluiden [b:9df1714dde]EI[/b:9df1714dde] pitäisi olla pelin pääasia, vaan roolipelaaminen. Toki jos pelaa 2 metristä arskaa millä on kova hinku halkoa kaikkea kahti, niin mikäs siinä? Tälläistä tosin voi pelata teitokoneellakin aivan yhtä hyvin. Onhan se hauskempaa toki PNP:ä, mutta parhaat pelini ovat ainakin olleet sellaiset missä ei taistelu ole ollut pääaiheena, mutta on pakko myöntää, että kuluu se aika ihan rattoisastikkin pahiksia tappaessa. Lyhyesti: Tappelu ei ole roolipelien tarkoitus, paitsi ehkä joidenkin kuten esim. D&D 1 jossa kääpiö on ammatti, ja se paras peli on se peli jossa ei tapella joka pelikerta. Ps: teitysti silti rolipelien kultainen sääntö pätee yhä:"Pelaa niin kuin tahdot, kunhan vain on hauskaa." Ja näin lisänä en tosiaan muistanut laittaa vaihtoehdoksi, en ole koskaan kuullutkaan... Minusta ei ole pelin syvimpiä saloja kertomaan, mutta minun kokemukseni rajoittuvat siihen, kun aloitin maagihahmolla (yksi kolmesta) ja rupesin hakkaamaan vuorta hakulla, jotta saisin itselleni tehtyä miekan. :-o Kyllähän sitä siinä pelaili pari iltaa aika intensiivisesti, mutta sitten tajusin, että matikan läksytkin ovat hauskempia ja menin tekemään niitä...
Larppa linkki 23. joulukuuta 2002 kello 21.58
Larppa 23. joulukuuta 2002 kello 21.58 linkki TypoDemon kirjoitti: [i:b415223388]Larppa: oletko koskaan ajatellut, että ehkä ei kannattaisi isonnella ja liioitella asioita?[/i:b415223388] Enpä ole pahemmin ajatellut. :-D TypoDemon kirjoitti: [i:b415223388]Voisi suhtautua johonkin järjellä?[/i:b415223388] Jep, samaa voi sanoa sinullekkin. :-D TypoDemon kirjoitti: [i:b415223388]Viakka hakkaaminen ei olisikaan pääasia pelissä, niin sitä voi silti olla pelissä. Kauppiasta varmaan kannattaakin juosta krkuun, mutta mitä pikkupokiin tulee, niin ehkä pikkupojat lähtisivät karkuun jo pelkästä huutamisesta? Tässä kyllä tulee mieleen sekin, että miksi pelinjohtaja laittaa pikkupoikia hakkaamaan pelaajaa kepeillä?[/i:b415223388] Mitä tarkoittaa "Viakka"? No, kuka on laittanut "[i:b415223388]pikkupokiin[/i:b415223388] semmoisia peliin? Tarkoitat varmaan pikkupoikia. Se oli vain esimerkki. No voisi palata tosiaan asiaan... [b:b415223388][u:b415223388]JA MUUTEN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!![/u:b415223388][/b:b415223388]
Guzmo linkki 23. joulukuuta 2002 kello 22.01
Guzmo 23. joulukuuta 2002 kello 22.01 linkki Minkä takia vaihtoehdoissa ei ole sitä minkä 80% kuitenkin valitsisi? Eli, "En ole pelannut, enkä edes tiedä mistä pelistä puhutte." :) Ajattelin perustaa seuraavalle asialle uuden ketjun, mutta en nyt kyllä enään jaksa. [size=24:697333db54][color=red:697333db54]Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta![/color:697333db54][/size:697333db54] [Edit] Jaa, Larppa ehti jo ensiksi. Kiehveli soikoon, mutta punaisella se täytyy olla, sanoi Sedeneyaa hurskaasti palvova tonttu :)
Tupew linkki 24. joulukuuta 2002 kello 10.21
Tupew 24. joulukuuta 2002 kello 10.21 linkki [quote:30ea3bd322="Larppa"] Mitä tarkoittaa "Viakka"?[/quote:30ea3bd322] Luulen vahvasti, että sinä et ole tyhmä ja ymmärrät mitä tuo tarkoittaa. Ja minkäs hän itselleen voi, kun hän on nimensä mukaan TypoDemon :-D. Olen samaa mieltä Typon kanssa tuosta, että örvelöiden tappaminen ei ole pääasia ropeissa, niinkuin se ei olekkaan. Tappeluita on kuitenkin hyvä olla aina silloin tällöin. Mutta kyllä alkaa örvelöiden tappaminenkin käydä pikku hiljaa tylsäksi, jos pelaaminen on vaan sitä, että ensin vastaan tuleee örvelö: tapa se. Sitten eteen tulee uusi örvelö: tapa se. Ja homma jatkuu tätä tahtia. Tuo homma alkaa pikku hiljaa etoa, jos se jatkuu pitkään. Juuri tuo Larpan kauppias esimerkki oli ihan hyvä esimerkki ropettamisesta, jos minä pelaisin hahmoa jolle käy noin niin juoksisin karkuun. Mutta kuvittele jos olisit se tyyppi, joka juoksi karkuun. Hakkaisitko sen pikkupojan? Ja ei olisi ollenkaan hyvä idea ainakaan hakata sitä kauppiasta. Kuitenkin sen jotkut gorillat tulee jossain vaiheessa perään. Tai sitten ihan kaupungin vartijat ottavat kiinni koska olet pahoinpidellyt kansalaisen. Tarkoituksena on ropettaminen, ei kaikkien niiden henkilöiden hakkaaminen, jotka jollain tavalla hyppii silmille tai muuta.Mutta jos hahmo on joku hullu murhaaja rikollinen, niin silloin kauppiaan hakkaaminen voisi olla ihan järkeen käypää. Riippuu ihan hahmosta, ei siitä pitääkö henkilökohtaisesti hakkaamisesta ropeissa. Ja hyvät joulut kaikille minunkin puolesta!
Larppa linkki 24. joulukuuta 2002 kello 12.25
Larppa 24. joulukuuta 2002 kello 12.25 linkki Tupew kirjoitti: [i:58bb4fd7b4]Olen samaa mieltä Typon kanssa tuosta, että örvelöiden tappaminen ei ole pääasia ropeissa, niinkuin se ei olekkaan.[/i:58bb4fd7b4] Joo, minäkin olen teidän kanssa sama mieltä. Tupew kirjoitti: [i:58bb4fd7b4]Hakkaisitko sen pikkupojan?[/i:58bb4fd7b4] Kyllä. Tupew kirjoitti: [i:58bb4fd7b4]Riippuu ihan hahmosta, ei siitä pitääkö henkilökohtaisesti hakkaamisesta ropeissa.[/i:58bb4fd7b4] Jep, olen samaa mieltä. :-D Ja vielä kerran: [color=red:58bb4fd7b4]HYVÄÄ JOULUA![/color:58bb4fd7b4] [color=#444444:58bb4fd7b4]Heh, piti ottaa Guzmosta mallia![/color:58bb4fd7b4]
Jucaza linkki 31. joulukuuta 2002 kello 10.39
Jucaza 31. joulukuuta 2002 kello 10.39 linkki [quote:ac03685fc3="Larppa"]-" Niin, asiaan minusta tämä runescape on aivan kohtalainen netti roolipeli. Voi se joittenkin mielestä tuntua huonolta, mutta on se loppujen lopuksi ihan hyvä, kun on vetänyt sen läpi kahdesti eli aivan hyvä roolipeli, kun jopa minä jaksan pelata sen läpi. :-D[/quote:ac03685fc3] Hei! eihän runescapea voi pelata läpi.
Larppa linkki 31. joulukuuta 2002 kello 11.34
Larppa 31. joulukuuta 2002 kello 11.34 linkki Jucaza kirjoitti: [i:c056ccf623]Hei! eihän runescapea voi pelata läpi.[/i:c056ccf623] Niin, mutta tarkoitin sitä, että olen pelannut sen jo muutaman kerran loppusuorille asti.
Jucaza linkki 31. joulukuuta 2002 kello 12.13
Jucaza 31. joulukuuta 2002 kello 12.13 linkki [quote:03a4fd7333="Larppa"]Jucaza kirjoitti: [i:03a4fd7333]Hei! eihän runescapea voi pelata läpi.[/i:03a4fd7333] Niin, mutta tarkoitin sitä, että olen pelannut sen jo muutaman kerran loppusuorille asti.[/quote:03a4fd7333] No minkäs Leveliseksi oot päässyt? mulla on 39(siis combat level)
Larppa linkki 31. joulukuuta 2002 kello 15.46
Larppa 31. joulukuuta 2002 kello 15.46 linkki Jucaza kirjoitti: [i:71d242d13a]No minkäs Leveliseksi oot päässyt? mulla on 39(siis combat level)[/i:71d242d13a] Oliskos ollu jotain 60-70 levelin ukko, siis se viimeinen. Piti vielä käyttää hieman koodeja siinäkin...
Tupew linkki 2. tammikuuta 2003 kello 17.05
Tupew 2. tammikuuta 2003 kello 17.05 linkki No niin, jos koodeilla pelaa niin tottakai voi hommata ties mitkä superlevelit hahmoilleen. Minun mielestä koodeilla pelaaminen on tyhmää, koska silloin menee pelaamisen maku ja pelit saattavat olla liian helppoja. Hmm, mitä siis tarkoittaa loppusorille asti? Voisitko selventää vähän, kun en ole tätä kyseistä peliä pelannut? Onko se silloin loppusuorilla, kun on saanut hahmon johonkin sata leveliseksi?
Larppa linkki 2. tammikuuta 2003 kello 17.56
Larppa 2. tammikuuta 2003 kello 17.56 linkki Tupew kirjoitti: [i:c7af11733f]No niin, jos koodeilla pelaa niin tottakai voi hommata ties mitkä superlevelit hahmoilleen. Minun mielestä koodeilla pelaaminen on tyhmää, koska silloin menee pelaamisen maku ja pelit saattavat olla liian helppoja. [/i:c7af11733f] Niin, minustakin koodeilla pelaaminen on typerää. Pelasin tuolla viimesellä ukollani koodeilla sen takia, kun olen pelannut muilla äijillä aivan normaalisti sen läpi pari kertaa. Joten päätin kokeilla koodeja. :-D Meneehän siitä maku ja juoni jne, mutta kun on pelannut jo pari kertaa samat kohdat, niin ei se siitä pahane koodeillakaan. Tupew kirjoitti: [i:c7af11733f]Voisitko selventää vähän, kun en ole tätä kyseistä peliä pelannut? [/i:c7af11733f] En voi, koska pelistä kerrotaan myös muualla netissä... Tupew kirjoitti: [i:c7af11733f]Onko se silloin loppusuorilla, kun on saanut hahmon johonkin sata leveliseksi?[/i:c7af11733f] Joo, jotain sinne päin. :-D