Vanha foorumi

Takaisin

Mahtuuko mihkää IRC-porukkaan jouluaaton aikana/jälkeen?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Zombie 27. marraskuuta 2002 kello 13.55
Kirjoittaja Viesti
Zombie linkki 27. marraskuuta 2002 kello 13.55
Zombie 27. marraskuuta 2002 kello 13.55 linkki Hmm... Kyselin täältä noin puolivuotta? sitten kyseistä asiaa ehkä viikon ajan... silloin kuitenkin esiintyi ongelmia kun puhelinliittymä piti katkaista. Nyt kuitenkin saan kiinteän WebBoxin aattona ja minua kiinnostaa KOVASTI päästä pelaamaan johonkin IRC-peliporukkaaan... Nimim. PJ:nä liian kauan.. heh. :-) P.S. Säännöt osaan MELKEIN ylösalaisin... hieman vähän unohtanut kun D&Dn kanssa kulunut lähiaikoina aikaa (liikaa?)
Nysalor linkki 30. marraskuuta 2002 kello 22.31
Nysalor 30. marraskuuta 2002 kello 22.31 linkki Zombie: [i:e7bcb9fb7e]Hmm... Kyselin täältä noin puolivuotta? sitten kyseistä asiaa ehkä viikon ajan... silloin kuitenkin esiintyi ongelmia kun puhelinliittymä piti katkaista. Nyt kuitenkin saan kiinteän WebBoxin aattona ja minua kiinnostaa KOVASTI päästä pelaamaan johonkin IRC-peliporukkaaan...[/i:e7bcb9fb7e] Minulla on pyörimässä RuneQuestin säännöillä pyöriviä irkkiroolipelejä, joista kahta pelataan aktiivisesti. Joulun aikaan pelit varmaan menevät tauolle, mutta eiköhän sitten jossakin vaiheessa niitä jatketa. Tilan kanssa on tosin vähän niin ja näin, mutta sinun kannattaa ehkä laittaa minulle sähköpostia tai kysellä irkissä kanavalla #runequest, jos kiinnostaa. Sen sijaan joskus hamassa tulevaisuudessa alkavassa irkkipelissä olisi akuutti pula toisesta pelinjohtajasta, joka olisi kiinnostunut peluuttamaan kanssani peliä Teshnoksessa.