Vanha foorumi

Takaisin

Mitä vihaatte/vihasitte koulussa?

Yleinen keskustelu
Tupew 25. marraskuuta 2002 kello 16.51
Kirjoittaja Viesti
Tupew linkki 25. marraskuuta 2002 kello 16.51
Tupew 25. marraskuuta 2002 kello 16.51 linkki Aloitan taas yhden yleisen aiheen, joka ei liity rollipeleihin mutta kyselen siis: mitä vihaatte/vihasitten koulussa? Minä vihaan ainakin ruotsia. Se on todella rasittavaa ja se tuntuu jotenkin turhalta aineelta.Meilläkin ruotsi on aine jota on varmaan eniten. Fysiikka on aika helppoa ja ika kivaa mutta opettaja on todella rasittava.Sillä ei ole yhtään huumorin tajua, se sössöttää, antaa ihan sairaasti läksyä ja se joskus vähän kiusoittelee oppilaille. Vihaan todella paljon myös läksyjä koska ne vievät vapaa aikaa, eikä niitä koulu asioita jaksaisi jankata enää kotona.Myös kokeet on ärsyttäviä, tai itse asiassa niihin lukeminen. Kun ei millään jaksaisi lukea ja myös kokeisiin lukeminen vie vapaa aikaa jonkun verraan. Joskus myös aikaiset nousut kismittävät. Haluaisi niin nukkua pidempään, mutta pitääkin lähteä kouluun. Eli mitä te siis vihaatte/vihasitte koulussa. PS: Tämän aiheen saa lukita jos moderaattorit sen parhaaksi näkevät.
Larppa linkki 25. marraskuuta 2002 kello 19.25
Larppa 25. marraskuuta 2002 kello 19.25 linkki Minä "vihaan" myös Ruotsia, koska meidän opettaja on luultavasti nainen, mutta sillä kasvaa viikset ja se käyttää varmaan Venäjän huonointa partavettä. Se on varmaan aika iso syy Ruotsin "vihamiselle". Enpä sitten muita aineita "vihaakkaan".
Qroqor linkki 25. marraskuuta 2002 kello 19.26
Qroqor 25. marraskuuta 2002 kello 19.26 linkki Mitäkä (vähä)vihaan koulussa? Ruotsi on minullekkin erittäin hankala aine.Tämä johtuu osaksi siitä että olen perinnyt englannin tunneilta (sain tekemiksekseni lukion ekan tehtäviä ja PALJON ekstroja tai sitten vaivuin horrokseen) asenteen mikä ei ole hyvä. Äidinkieli olisi erittäin mukava aine mutta opettaja sattuu olemaan relatiivipronominipilkkufiili jolla on koko ajan sama ilme päällä. Ja koko koulussa on 3 äidinkielen opettajaa ja minulle osui tämä.
Wildor linkki 25. marraskuuta 2002 kello 20.23
Wildor 25. marraskuuta 2002 kello 20.23 linkki Kemia, fysiikka, matikka. Pahan kolminaisuus. Kaikkeen tähän tarvitaan matematiikkaa, jota en ymmärrä hittojakaan. Mielestäni se on saatanasta. Toinen mikä saa sappeni kiehumaan on koulun musiikin opetus. Erityisesti peruskoulun nokkahuilut ja kitaran soittelu oli suoraan sarvipäiden bileistä. Koulun kitarasta ei saanut järkevää ääntä edes tosissaan yrittämällä, koska ne olivat aina epävireessä ja nokkiksesta en ole vielä tänä päivänäkään kuullut kaunista ääntä puhallettavan. Yleensä ottaen taideaineet haisivat todella pahalle peruskoulussa. En sitten tiedä ovatko ne muuttuneet yhtään sen vapaamuotoisemmaksi vai oliko Kortepohjan Ala-aste erityistapaus, mutta opettajiemme käsitys luovuudesta oli kuunnella ohjeet ja tehdä niiden mukaan. [i:e1273cc926]"piirrä punainen auto, jota kuljettaa nainen" "no mä piirsin vihreen ja sitä kuljettaa peikko" "saat nelosen" "kiitti"[/i:e1273cc926] :roll: Lukion ilmaisutaito on ollut kestosuosikki lähinnä näytelmien tekemisen takia. Ilmaisutaito harjoitukset olivat pelkkää leikkikoulu tasoista skeidaa, minkä oppii jo ala-asteella. Äidinkielen puheviestintä kurssi on parempi tähän käytännön puoleen, joka käsittelee puhumisen taitoa jne. Metallityöt oli mun suosikki ylä-asteella, kun meillä ei tehty näytelmiä oppilaiden puolesta - ei ainakaan, että minä olisin sellaisesta tiennyt. Ehkä juuri siksi kaikki Voionmaan Ylä-asteen juhlatilaisuudet olivat yhtä kiinnostavia, kuin Raamatun sukuluettelot. :evil:
Tupew linkki 25. marraskuuta 2002 kello 21.43
Tupew 25. marraskuuta 2002 kello 21.43 linkki Niin, matematiikka on kanssa todella rasittavaa.Kun se ei vain tahdo luonnistua. Myös nokkahuilujen soittaminen oli erittäin turhauttavaa. Miksi juuri nokkahuilua pitää soitella?. Meidän ei ole kyllä pitänyt soittaa kitaraa tunneilla eikä osata mitään biisin pätkiä.Meillä on ollut pää asiassa niin, että kitaroihin ei saa koskea.Vaikka milestäni musiikki on kyllä ihan hauskaa, tosin ala-astella se oli todella tyhmää mutta asia on erilainen ylä-asteella .Opetus menetelmät ovat näköjään muuttuneet(tosin vain vähän).
Kasila linkki 26. marraskuuta 2002 kello 10.22
Kasila 26. marraskuuta 2002 kello 10.22 linkki Ruotsi oli per(%¤ stä ja todella.... Mutta matematiikkaan... Matemaattiset syöverit ovat varsin kimurannteja ja vaikeita... mutta jos KP:t riittää niin päästään vaiheeseen jossa ei ole enää numeroita... Silloin alkaa perverssillä tavalla mystinen veivuu. Nimittäin matematiikka muuttuu loogiseksi päättelyksi... Siis ---> hauskaa... tai ei siis RQ hauskaksi mutta jotain sinne päin... Liikunta oli aika syvänteestä-- meillä oli liikunnan opettajana Severi eli se tyyppi joka juoksee lassevireenin(vai paavo nurmi ;) ) perässä Mynssenin olympialaisissa... aika paljon oli siis yleisurheulua ja talvalla hiihtoo niin perusteellisesti...
black knight linkki 26. marraskuuta 2002 kello 10.35
black knight 26. marraskuuta 2002 kello 10.35 linkki Matikka, fysiikka, ruotsi
Rautakääpiö linkki 26. marraskuuta 2002 kello 11.44
Rautakääpiö 26. marraskuuta 2002 kello 11.44 linkki Oikeastaan koulussa ei ole niinkään mitään erityisen kauheita aineita. Mitäs nyt matikka (tietty pitkänä) tuottaa jonkin verran työtä ja vaivaa. Ruotsi on oikeastaan ihan hauskaakin ja enkku helppoakin helpompaa. Ehkä varsinaisesti ärsyttävintä ovat liikunnan "ámissählykoripallo" tunnit. :x
Guzmo linkki 26. marraskuuta 2002 kello 11.52
Guzmo 26. marraskuuta 2002 kello 11.52 linkki Kumisia perunoita ja nihkeitä opettajia. Ja ennen kaikkea sitä ettei liikunnantunneilla voinut pelata RQ:ta :wink:
Sampi linkki 26. marraskuuta 2002 kello 12.17
Sampi 26. marraskuuta 2002 kello 12.17 linkki [quote:2c95fcf8f0]Ja ennen kaikkea sitä ettei liikunnantunneilla voinut pelata RQ:ta [/quote:2c95fcf8f0] Miten niin ei voinut? Minä muistan useasti harrastaneeni hyödyllistä urheilua liikuntatunneilla - kuten biljardia teinikunnan tiloissa tai shakkia läheisessä ravitsemusliikkessä. Tai ropetusta satunnaisessa paikassa - pahimmillaan sen iänikuisen futiskentän toisessa päädyssä. Liikunta ei ollut kivaa, paitsi tanssiminen.
Guzmo linkki 26. marraskuuta 2002 kello 22.05
Guzmo 26. marraskuuta 2002 kello 22.05 linkki [quote:1db78fdb2c="Sampi"] Miten niin ei voinut? [/quote:1db78fdb2c] En sitten tiedä olisiko sologuestaaminen toiminut niin järkevästi kun joku lyö samalla vieressä pesäpalloa.
Chividal linkki 27. marraskuuta 2002 kello 13.39
Chividal 27. marraskuuta 2002 kello 13.39 linkki Saakos tähän vastata myös kutsumusammattiinsa opiskeleva amk-opiskelija? :) Otin sellaisen asenteen koulutukseen, etten vihaa mitään ainetta. Ruotsista en peruskoulussa pitänyt, mutta nyt päätin ottaa positiivisen asenteen, koska tiedän tarvitsevani enemmän tai vähemmän työssä. Oikeastaan muita aineita olen ennenkin opiskellut ihan mielelläni. Joka tapauksessa ei ole ollut vielä yhtäkään aamua, että en olisi mielelläni tullut kouluun. Timantteja ovatkin sitten ammattiaineet. Kaikesta olen tähän mennessä saanut jotakin irti. Vaatii vain asennetta.
Dovas linkki 27. marraskuuta 2002 kello 14.38
Dovas 27. marraskuuta 2002 kello 14.38 linkki Olihan noita mieleisiä aineita, kuten todellisia märkäpaiseitakin nostattavia... Ehkä kaikkein katkerimmillani muistan muuten ihan jees maikkaamme, mutta joka muuten vain päätti tehdä oppilaasta jonkun tietyn alan spesialistia tai jotain. Se miten sitte itse halusi jatkaa koulujen jälkeen ei vain nyt käynytkään päinsä. Kaikki peruskoulumaikathan tietysti alkavat valmentamaan oppilasta jatko-opintoihin, mutta mitä ihmeen järkeä on 'dissata' oppilaan selkeätä intoa johonkin tiettyyn alaan/jatko-opintoon uskottelemalla ettei sovi siihen? Käsittämätöntä... Ne aineet mille sitten annettiin pisteitä, ei tietenkään kiinnostuksen puutteen takia (juuri niitä kohtaan) enää innosta koulujen jälkeen, kun se ei ole enään pakkopullaa... No, onneksi valaistuin... :smokin:
Herbert linkki 29. marraskuuta 2002 kello 21.55
Herbert 29. marraskuuta 2002 kello 21.55 linkki [size=18:8381a8c3a4][/size:8381a8c3a4]Ruotsi ja liikunta ovat turhauttavia. [size=12:8381a8c3a4][/size:8381a8c3a4]Ruosi valitsemista en edes jaksa perustella, koska oletan suomesta löytyvän sen verran "hurri" vihaa, että jokainen osaa keksiä perustelun itse. Liikunta oli alaasteella todella syvältä, muuta parani onneksi "hieman" yläasteelle mentäessä.Opettaja suosi niitä ketkä olivat joko hännystelijöitä tai urheiluhulluja.Jos yritti mainita jostain asiasta, niin opettaja kääntyi vain hännystelijöiden puoleen eikä ottanut kuullakseen mitä yritti sanoa.
Grammund linkki 30. marraskuuta 2002 kello 11.04
Grammund 30. marraskuuta 2002 kello 11.04 linkki Harvoja asioita mistä keskusteltaessa meikäläisen rationaalinen ajattelu katoaa kokonaan on se SAATANAN PAKKORUOTSIN opetus. Onneksi olen jo päässyt siihen vaiheeseen ettei tarvitse ellei itse halua lausua sanaakaan ruotsia. Näppylöita aiheutti myös musiikin opetus, mitä järkeä opettaa epämusikaallisille ihmisille pakolla nokkahuilun soittoa? ei mahdu päähän. Äidinkielestä ei ole myöskään mitään positiivista sanottaa, allatiivi, ablatiivi, persetiivi, posetiivi ketä kiinnostaa? (okei okei Nysaloria). Vastoin yleistä mielipidettä liikunta oli parhaita aineita koulussa.
Tupew linkki 30. marraskuuta 2002 kello 11.58
Tupew 30. marraskuuta 2002 kello 11.58 linkki [quote:49d4733328="Grammund"]Harvoja asioita mistä keskusteltaessa meikäläisen rationaalinen ajattelu katoaa kokonaan on se SAATANAN PAKKORUOTSIN opetus. Onneksi olen jo päässyt siihen vaiheeseen ettei tarvitse ellei itse halua lausua sanaakaan ruotsia. Näppylöita aiheutti myös musiikin opetus, mitä järkeä opettaa epämusikaallisille ihmisille pakolla nokkahuilun soittoa? ei mahdu päähän. Äidinkielestä ei ole myöskään mitään positiivista sanottaa, allatiivi, ablatiivi, persetiivi, posetiivi ketä kiinnostaa? (okei okei Nysaloria). Vastoin yleistä mielipidettä liikunta oli parhaita aineita koulussa.[/quote:49d4733328] Minä olen kyllä samalla kannalla Grammundin kanssa siitä, että liikunta on kivaa.Mutta olen myös samaa mieltä Herbertin kanssa.Ala-asteella liikunta oli todella syvältä.Opettajakin oli tosi juntti.Liikunta tunneilla ei saanut käyttää verkkareita vaan oli pakko olla sortsit, ja jos ei ollut niin piti olla liikunta tunti kalsareissa vaikka olisi ollut verkkarit sortsien sijaan. Sitten jos ei käynyt suihkussa liikunta tuntien jälkeen, niin numero tipahti. Ja syy oli se minkä opettaja selitti aina eli tämä:Ei ole luokassa vieruskaverista kivaa jos toinen haisee hieltä.Mutta eikö sekin ole ihan oma asia haiseeko hielle vai ei. Ja silloinkin piti käydä suihkussa vaikka ei olisi hikoillut yhtään. Arvostelu oli muutenkin paljon ankarampaa kuin ylä-asteella.Siellä liikunta on kivempaa. Minullekkaan ei ole kyllä kovin hyvin jäänyt päähän nuo äidinkieleen liittyvät termit.
Diaidis linkki 8. joulukuuta 2002 kello 14.59
Diaidis 8. joulukuuta 2002 kello 14.59 linkki Tuosta pakkoruotsista.... EI ENÄÄ PAKKORUOTSIA TÄSSÄ OSOITTEESSA!!!! :P VIRKAMIESKOE - LÄPI - EKALLA!!!! TUSKAILKAA POIJAT!!! Sillä he jotka yliopisto tasolle aikoo joutuvat KÄRSIMÄÄN vielä.... Kyllä se ruotsi kummittelee pitkään teille!!! :lol: AHHAAAAHHHAAAHHHAAAA!!!!! :lol: (kyllä nyt helpotti) luitte varmaan rivien välistä mikä aine oli tuskaisin...
Vesa linkki 8. joulukuuta 2002 kello 15.33
Vesa 8. joulukuuta 2002 kello 15.33 linkki Ruotsi ja matematiikkahan ne pahimmat ja inhottavimmat aineet ovat, tai no matikka on jo takanapäin, lyhyen matematiikan kurssit sain työllä ja tuskalla suoritettua, kaikista numeroksi 5 ja yksi 4 siellä taisi kummitella. Ruotsi nyt meni 5 ja 6 tahdissa, 5 taisi olla enemmän. Ruotsin yo-meni yli odotusten, 5 pistettä vaille B.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 15. joulukuuta 2002 kello 16.41
Topi Hiski Viljami Salmi 15. joulukuuta 2002 kello 16.41 linkki Minullakin meni ruostsin virkamieskoe ekalla läpi, mutta aika hauskalla tavalla: Kun oli virkamieskokeen puheosuuden aika menin sinne kuulusteltavaksi. Mies alkoi puhumaan minulle ja ymmärsin ehkä korkeintaan yhden kolmasosan sen jutuista, mutta hyvin huomasi milloin se kertoi vitsin ja sitten nauroin ja kun hän puhui nyökkäilin hyvin kiinnostuneena. Vähän kerroin että -"jag liv I Jyväskylä och jag har två systrar" jne.. Sitten mies sanoi jotain nopeasti ja antoi minulle lapun ja osoitti että koe loppui. Minulla ei ollut mitään hajua olinko päässyt läpi vai en!! Ulkona sitten oli kavereita ja ne kysyi että pääsinkö läpi ja jouduin vastaaman että en tiedä.. Joku sanoi että jos sai lapun niin pääsi läpi, ja minulla oli lappu kädessä!!! Sitten alko juhlinnat! Koulussa inhosin aina matiikkaa.. Minulla ei ole siihen kauheasti ollut kiinnostusta tai lahjoja. Kuvis oli hauskaa mutta joskus tylsää kun kaikki teki samaa ja ei saanut aina tehdä mitä halusi, mutta aina kymppiä on kuviksesta tullut. Liikunta alkoi yläasteella ja lukiossa vasta maistua hyvältä, ala-asteella en paljon liikkunut, mutta liikuntakärpänen puri sitten jossain vaiheessa.
Chividal linkki 16. joulukuuta 2002 kello 16.08
Chividal 16. joulukuuta 2002 kello 16.08 linkki [quote:ce1995e789]Minullakin meni ruostsin virkamieskoe ekalla läpi, mutta aika hauskalla tavalla: Kun oli virkamieskokeen puheosuuden aika menin sinne kuulusteltavaksi. Mies alkoi puhumaan minulle ja ymmärsin ehkä korkeintaan yhden kolmasosan sen jutuista, mutta hyvin huomasi milloin se kertoi vitsin ja sitten nauroin ja kun hän puhui nyökkäilin hyvin kiinnostuneena. Vähän kerroin että -"jag liv I Jyväskylä och jag har två systrar" jne.. Sitten mies sanoi jotain nopeasti ja antoi minulle lapun ja osoitti että koe loppui. Minulla ei ollut mitään hajua olinko päässyt läpi vai en!! Ulkona sitten oli kavereita ja ne kysyi että pääsinkö läpi ja jouduin vastaaman että en tiedä.. Joku sanoi että jos sai lapun niin pääsi läpi, ja minulla oli lappu kädessä!!! Sitten alko juhlinnat! [/quote:ce1995e789] Hahaha, pystyn kyllä kuvittelemaan tilanteen, ihan hervottoman hyvö juttu kyllä! :lol: :rollin:
Waylander linkki 27. joulukuuta 2002 kello 14.23
Waylander 27. joulukuuta 2002 kello 14.23 linkki Peruskoulussa mätti: - ruoka (pinaatti, tilliliha ja muut mössöt) - 16-17 jätkää ja 5-7 tyttöä luokalla (ala-aste, ois voinu olla tasaisempaa) - koleat luokat - kuvis & muza - idiootit - voimistelu (kuntopiirit sun muut) Lukiossa & jatkokoulutuksessa mätti: - ruoka (pinaatti, tilliliha ja muut mössöt) - kuvis - idiootit - ruotsi - voimistelu (kuntopiirit sun muut) - opintorahan pienuus
Mostal linkki 27. huhtikuuta 2003 kello 11.52
Mostal 27. huhtikuuta 2003 kello 11.52 linkki Matikka on tälläselle teidän näkökulmasta kakaralle (11v) :( niin sairaan rasittavaa ja musiikki niitten lastenlaulujen takia. se on ihanaa ku ensin laulaa aatsipoppaa ja sen jälkeen kotona hakaa rummuilla kunnon musiikkia. :)
Guardian linkki 27. huhtikuuta 2003 kello 12.01
Guardian 27. huhtikuuta 2003 kello 12.01 linkki Musiikki on yksi hauskimmista aineista minulle(soitan kitaraa). Meidän maikkamme on sellainen klassinen viulunvinguttaja. Täydet säröt vaan kitaraan ja kipeet tilutukset kehiin niin se ottaa kipinää 8-) Aineet joita vihaan: - Ruotsi - Köksä(Teoriaosuus, käytäntö on hauskaa) - Maantieto(lähinnä maikan takia) Musiikin tunneilla tosin soitetaan aina jotain täyspaskaa.
ZamboNet linkki 27. huhtikuuta 2003 kello 22.49
ZamboNet 27. huhtikuuta 2003 kello 22.49 linkki Kyllä ruotsi ja matematiikka olivat ikävimmät aineet lukion aikana. Matikka meni vielä ylä- ja ala-asteella, kun sen eteen ei tarvinnut tehdä yhtikäs mitään ja kuitenkin napsahti stipendikin siitä. Ruotsiin en koskaan päässyt kunnolla sisälle, mutta kyllä se kuitenkin kohtalaisesti sujui. Saksa on taas ollut kärsimys, jota en ole oppinut puhumaan/kirjoittamaan vaikka olen lukenut sitä jo kahdeksan vuotta *järkytyttyy kun huomaa kuinka pitkään onkaan sitä lukenut*.
Kymppimies linkki 22. toukokuuta 2003 kello 11.44
Kymppimies 22. toukokuuta 2003 kello 11.44 linkki Täytyy minunkin liittyä tähän ruotsin vihaajien porukkaan. Sitä tylsempää, kuivempaa, ärsyttävämpää ja turhempaa (no ei välttämättä mutta näin haluan ajatella) ei ole. Puu/ metallityötä en ikinä jaksanut kun se mitä piti tehdä oli turhaa tai tyhmä tehdä. Liikka on sinäänsä ihan jees mutta maikka ei tajuu nostaa mun numeroo ja valittaa vaan kun ei oo verkkareita (en minä kaikkeen nyt rahojani pistä). Lisäksi se on himo juoksija/suunnistaja. Matikka on aina ollut minulle niin älyttömän helppoa kuten vähän muukin että siksi viihdyn koulussa. Läksytkään eivät vie aikaa liiemmin sillä ainut josta olen niitä viimeisen puolen vuoden kuluessa tehnyt on englanti. Onneksi koulu loppuu pian, toisaalta kesätöihin menossa... :-?
Runemaster linkki 22. toukokuuta 2003 kello 12.41
Runemaster 22. toukokuuta 2003 kello 12.41 linkki Minulle on erityisen helppoa ollut ruotsi (koska maikka on rento ja jakelee ysejä tosta vaan) ja matikka (sujuu ihan luonnostaan ja siksi kymppi paperilla). Vaikeaa tekee englannin ja saksan opiskelu, kun ei sanat ja kielioppi asiat jää millään päähän ja maikat on muutenkin kauheita harakoita. liikunta= mun elämä miinus RuneQuest, eikä siitä sen enempää.
TypoDemon linkki 23. toukokuuta 2003 kello 0.19
TypoDemon 23. toukokuuta 2003 kello 0.19 linkki Joo-o mitään en varsinaisesti vihaa, mutta ruotti ei ole mukavaa. Jos pitäisi sanoa oikein mitä vihaan, niin se varmaan olisi filosofia. Joutuu nyt jotain typerää Sofian maailma kirjaa lukemaan. Ps: En ymmärrä miten voitte vihata matikkaa tai muita luonnontieteitä. Nehän on just ne minkä takia koulua jaksaa käydä!
Shireh linkki 23. toukokuuta 2003 kello 11.07
Shireh 23. toukokuuta 2003 kello 11.07 linkki Ruotsi mulla menee suht´koht hyvin... Opettaja ei kiinnitä hirveest muhu huomiota. Puutyö on parasta. Sorvaan pelkästään... :lol: Englanti on myös hyvä aine...(Opena on "vanha" hevari. :lol: ) Aine jota vihaan on historia(?). Opettaja on tylsä kuin kuollut kärpänen... :lol: Muista aineista ei ole sanomista...
Jucaza linkki 25. toukokuuta 2003 kello 15.03
Jucaza 25. toukokuuta 2003 kello 15.03 linkki Nyt tuntuu että onneks oon vielä ala-asteella(11v). Vaikeinta:ööh...Mikä nyt ois vaikeeta ala-asteella...kai Uskonto(Meillä on sellanen tyhmä ope joka alkaa soittamaan pianoa tunneilla ja arvaa voiko keskittyä) Helpointa:Englanti! Huonoin numero on ollu 9+ Tuli pikkasen kirjotus virheitä... Tyhmintä/Tylsintä:Tekninen Työ(Se vaan ärsyttää) Liikunta on musta paras aine... JA en tykkää musasta.Mutta mun ope on saanut käsityksen että tykkään Musasta...Mistähän sekin johtuu???? Vielä kerran onneksi etten ole Ylä-Asteella... TE OLETTE! :evil:
Wildor linkki 26. toukokuuta 2003 kello 6.10
Wildor 26. toukokuuta 2003 kello 6.10 linkki [quote:fdd367d727="Jucaza"]Vielä kerran onneksi etten ole Ylä-Asteella... TE OLETTE! :evil:[/quote:fdd367d727] Enkä ole. Peruskoulutus on takana päin. Voi hyvä luoja! Vielä lisää kouluja! AAARGH! Hajottaa!
black knight linkki 26. toukokuuta 2003 kello 8.10
black knight 26. toukokuuta 2003 kello 8.10 linkki no onneksi meidän koulussa on ollut aina hyvä ruoka, koska se tehdään itse eikä tilata mistään keskuskeittiöstä, huonoja puolia löytyy opettajissa useimmiten, esimerkiksi äidinkielen opettajamme kuka onneksi sai loparit koulusta, ei tiedä ollenkaan missä mennään, esimerkiksi hän teetti meille tutkielman, arvisteli sen aivan väärin perustein. Hän vaati että asiatekstit laitetaan pohdinta osuuteen, eikä se voi pitää paikkaansa, ja hän vaatii kopioimaan myös suoraan kirjasta muistiinpanoja, eikä muistiinpanoja milloinkaan saa kopioida kirjasta... Aineissa on myös huonoja puolia. Tässä muutama. Kemia, Fysiikka, Ruotsi, Matikka. Nuo nyt ainakin... osittain rankkuuden taika kylläkin.. Minähän nääs olen aika laiska ihminen! Mutta kohtahan alkaa kylläkin kesäloma, että: HYVÄÄ KESÄÄ KOKO FOORUMIN VÄELLE!
Shireh linkki 26. toukokuuta 2003 kello 8.59
Shireh 26. toukokuuta 2003 kello 8.59 linkki [i:bd61be94a6]HYVÄÄ KESÄÄ KOKO FOORUMIN VÄELLE![/i:bd61be94a6] Joo, samat sanat... Mitäs ootte ajatellu muuten kesällä tehdä? Minulla on rippileiri 2.6-7.6 ja konfirmaatio 15.6. Heinäkuussa menen Tuska-festareille...
Larppa linkki 26. toukokuuta 2003 kello 9.07
Larppa 26. toukokuuta 2003 kello 9.07 linkki calyz kirjoitti: [i:ee61b2877b]Mitäs ootte ajatellu muuten kesällä tehdä?[/i:ee61b2877b] Kaikkea sitä. Mistäköhän aloittaisin... No roolipelaamista toki pitää lisätä runsaasti ja minun on pakko vihdoin aloittaa kirjoittamaan niitä pelikertomuskia, ettei rästit kasva vuoriksi. Voisi toki pelata pitempiä pelejä ja ulkona pelaamista tahtoisin myös kokeilla. Sitten jalkapalloa sitä nyt pitää pelata, tosin Kokkola Cupiin en varmaan tänä vuonna viitsi mennä. Siihen uppoaa kyllä aika paljon aikaa kesästä, mutta onhan se hauskaakin. Uimaan pitäisi varmaan mennä ja viettää sen ihanan tietokoneen kanssa päivät. Voisi ehkä kaverin luona käydä tai jotain. Mitäs mitäs, varmasti on muuta ja paljon, mutta nuo on mitä aio(i)n tehdä. [i:ee61b2877b]Minulla on rippileiri 2.6-7.6 ja konfirmaatio 15.6. [/i:ee61b2877b] Raagh, sama homma täälläkin. Nyt huomaa, että on kiva opetella niitä merkkejä hiki hatussa. Ei nimittäin ole kuin viikko aikaa ja sitten viikko ilman konetta! On se maailma niin julma paikka. Voisi piristää pappeja ja muita uskovaisia viemällä jonkun Gloranthan kultit kirja sinne mukanani. :) Pitää se varmaan kärsiä sitten, että saa rahaa -> Glorantha kirjoja -> lukemista jne jne. Taitaapi alkaa päiväopetuksella 3.6 ja sitten itse ripari on kaiketi 4-11.6 tai jotain sinne päin. Kumminkin ovat pian!
black knight linkki 26. toukokuuta 2003 kello 9.20
black knight 26. toukokuuta 2003 kello 9.20 linkki jees... rippileiri mullakin. alkaa ens maanantaina. konfirmaatio siitä viikon päästä.. sitte kait mennää möksälle ja ruotsii 2 kertaa.... mutta onhan sitä apaa-aikaa aika paljon
Shireh linkki 26. toukokuuta 2003 kello 9.27
Shireh 26. toukokuuta 2003 kello 9.27 linkki [i:d3b59f2f80] Voisi piristää pappeja ja muita uskovaisia viemällä jonkun Gloranthan kultit kirja sinne mukanani.[/i:d3b59f2f80] Ihan hyvä idea ( :lol: )mutta eikös Kauhun ja Pimeyden kultit-kirja olisi parempi vaihtoehto? :lol: Mitäs te saatte rippilahjaksi? Itse saan rahaa... ja ristin tietysti...
black knight linkki 26. toukokuuta 2003 kello 9.35
black knight 26. toukokuuta 2003 kello 9.35 linkki no... rahaa varmaankin, sitte mutsilta saan ainakin sormuksen... Mutta mielellään jotain sellaista mikä jää muistoksi, eli ei mitään skootteria tai mopoa.. se ei ole kovinkaan hyvä rippilahja... rahakin kelpaisi että voisi kunnostaa omaa konetta, esim ostamalla uuden virtalähteen tai uuden 3d kortin yms... ja battlefield olisi myös ihan hyvä
Runemaster linkki 26. toukokuuta 2003 kello 12.05
Runemaster 26. toukokuuta 2003 kello 12.05 linkki [i:05420eccd6]Mitäs ootte ajatellu muuten kesällä tehdä? [/i:05420eccd6] Suuri osa varmaan menee rq:ta pelaillessa ja uusia seikkailuita väsäillessä. Luultavasti tulee taas luettua melkoinen määrä kaikkee... Ja totta kai futisturnauksissa, peleissä ja treeneissä tulee käytyä. Hesa cup jää tänä vuonna väliin :( , kun menemme Turkuun kansainväliseen kutsuturnaukseen :-D . Peli kausi on meneillään, ja alue sarja pelit on pyörähtäny taas käyntiin, joten tapahtumia kyllä riittää koko kesäksi.
Chividal linkki 26. toukokuuta 2003 kello 13.54
Chividal 26. toukokuuta 2003 kello 13.54 linkki Juu hyvää kesälomaa kaikille! Olisi vielä yhden tehtävän palautus tuossa perjantaina ja sitten pääsee oikeasti kesälaitumille. Kesäkuu olisi lomaa ja sitten --> töihin. Ihan muksaa, saa rahaa ettei tarttisi ottaa ens vuonna ainakaan paljoa opintolainaa. [quote:1cda29cec6]Voisi piristää pappeja ja muita uskovaisia viemällä jonkun Gloranthan kultit kirja sinne mukanani. [/quote:1cda29cec6] Haha, hyvä idea..
Sir Death linkki 26. toukokuuta 2003 kello 19.26
Sir Death 26. toukokuuta 2003 kello 19.26 linkki hee mulla onki ripari ohi ( pari viikkoo sitte konfirmaatio) ja rahaahan sieltä tuli.......ja vielä aika runsaasti mutta pahemmin muuta ei tullukkaa :-? juu ja [b:e9f21e2596]hyvää kesälomaa kaikille ![/b:e9f21e2596]
ZamboNet linkki 26. toukokuuta 2003 kello 21.29
ZamboNet 26. toukokuuta 2003 kello 21.29 linkki Minähän olen tämän vuoden abina nauttinut pidennettyä kesälomaa jo jonkin aikaa, mutta mitä tästedes, niin ensiviikolla menee suurin osa viikosta suunnittelukokeista jatko-opintopaikkaa hakiessa. Loppukesä onkin sitten todennäköisesti rillumareitä, kun kesähommiakaan ei ole löytnyt =D Ja hyvää kesälomaa tosiaan kaikille. Toivottovasti tämä foorumi ei jää kuitenkaan kesälomalle ;)
karesai linkki 19. heinäkuuta 2003 kello 18.33
karesai 19. heinäkuuta 2003 kello 18.33 linkki Ala-asteella en vihannut rehellisesti mitään, luokka oli niin hyvä kun voi toivoa opettaja ystävällinen ja rauhallinen. Ja muutenkin ilmapiiri hyvä sekä koulu oli sopivan pieni. En kyllä sielä varsinaisesti opiskellut juostiin vaan ympäri käytäviä ja leikittiin marakatteja tai "zombihippaa" metsässä 3 kilometrin alueella tietysti jatkui aina välitunnin yli mutta mitäs se kun on rento opettaja. :) ps. oli Erkki Hakkarainen koko 5 luokan ja muutenkin aika paljon sijaisena. On muuten hupaisa ja hauska veikko, kuulemma zorron kaveri. Ylä-asteella taas. Aineita joissa täytyy tehdä muutakun istua tuolilla, muun tekemiseen lasketaan niin kirjojen ottaminen repusta kuin kirjoittaminen vihkoon. Ainut aine jota en vihannut oli Yhteiskuntaoppi, en tehnyt mitään veikkasin suurin piirtein 1x2 periaatteella kokeesta 8½ ja välitodistuksessa aine oli 8 kun taas keskiarvo 5.2.. :-D