Vanha foorumi

Takaisin

Spider Man!

Yleinen keskustelu
Chividal 8. heinäkuuta 2002 kello 8.58
Kirjoittaja Viesti
Chividal linkki 8. heinäkuuta 2002 kello 8.58
Chividal 8. heinäkuuta 2002 kello 8.58 linkki Noniin, kommentteja leffasta. Omasta mielestäni oli aivan loistava. En ole kovin paljoa sarjakuvia lukenut, mutta muutaman tosifanin mielestä oli faktat ja fiilis kunnossa. Kriitikot olivat arvostelleet erikoistehosteita ja varsinkin kaupungissa "lentelyä" oli mollattu. Mielstäni nuo kohtaukset olivat kuitenkin mahtavia ja tunnelmallisia. Hämiksen poseerausasennotkin olivat mahtavia. Loppu kruunasi kaiken, siis se ihan loppu eikä mikään goblin tappelu. Käykää katsomassa jos ette ole vielä käyneet!
Keethrax linkki 8. heinäkuuta 2002 kello 11.25
Keethrax 8. heinäkuuta 2002 kello 11.25 linkki Jaahas, pitäs kai sekin käydä ihan periaatten vuoksi katsomassa.
Guzmo linkki 8. heinäkuuta 2002 kello 11.36
Guzmo 8. heinäkuuta 2002 kello 11.36 linkki Alku ihan viihdyttävä, keskivaiheilla leffaa aloin nukahdella. Dialogi varsinkin lässyn lässyn kohtauksissa schaissea. Efektit paikoitellen jopa tökeröitä. Menninkäinen näytti enemmän joltain robotilta kuin sarjakuvaversion möröltä. Ihan kivaa äksönii välillä, heräsin taas. Loppumättö, nukutti taas. Nukahtelin uudestaan. Menninkäinen sai dunkkuun, heräsin taas. Seittisinko oli aika kylmä verrattuna sarjis version huulenheittäjään ja jätti MJ:kin nallina kalliolle. Kyllä nyt perskutti super sankareillakin täytyy vapaa-aikaa ja naiset olla :) Harmi, että missasin Raimin yllärisivuosat Lucu Lawlesin ja Bruce Cambelin vilahtamisen, mutta Ozin Schillinger Daily Buglen Jamesonina oli kelpo suoritus. Harvoin olen leffassa nukahdellut, että kyllä tuo aika kuraa oli. Pelkkänä mättöblästerinä aivot narikkaan jätettyinä Blade II oli paljon viihdyttävämpi. Toivottavasti Ang Lee:n Hulk olisi jotain tasokkaampaa rytistelyä.
petteri linkki 8. heinäkuuta 2002 kello 13.19
petteri 8. heinäkuuta 2002 kello 13.19 linkki [quote:68c95cb116="Guzmo"] Harmi, että missasin Raimin yllärisivuosat Lucu Lawlesin ja Bruce Cambelin vilahtamisen, mutta Ozin Schillinger Daily Buglen Jamesonina oli kelpo suoritus.[/quote:68c95cb116] Bruce oli painimatsin kuuluttuja ja Lucy oli punatukkainen punk-tyttö, kohdassa jossa tavalliset kadun tallaajat kommentoivat hämistä. Melkein kaikki Raimin vakkarit (ei ole siis mitään yllärisivuosia vaan esim. Bruce on jokaisessa Raimin elokuvassa) (eli siis Xenan näyttelijät) esiintyivät pitkin leffaa. Ihan hyvä leffa vanhalle Hämis fanille, mutta loppua kohden taso kyllä laskee aika rankasti.
Tupew linkki 9. heinäkuuta 2002 kello 8.11
Tupew 9. heinäkuuta 2002 kello 8.11 linkki Ihan hyvä leffa James JOnah Jameson oli yhtiä parhaimpia ja hhmm tietenkin MJ.. Minun mielestäni sarjakuvat ovat kyllä parempia vaikka MJ onkin paremman näköinen elokuvassa.Olen myös samaa mieltä Guzmon kanssa menninkäinen oli hölmön näköinen ja olin varma loppu on "onnellinen" ja päähenkilöt saavat toisensa.Minun mielestäni olisi Spidermannella pitänyt olla muita vihollisia kuin vihreä menninkäinen . Mutta hei vaikka tämä yleinen keskustelu onkin eikö tekstien pitäisi olla edes vähän rooli peleihin liittyvää no ehkä olen väärässä mutta jos täällä aletaan puhumaan jokaisesta elokuvateatteriin tulleista elokuvista tai housuista niin onko nämä enää roolipeli sivut.
Sampi linkki 9. heinäkuuta 2002 kello 8.15
Sampi 9. heinäkuuta 2002 kello 8.15 linkki Jep, olet väärässä. Yleisessä Keskustelussa saa puhua mitä sylki suuhun tuo. Roolipelikeskustelu on erikseen. Spidermania en ole nähnyt, enkä ajatellut tuhlata rahaa leffassa siihen . Ehkä sitten joskus, kun se tulee televisiosta (on muuten sama asenne episodi II:teen)
Guzmo linkki 9. heinäkuuta 2002 kello 9.13
Guzmo 9. heinäkuuta 2002 kello 9.13 linkki Tietyt elokuvat kuten Episode II ja Spidermän on parhaimmiten nautittu katsomalla ne hyvästä teatterista. Epidode II:tahan pyörii stadissa myös se digitaaliversiokin. Omalla pikkutöllölläni katsottuna Spiderman olisi ollut varmaan vieläkin unettavampi kokemus.
Sampi linkki 9. heinäkuuta 2002 kello 9.18
Sampi 9. heinäkuuta 2002 kello 9.18 linkki Mutta kun se kymmenen kultapyörää on iso hinta... No joo, myönnetään. Nuo elokuvat perustuvat pitkälti isoihin hienoihin kuviin, jotka todella ovat parhaimmillaan teatterissa. Mutta silti käytän mieluummin rahani esimerkiksi oikeaan teatteriin. Menkääpäs pojat katsomaan Myrsky. Menee Suomenlinnassa.
Thorinir linkki 27. heinäkuuta 2002 kello 16.40
Thorinir 27. heinäkuuta 2002 kello 16.40 linkki no itse olen nähnyt starwars episodi II:kosen mutta Spider mania en ole nähnyt, mutta kuullut siitä sen verran että uskon että se olisi vrmaan ihan o.k leffa... Mutta onhan starwar episodi II myös aika hyvä... ainakin parempi kuin episodi I. :smokin:
Northstar linkki 29. heinäkuuta 2002 kello 7.46
Northstar 29. heinäkuuta 2002 kello 7.46 linkki Ihan katsottavahan tuo Spiderman oli, varsinkin kun kävin sen katsomassa ulkona ollessa hellettä jotain 26 astetta niin siitäkin kyllä maksoi, että pääsi kunnolla ilmastoituun saliin istuskelemaan... :P MIB2 oli kyllä omasta mielestäni parempi, vaikka olikin hiukan kierrätystä mutta mielipiteitäpä nämä. Ei spidermankaan huono ollut, ihan mukava perinteinen aivot naulakkoon "seikkailupätkä". Kun ainakin [i:76513c5d88]Thorinir[/i:76513c5d88] mainitsi tuon [i:76513c5d88]Star Wars -episode II[/i:76513c5d88] niin omasta mielestäni se oli jopa hyvä, vaikka on siitäkin joiltakin tahoilta kuulunut haukkuja (muualta). Siinä oli omasta mielestäni päästy hiukan alkuperäiseen Star Warsin henkeen taas takaisin.
Mostal linkki 6. syyskuuta 2002 kello 11.18
Mostal 6. syyskuuta 2002 kello 11.18 linkki Spider-man that sucks! Siis se oli surkee leffa esim se oli päälle naurettu ja juoni oli ihan en sano mistä jne.
black knight linkki 21. lokakuuta 2002 kello 14.07
black knight 21. lokakuuta 2002 kello 14.07 linkki ihan katottava, ei nyt ehkä loistava, mutta täytti kuitenkin kaikki odotukset, että kyllä mä sen varmaan hommaan sitte ku se tulee videolle\dvd:lle