Vanha foorumi

Takaisin

Dorastorin Neverdead

Gloranthan alueet ja mantereet
Guzmo 24. toukokuuta 2002 kello 14.00
Kirjoittaja Viesti
Guzmo linkki 24. toukokuuta 2002 kello 8.50
Guzmo 24. toukokuuta 2002 kello 8.50 linkki Onko kellään ideoita tämän paikan suhteen? Olen lukenut Simon Phippin kirjoitukset paikasta ja ne ovat hmm... aika erikoiset. Kuitenkin idea eläintarhasta keskellä Dorastoria on aika mielenkiintoinen. Samoin kuten Hellwood haltioiden sekä vivamortin vamppyreiden yhteispeli kyseisellä alueella. Nysalor, jos sulla on aiheeseen liittyen mielipiteitä voit heittää ne mulle mailitsekin.
Vaakkujaakko linkki 24. toukokuuta 2002 kello 9.28
Vaakkujaakko 24. toukokuuta 2002 kello 9.28 linkki Oletettavasti olet myöskin perehtynyt Dorastor-kirjan tietoihin Neverdeadista? (Nysalor, suomennosehdotus? Kelpaisiko Ikikalma :smile: ) Guzmo, sun kampanja taitaa pyöriä Dorastorissa?
Guzmo linkki 24. toukokuuta 2002 kello 11.29
Guzmo 24. toukokuuta 2002 kello 11.29 linkki [i:9cbaeb0515] Oletettavasti olet myöskin perehtynyt Dorastor-kirjan tietoihin Neverdeadista? [/i:9cbaeb0515] Kyllä ja se tieto on hyvin suppeaa ja ristiriitaista. [i:9cbaeb0515] Guzmo, sun kampanja taitaa pyöriä Dorastorissa?[/i:9cbaeb0515] Kyllä. Pelaaja keksi neronleimauksen, että he lähtevät "ikikalmaan" katselemaan sen eläintarjontaa. Sviddu. Tuli vähän sitten hommia. Täytyy tehdä muutaman sadan epäkuolleen tiedot tai jotain :grin: Joo ehkä ei kuitenkaan, hyvä jos pääsevät sinne asti edes hengissä. Toivottavasti pelaajat eivät lue tätä topiccia :wink:
Nysalor linkki 24. toukokuuta 2002 kello 14.00
Nysalor 24. toukokuuta 2002 kello 14.00 linkki Guzmo: [i:f7a2a37fbe]Olen lukenut Simon Phippin kirjoitukset paikasta ja ne ovat hmm... aika erikoiset.[/i:f7a2a37fbe] Joo, Simonin ideat ovat aika erikoisia. :smile: [i:f7a2a37fbe]Kuitenkin idea eläintarhasta keskellä Dorastoria on aika mielenkiintoinen.[/i:f7a2a37fbe] No, zombieläintarhahan on Dorastor-kirjassa lainausmerkeissä ja sen kuvauksen perusteella pitäisi sitä enemmänkin vain ihmeellisenä kummajaisena kuin Simonin kuvaamana tiukasti johdettuna kaupunkina. Joku yhteys Dorastaan voisi tietysti olla mahdollinen, mutta toisaalta ehkä paikan peltoja saattaisikin edistää jokin kaoottinen hedelmällisyys, jonka ansiosta muuallakin Dorastorissa on aika reheviä seutuja. [i:f7a2a37fbe]Samoin kuten Hellwood haltioiden sekä vivamortin vamppyreiden yhteispeli kyseisellä alueella.[/i:f7a2a37fbe] Joo, vampyyrien läsnäolo saattaisi olla ihan luontevaa kyllä. Sitä pidän ainakin selvänä, että Helvettimetsän haltioilla on sormensa pelissä viljan suhteen. [i:f7a2a37fbe]Nysalor, jos sulla on aiheeseen liittyen mielipiteitä voit heittää ne mulle mailitsekin.[/i:f7a2a37fbe] Eipä minulla ihmeellisempiä ideoita, kun arvelen, ettei minun Dorastor-kampanjassani ihan piakkoin suunnata vaaralliseen Dorastoriin. Kunhan saisi sen ensin tässä edes alkamaan. :smile: Vaakkujaakko: [i:f7a2a37fbe]Nysalor, suomennosehdotus? Kelpaisiko Ikikalma[/i:f7a2a37fbe] Eipä se huonolta kuulosta. Itse olen Dorastor-käännöksessäni käyttänyt nimitystä Ei koskaan kuollut, joka ei ole yhtä nokkela.