Vanha foorumi

Takaisin

Yleiset riimuloitsut

RuneQuestin säännöt
Anonymous 6. marraskuuta 2001 kello 12.42
Kirjoittaja Viesti
Anonymous linkki 6. marraskuuta 2001 kello 12.31
Anonymous 6. marraskuuta 2001 kello 12.31 linkki Mistähän löytyisi lista yleisistä (common), lähes kaikkien kulttien käytössä olevista riimuloitsuista? Muistan joskus nähneeni jossain netissä semmoise listan mutta nyt en sitä löydä mistään... Vai oletteko käyttäneet pelaajankirjassa olevaa riimuloitsulistaa suoraan??
Guzmo linkki 6. marraskuuta 2001 kello 5.03
Guzmo 6. marraskuuta 2001 kello 5.03 linkki Se suomenkielisen RQ kirjan riimuloitsuluettelo ei ole mikään lista yleisistä riimuloitsuista. Mulla on eräässä netistä saatavasta RQ3aid.pdf:ssä RQ 3 version common riimuloitsut listattuna. En muista mistä ton tiedoston netistä löytää, mutta jos annat e-mail osoitteesi niin voin pistää sen sulle sähköpostilla. (koko n. 40kb) - GuzmO
Nysalor linkki 6. marraskuuta 2001 kello 12.42
Nysalor 6. marraskuuta 2001 kello 12.42 linkki [i:c52ad27b91] Mistähän löytyisi lista yleisistä (common), lähes kaikkien kulttien käytössä olevista riimuloitsuista? Muistan joskus nähneeni jossain netissä semmoise listan mutta nyt en sitä löydä mistään...[/i:c52ad27b91] Minä olen ainakin löytänyt sellaisen tiedon, että yleisiä riimuloitsuja ovat seuraavat: Ajatuslinkki, Henkikilpi, Kultinkirous, Kutsu (lajia), Kysymys, Käske kulttihenkeä, Loitsumatriisilumous, Loitsun opetus, Lumoa (metalli), Löydä (aine), Löydä vihollinen, Palvo (jumalaa), Panssarointilumous, Paranna vamma, Poista taikuus, Pyhitys, Sidontalumous, Sielunäkö, Taikapistematriisilumous, Vahvistuslumous, Vartiointi, Venytys. Tämä tieto on siis tuosta Guzmon mainitsemasta tiedostosta, joka taitaa olla peräisin [url=http://www.maranci.net/rq.htm]Peter Marancin nettisivuilta[/url]. Kaikki muut loitsut ovatkin sitten erityisiä riimuloitsuja ja kultti tarjoaa niitä vain, jos se mainitaan erikseen. [i:c52ad27b91] Vai oletteko käyttäneet pelaajankirjassa olevaa riimuloitsulistaa suoraan??[/i:c52ad27b91] Aikaisemmin kyllä, vaikka se tuntuikin oudolta. Onneksi Guzmo valaistutti minut vähän aikaa sitten tästä asiasta. :smile: Suomenkielisissä säännöissä kun tuntuu olevan jokunen moka, jotka täytyy paikkailla englanninkielisen version tiedoilla.