Vanha foorumi

Takaisin

Tradetalkeja Fantasiapeleistä

Yleinen keskustelu
Nysalor 29. huhtikuuta 2002 kello 13.18
Kirjoittaja Viesti
Nysalor linkki 22. huhtikuuta 2002 kello 15.34
Nysalor 22. huhtikuuta 2002 kello 15.34 linkki Ajattelin vain ilmoitella, että Helsingin Fantasiapeleihin on saapunut Tradetalkin numeroa kymmenen, joka on Wenelian ja Ramalian erikoisnumero. Olen ehtinyt vilkuilla vasta vähän lehteä, mutta siellä näyttäisi olevan erittäin kiinnostavaa asiaa. Ramaliasta löytyy kiinnostava kuvaus, jonka avulla varmasti voisi vetää siellä kampanjaakin. Käykää siis ostamassa kiireesti omanne, jos aihe kiinnostaa! Lisäksi Fantasiapeleihin oli saapunut Tradetalkin aivan ensimmäistä numeroa, mikä oli oikein mukava yllätys. Siinä on jonkin verran pelimateriaalia, eikä taso ole läheskään uusimman veroinen, mutta lehti on kyllä pakko-ostos keräilijälle. Hinta on tosin aika kova, 15 euroa, mutta nytpä ainakin minulla on kaikki ilmestyneet Tradetalkit. :smile: Molempia lehtiä jäi hyllyyn kaksi kappaletta, mutta niitä saattaa tietysti olla vielä lisää varastossa, joskaan se ei ole varmaa. Etenkin ykkösnumero saattaa loppua pian, eikä sitä välttämättä ole tulossa lisää Saksastakaan. No, tällaista ilmoitusasiaa vain, jos joku on kiinnostunut.
Waylander linkki 23. huhtikuuta 2002 kello 10.25
Waylander 23. huhtikuuta 2002 kello 10.25 linkki Kiitos Nysse! Laitoin tilaukseen. Mun Ramalia on aika lailla erilainen kuin tuo toisessa threadissa kuvailemasi seutu mutta ei se mitään. Toisaalta, vuosi jota pelaamme on 1120...
Nysalor linkki 23. huhtikuuta 2002 kello 19.28
Nysalor 23. huhtikuuta 2002 kello 19.28 linkki Waylander: [i:80d9e124fd]Kiitos Nysse! Laitoin tilaukseen.[/i:80d9e124fd] Eipä kestä, sillä on kiva auttaa ihmisiä, jotka eivät voi kovin usein käydä vilkuilemassa Helsingin Fantasiapeleissä paikan päällä uusia tuotteita. Tosin nykyään Fantsun nettituotelistakin on kohtuullisen ajantasainen. Nyt vain sitten odottamaan, että The Path of the Damned saapuisi Fantasiapeleihin. :smile: [i:80d9e124fd]Mun Ramalia on aika lailla erilainen kuin tuo toisessa threadissa kuvailemasi seutu mutta ei se mitään. Toisaalta, vuosi jota pelaamme on 1120...[/i:80d9e124fd] Joo, noihin aikoihin Ramalia saattoi ollakin erilainen. No, voitpa vertailla sitten, kun saat tuon uusimman Tradetalkin. Minusta kuvaus näyttää oikein hienolta. Täytyypä katsoa, jos sitä voisi vaikka joskus soveltaa. Uusi irkkipeli Ramaliaan? :smile: Jos kirjoittelet lisää Ramaliasta, niin laita vaikka Glorantha-osastolle.
Nysalor linkki 26. huhtikuuta 2002 kello 15.03
Nysalor 26. huhtikuuta 2002 kello 15.03 linkki Minä itse: [i:ee27cfe7bb]Nyt vain sitten odottamaan, että The Path of the Damned saapuisi Fantasiapeleihin.[/i:ee27cfe7bb] Tämä sarjakuvakirjanen on nyt saatavilla Fantasiapeleistä ja onnekkaana sain sen jo hankittua itselleni. :smile: Niitä ei ilmeisesti ollut jäljellä enää kuin muutama kappale uutuuspöydässä, joten kiirettä täytyy pitää, jos haluaa saada tämän harvinaisuuden itselleen. Hinta on tosin kova: 25 euroa. Lehtiä on käsittääkseni painettu vain aika rajattu määrä ja jokin aika sitten Tradetalkin porukat ilmoittivat, että heillä on lehtiä jäljellä enää 30 kappaletta. The Path of the Damned on vasta ensimmäinen osa tästä Gloranthaan sarjakuvaseikkailusta, mutta ihan hauskalta vaikutti noin ensivilkaisulla ainakin. Tämä asia siis vain kiinnostuneille tiedoksi.
Guzmo linkki 29. huhtikuuta 2002 kello 6.21
Guzmo 29. huhtikuuta 2002 kello 6.21 linkki Kerros Nysalor lisää tuosta sarjakuvasta. Onko kivo? Rahat kyllä meni jo Strangers in Praxin tilaamiseen :sad:
Vaakkujaakko linkki 29. huhtikuuta 2002 kello 11.05
Vaakkujaakko 29. huhtikuuta 2002 kello 11.05 linkki Kävin juuri lounastunnilla poistamassa Fantasiapeleistä Path of the Damnedin, Tradetalk 10 ja toiseksi viimeisen kappaleen Tradetalk 1:stä. Sain kuulla, että ensimmäistä Tradetalkkia saatiin 8 kpl jotain outoa kautta Englannista, ja tiettävästi nyt on ensimmäinen ja viimeinen tilaisuus ostaa Tradetalkin ensimmäinen numero Fantasiapeleistä. [ Tätä viestiä on muokannut: Vaakkujaakko 2002-04-29 14:08 ]
Nysalor linkki 29. huhtikuuta 2002 kello 13.18
Nysalor 29. huhtikuuta 2002 kello 13.18 linkki Guzmo: [i:5ddd41bd85]Kerros Nysalor lisää tuosta sarjakuvasta. Onko kivo?[/i:5ddd41bd85] Joo, onhan tuo sarjakuva ihan kiva. Piirrokset ovat todella hienoja, joskin ihmiset ovat aika hassuja isoine päineen ja erikoisine kasvoineen. Sarjakuvassa on useita kohtia, joissa ei juuri tekstiä ole, vaan kuvat kuljettavat tarinaa eteenpäin. Siinä on aika taitavasti käytetty vaaleampia ja tummempia värejä sen mukaan, onko pimeää vai valoisaa. Itse kyllä pidin tästä kirjasta, joka laajentaa Gloranthaa aivan uuteen ulottuvuuteen: sarjakuviin. Sarjakuvakirjan päätarina on jatkojuttu, jota tulee ilmeisesti lisää seuraavissa kirjoissa. Tässä tarinassa on mm. hauskoja näkymiä Joninkylästä, jonka seutuville tämä tarinan ensimmäinen osa suurimmaksi osaksi sijoittuukin. Lisäksi kirjassa on Pentiin sijoittuva novelli nimeltä Mbliochos. Enempää en viitsi paljastaa, jotten pilaisi tarinaa niiltä, jotka eivät ole sitä vielä lukeneet. :smile: Mutta suosittelen ostamaan tämän, jos vain lehteä riittää ja ostamiseen on varaa. [i:5ddd41bd85]Rahat kyllä meni jo Strangers in Praxin tilaamiseen[/i:5ddd41bd85] Eipä huono ostos sekään. Vaakkujaakko: [i:5ddd41bd85]Kävin juuri lounastunnilla poistamassa Fantasiapeleistä Path of the Damnedin, Tradetalk 10 ja toiseksi viimeisen kappaleen Tradetalk 1:stä.[/i:5ddd41bd85] Onnittelut. :smile: