Vanha foorumi

Takaisin

Ideoita pelinjohtajille kampanjaan!

Roolipelikeskustelu
Dovas 20. huhtikuuta 2002 kello 17.39
Kirjoittaja Viesti
Dovas linkki 27. maaliskuuta 2002 kello 14.59
Dovas 27. maaliskuuta 2002 kello 14.59 linkki Tällainen aihehan voisi olla ehkä paikallaan täällä foorumissa! Jos pelinjohtajat tarvitsee vaikka ripeästi anonyymeja ideoita omiin kampanjoihinsa, saattaisi apu löytyä muista Gloranthafiileistä! Erilaiset näkemykset ja toisten mielikuvitus voi virkistää peliä mukavasti. Vai mitäs tuumitte? No, ehkei siihen tarvitte vastata, vaan lähettäkää mieluummin spontaaneja ehdotuksia seuraaviin asioihin omaan kampanjaani jos jaksatte: Uusia NPC-hahmoja eri kultteihin (luonne, arvo kultissa, suhteita muihin kultteihin yms) - LHANKOR MHY (Pavis Tiedon temppeli) Eritoten kiinnostaa tietää hahmon suhdanne kaaoksen tutkimiseen, uroxeihin ja nomadeihin. - UROX (Pavis ja/tai Malani-tribe Sartarissa) Suhdanteet peikkoihin ja torkaneihin tervetulleita - ARKAT CHAOSBANE tai DESTROYER (Tortunin kaupunki Safelsterissa) Tällainen npc voisi liittyä aikaisemmin kuolleen pc:n (chaosbane) taustoihin ja tämä olisi tullut nyt Pavisiin. - ARKATIN PEIKOT (Dagori Inkarth/Big Rubble) Periaatteessa mikä tahansa on tervetullut. - BISON TRIBE (Prax) Mielikuvitus liikkeelle. - LUNAREITA/PRO-LUNAREITA (Yanafal Tarnils, Deezola, Red Emperor, Irrippi Ontor...you name it) Tekijänoikeus maksuja saa mulle sitten maksaa 5e/idea jos käytän niitä kampanjassamme :smile:
Plentonius linkki 29. maaliskuuta 2002 kello 12.28
Plentonius 29. maaliskuuta 2002 kello 12.28 linkki Tarkoitatko, että haluaisit muiden ihmisten antavan näille aihioille syvyyttä?
Dovas linkki 1. huhtikuuta 2002 kello 17.17
Dovas 1. huhtikuuta 2002 kello 17.17 linkki Heh, mietin itsekin että taisin epäselvästi vähän kirjoitella. Eli ihan jos jotkut haluavat keksiä NPC:itä kampanjaani. Tausta ja luonnekuvaukset yms mitä jollekin mieleen tulee. (Kyseisiä NPC:itä puuttuu/voisi olla lisää kampanjassani... Jos siis jollain olisi inspiraatiota ja kiinnostusta keksiä moisia. Vastaavasti muutkin pelinjohtajat voisivat kysyä muilta jelppiä jospa joltain löytyisi kiinnostusta.
Dovas linkki 4. huhtikuuta 2002 kello 7.35
Dovas 4. huhtikuuta 2002 kello 7.35 linkki Teidän omatkin hahmonne kyseisistä ryhmistä ja kulteistanne sopivat esimerkiksi aivan yhtä hyvin...
Guzmo linkki 4. huhtikuuta 2002 kello 8.34
Guzmo 4. huhtikuuta 2002 kello 8.34 linkki Eikös näitä NPC:tä löydy Glorantha aiheisilta sivuilta vino pino? Google vaan käteen ja surffimaan. Jos ei löydy niin tekee itse. Käyttää apuna vaikka jotain random luonne taulukkoa :smile:
Dovas linkki 4. huhtikuuta 2002 kello 12.10
Dovas 4. huhtikuuta 2002 kello 12.10 linkki No joo. Ei tuota aikaa oo oikeen ikinä tarpeeks tutkia koko foorumin sisältöä, heh & höh. Nytkin kirjoitan duunista ( :wink: elkää ilmiantako mua!). Ajattelin vain että jos tuota postia olisi tullut jonkin verran, niin aikaa ym. olisi säästänyt. No, jottei turhaan vie erinnäisillä hahmo-ehdotuksilla tilaa tästä niin mulle voi lähettää esim omaan e-mail osoon jos joku halunnee.
GEAS linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 13.55
GEAS 20. huhtikuuta 2002 kello 13.55 linkki Olisin kiitollinen Teleokseen sijoittuvaan kampaanjaan liittyvistä ideoista joten jos vaikka pistäisitten tänne niitä.Kiitos jo etukäteen kaikista ideoista.
Dovas linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 17.29
Dovas 20. huhtikuuta 2002 kello 17.29 linkki Vähän osviittaa, jos pystyt antamaan (kampanjaan tapahtumia, NPC:itä vai..?) En tiedä Teleoksesta juuri mitään, mutta jos jonkin valmiin lähtöaskeleen saisi niin voin katsoa jos tuolta aivoriihestä kumpuaisi jotain...
GEAS linkki 20. huhtikuuta 2002 kello 17.39
GEAS 20. huhtikuuta 2002 kello 17.39 linkki [quote:ee0674b039] Vähän osviittaa, jos pystyt antamaan (kampanjaan tapahtumia, NPC:itä vai..?) En tiedä Teleoksesta juuri mitään, mutta jos jonkin valmiin lähtöaskeleen saisi niin voin katsoa jos tuolta aivoriihestä kumpuaisi jotain... [/quote:ee0674b039] Mikä tahansa kelpaa mutta tapahtumia ja jotain seikkailu ideoita mieluiten.Kampanjassa olisi ideana pelaajat ovat töissä Teshnoslaisella kauppiaalla jota yksi pelaajista pelaa.
Vash the Stampede linkki 11. kesäkuuta 2002 kello 8.37
Vash the Stampede 11. kesäkuuta 2002 kello 8.37 linkki No voi laiskuuden huippua... Mulla on muuten muutama harjoitustyö tekemättä, ja gradukaan ei ole vielä oikein ottanut valmistuakseen, joten jos jollain on ideoita, niin tänne vaan.
Tupew linkki 12. kesäkuuta 2002 kello 8.09
Tupew 12. kesäkuuta 2002 kello 8.09 linkki Pistän tänne uusimman kamppanjani. salaryhmä kampanjassa pelaaja liittyy salaryhmään joka kapinoi jotain vastaan (saa itse keksiä) sitten johtaja lähettää ryhmiä seikkailemaan ja taistelemaan sitä vastaan jota kapinoi. minulla oli seikkailuna mm kaappus teshnokseen ja seikkailijat tippuvat kuoppaan josta pääsee tunneleihin joka on täynnä ansoja. salaryhmän jäsenet ovat näkyvillä EPH:t tai NPC:t miten vaan pyytäkää niin annan tarkemmat kuvaukset jäsenistä.
Tupew linkki 17. kesäkuuta 2002 kello 7.14
Tupew 17. kesäkuuta 2002 kello 7.14 linkki Ja jos haluatte muutakin tietoa kampanjastani niin kysykää.
Larppa linkki 4. elokuuta 2002 kello 12.36
Larppa 4. elokuuta 2002 kello 12.36 linkki Jees Mua vähän kiinnoistais nuo sun salaryhmän eph:t niin voisitko pistää niitä näkyviin?
Tupew linkki 4. elokuuta 2002 kello 20.15
Tupew 4. elokuuta 2002 kello 20.15 linkki Larppa voit käydä katsomassa ne EPH:t tai NPC:t miten vaan palstalta en jaksa kirjoittaa niitä uudestaan mutta jos se kuvaus ei riitä niin kysy niin annan tarkemmat tiedot.