Vanha foorumi

Takaisin

Kalenteri ja Erikoistaidot

Päivitykset
Tero Kaija 21. heinäkuuta 2001 kello 10.02
Kirjoittaja Viesti
Tero Kaija linkki 5. huhtikuuta 2001 kello 16.43
Tero Kaija 5. huhtikuuta 2001 kello 16.43 linkki Satuinpa sitten löytämään nuo tekeleet eräältä cd-rom-levyltäni ja pienen muokkauksen jälkeen ne ovat nyt kaikkien ladattavissa... :smile: Noista erikoistaidoista (nimi ehkä harhaanjohtava) sen verran, että itse olen käyttänyt niitä hahmonluonnissa vapaaehtoisena valintana, mutta aina pelaajani ovat halunneet sitä käyttää. Ja omasta mielestäni se luo pelaajille hieman enemmän vaihteluvuutta. Kommentit ja mielipiteet tänne.
Nysalor linkki 5. huhtikuuta 2001 kello 9.23
Nysalor 5. huhtikuuta 2001 kello 9.23 linkki Mielenkiintoisia erikoistaitoja. Niistä voi varmasti olla apua, jos haluaa lisää elävyyttä hahmolle, eikä itse tahdo keksiä mitään sopivaa. Gloranthan kalenteri puolestaan löytyy myös [url=http://personal.inet.fi/koti/matti.jarvinen/runequest/kalenteri.html]minun sivuiltani[/url], joten ei mikään kovin ainutlaatuinen idea. Tosin eivätpä useammatkaan kalenterit haitaksi ole. Muutenkaan suomenkielistä RuneQuest-tavaraa ei ole netissä yhtään liikaa. Saako muuten tänne Uutiset ja päivitykset -lokeroon lähettää muitakin päivityksiä, jos esimerkiksi laitan omille RuneQuest-sivuilleni uuden seikkailun tai vastaavaa? Kerropa tämä, oi Valtija! :smile:
Tero Kaija linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 17.17
Tero Kaija 6. huhtikuuta 2001 kello 17.17 linkki [i:5ac23f4304] Mielenkiintoisia erikoistaitoja. Niistä voi varmasti olla apua, jos haluaa lisää elävyyttä hahmolle, eikä itse tahdo keksiä mitään sopivaa. Gloranthan kalenteri puolestaan löytyy myös minun sivuiltani, joten ei mikään kovin ainutlaatuinen idea. Tosin eivätpä useammatkaan kalenterit haitaksi ole. Muutenkaan suomenkielistä RuneQuest-tavaraa ei ole netissä yhtään liikaa.[/i:5ac23f4304] Juuh, näyttääpä tuo kalenteri löytyvän sinunkin sivuiltasi. Ei todellakaan ollut mikään uusi idea tuo kalenteri, mutta kun ne nyt sattui löytymään, niin äkkiäkös sen sivulleni siirsin. [i:5ac23f4304] Saako muuten tänne Uutiset ja päivitykset -lokeroon lähettää muitakin päivityksiä, jos esimerkiksi laitan omille RuneQuest-sivuilleni uuden seikkailun tai vastaavaa? Kerropa tämä, oi Valtija! :smile: [/i:5ac23f4304] No minäpä kerron sen sinulle, Akolyytti. Eikö olisi kuitenkin parempi idea, että informoisit päivityksistä esim. omilla sivuillasi? Jos yksi alkaa kertomaan sivunsa päivityksistä täällä, niin muut seuraavat perässä. Tämä Uutiset ja päivitykset -palsta on varattu omieni sivujen asioille, mutta jos saat sivuillesi jotain materiaalia, joka muiden on pakko saada, voit siitä kyllä tiedottaa Yleistä RuneQuest-keskustelua -palstalla.
Ryytman linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 13.22
Ryytman 6. huhtikuuta 2001 kello 13.22 linkki hmm tosta erikoistaidosta: erittäin nopea liikkumaan +15 liikkeeseen eikö liike 18 ole "hiukan" liikaa ihmiselle? vai mite se toimii?
Tero Kaija linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 12.53
Tero Kaija 6. huhtikuuta 2001 kello 12.53 linkki Ööh, tuo +15 tarkoittaa metriä/meleevuoroa, eli normaalin ihmisen liikenopeus on 30 metriä/meleevuoro (tavallisesti liikenopeus on ilmoitettu metriä/iskuhetki). Eli jos pelaa normaalien sääntöjen mukaa, niin siinä pitäisi lukea +1,5 liikkeeseen.
Guzmo linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 3.16
Guzmo 6. huhtikuuta 2001 kello 3.16 linkki Kalenteri ja ominaisuustaulukko ihan jees. Keep up the good work! ------------- - Guzmo
Nysalor linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 13.27
Nysalor 6. huhtikuuta 2001 kello 13.27 linkki [i:ad35b2b9a9] Tämä Uutiset ja päivitykset -palsta on varattu omieni sivujen asioille, mutta jos saat sivuillesi jotain materiaalia, joka muiden on pakko saada, voit siitä kyllä tiedottaa Yleistä RuneQuest-keskustelua -palstalla.[/i:ad35b2b9a9] Kiitos tiedosta, oi Valtija! Pistän tänne sitten tietoa vain jos keksin jotakin supererikoista.
Ryytman linkki 6. huhtikuuta 2001 kello 13.42
Ryytman 6. huhtikuuta 2001 kello 13.42 linkki joo nii mie vähä arvelinki
Tero Kaija linkki 21. heinäkuuta 2001 kello 10.02
Tero Kaija 21. heinäkuuta 2001 kello 10.02 linkki Nysalor: [i:35401dfbd6] Saako muuten tänne Uutiset ja päivitykset -lokeroon lähettää muitakin päivityksiä, jos esimerkiksi laitan omille RuneQuest-sivuilleni uuden seikkailun tai vastaavaa? Kerropa tämä, oi Valtija![/i:35401dfbd6] Toiveesi on nyt toteutettu!
Tupew linkki 11. kesäkuuta 2002 kello 7.46
Tupew 11. kesäkuuta 2002 kello 7.46 linkki Kalenteri on ihan hyvä juttu mutta itse en omista sitä joten jätän pelauttaessani päivät ja vuoden ajat pois. Olisi kyllä ihan hyvä jos omistaisin sen.
Guzmo linkki 11. kesäkuuta 2002 kello 9.39
Guzmo 11. kesäkuuta 2002 kello 9.39 linkki [quote:6ef4f540af="Tupew"]Kalenteri on ihan hyvä juttu mutta itse en omista sitä joten jätän pelauttaessani päivät ja vuoden ajat pois. Olisi kyllä ihan hyvä jos omistaisin sen.[/quote:6ef4f540af] ööö.. Tulostat sen Nysalorin sivulta niin sitten sinulla on ihka oikea Glorantha kalenteri. Ja aina ei enään olekkaan kesä :)